اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز چهار زورگیر به زنان مسافر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تجاوز چهار زورگیر به زنان مسافر

پرونده چهار عضو باند زورگیری كه متهم هستند به برخی طعمه‌های خود تجاوز كرده‌اند در اختیار قضات دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفت. اعضای این گروه از شامگاه 26 شهریور سال گذشته با شكایت پسری 25ساله تحت تعقیب قرار گرفتند.

 

به گزارش شرق این جوان دانشجو وقتی به پلیس شهریار مراجعه كرد به ماموران گفت: «برای اینكه از اسدآباد به خانه‌ام در شهریار بروم سوار پرایدی شدم كه به نظر می‌رسید مسافربر است. موقع سوار شدن یكی از سرنشینان عقب با این بهانه كه زودتر پیاده می‌شود مرا وسط نشاند. همین كه روی صندلی نشستم به راننده سلام كردم ولی او در جواب فحاشی كرد. در همین لحظه دو مردی كه دو طرفم نشسته بودند چاقو و قمه بیرون كشیدند و مرا تهدید كردند. در حالی‌كه به شدت ترسیده بودم و جانم را در خطر می‌دیدم ترجیح دادم تسلیم شوم. آنها هر چه پول همراهم بود، گرفتند بعد جلو یك عابربانك توقف كردند و با پرسیدن رمز كارتم از حسابم پول برداشتند. زورگیران سپس مرا به منطقه‌ای بیابانی بردند و حسابی كتكم زدند و بعد رهایم كردند. من به سختی توانستم خودم را به شهر برسانم و برای شكایت اقدام كنم.»ماموران سرگرم تحقیق برای یافتن ردی از زورگیران بودند كه دومین شكایت به پلیس ارایه شد و این بار نیز پسری جوان ماجرایی مشابه را تعریف كرد. او گفت: «چند دقیقه بعد از اینكه سوار پراید شدم چهار مرد با قمه و چاقو مرا تهدید كردند و پول‌هایم را گرفتند. یكی از آنها برای اینكه مرا وادار به سكوت كند قمه‌ای را به پهلویم فشار می‌داد. آنها از یك دستگاه خودپرداز برای خالی كردن حسابم استفاده كردند و بعد من را به بیابان بردند و از خودرو بیرون انداختند.»

 

ارتكاب جرم در ساعات شب و در محدوده زمانی مشابه، تعداد متهمان، وسیله نقلیه آنها و شگردشان مخصوصا برای برداشت پول از عابربانك كارآگاهان را به این اطمینان رساند كه هر دو جرم توسط یك گروه انجام شده است. آنها دامنه تحقیقات‌شان را گسترش دادند اما هنوز ردی از متهمان به دست نیامده بود كه زنی جوان علیه چهار پرایدسوار شكایت كرد و گفت: «من همراه پسر دوساله‌ام در شهریار سوار پراید شدم. آن موقع به غیر از راننده فقط مردی جوان در صندلی جلو نشسته بود. بعد از رسیدن به مقصد از راننده خواستم نگه دارد ولی او اعتنایی نكرد و به سرعت به مسیرش ادامه داد. من كه فهمیده بودم آن دو نفر نیت شومی دارند با خواهش و التماس خواستم رهایم كنند. حتی به آنها گفتم به خاطر بچه‌ام كاری به كارم نداشته باشند ولی آن دو توجهی نكردند و در طول مسیرشان دو دوست دیگر خود را نیز سوار كردند و وقتی به منطقه‌ای بیابانی رسیدیم هر چهار نفر با زور و تهدید به من تجاوز كردند. آنها پسرم را هم كتك زدند بعد تمام اموالم را گرفتند و كفش‌های من و پسرم را درآوردند تا نتوانیم تعقیب‌شان كنیم. آنها به سرعت از آنجا دور شدند. پسرم به شدت وحشت‌زده بود و گریه می‌كرد، خودم هم ترسیده بودم و نمی‌دانستم در آن تاریكی در منطقه‌ای كه ماشینی رد نمی‌شد چه باید بكنم تا اینكه راننده یك نیسان سررسید و نجات‌مان داد. بعد از آنكه به خانه رسیدم تصمیم گرفتم علیه این افراد شكایت كنم.» این زن نیز مانند شاكیان قبلی مشخصات خودرو متهمان را در اختیار نداشت و همین موضوع كار را برای پلیس دشوار می‌كرد. تحقیقات هنوز بی‌نتیجه مانده بود كه این بار زنی 65ساله علیه زورگیران ناشناس شكایت كرد. او نیز جملاتی مشابه زن جوان به زبان آورد. البته گفت فقط دو نفر از زورگیران به او تعرض كردند.

 

كارآگاهان در حالی‌كه تعداد شاكیان باز هم افزایش یافته بود محدوده وقوع جرایم را زیرنظر گرفتند و بعد از مدتی تفحص توانستند ردی از متهمان به دست بیاورند و آنها را دستگیر كنند. این افراد در بازجویی‌ها منكر ارتكاب هرگونه جرمی شدند و گفتند احتمالا اشتباهی رخ داده است ولی وقتی با شاكیان مواجهه حضوری داشتند جرم‌شان را گردن گرفتند و گفتند با شناسایی افرادی كه در ساعات شب به تنهایی منتظر تاكسی ایستاده بودند آنها را سوار و با تهدید چاقو و قمه از آنان زورگیری می‌كردیم و به چند زن نیز تجاوز كردیم. كارآگاهان در تحقیقات تكمیلی به این نتیجه رسیدند كه متهمان 30 نفر را ربوده و از آنان زورگیری كرده و پول‌های موجود در حساب بانكی‌شان را برداشت كرده‌اند. به این ترتیب اتهام اعضای این باند آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و تجاوز به عنف تشخیص داده شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه 77 دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفت. این متهمان به زودی پای میز محاكمه خواهند رفت./شرق


ویدیو مرتبط :
تجاوز داعش به زنان اهل سنت درموصل+صحبت های زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز هولناک چهار زورگیر به زنان مسافر


چهار عضو باند زورگیری كه متهم هستند به برخی طعمه‌های خود تجاوز كرده‌اند در اختیار قضات دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفت.

شرق: پرونده چهار عضو باند زورگیری كه متهم هستند به برخی طعمه‌های خود تجاوز كرده‌اند در اختیار قضات دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفت.

 اعضای این گروه از شامگاه 26 شهریور سال گذشته با شكایت پسری 25ساله تحت تعقیب قرار گرفتند. این جوان دانشجو وقتی به پلیس شهریار مراجعه كرد به ماموران گفت: «برای اینكه از اسدآباد به خانه‌ام در شهریار بروم سوار پرایدی شدم كه به نظر می‌رسید مسافربر است.

 موقع سوار شدن یكی از سرنشینان عقب با این بهانه كه زودتر پیاده می‌شود مرا وسط نشاند. همین كه روی صندلی نشستم به راننده سلام كردم ولی او در جواب فحاشی كرد. در همین لحظه دو مردی كه دو طرفم نشسته بودند چاقو و قمه بیرون كشیدند و مرا تهدید كردند. در حالی‌كه به شدت ترسیده بودم و جانم را در خطر می‌دیدم ترجیح دادم تسلیم شوم.

آنها هر چه پول همراهم بود، گرفتند بعد جلو یك عابربانك توقف كردند و با پرسیدن رمز كارتم از حسابم پول برداشتند. زورگیران سپس مرا به منطقه‌ای بیابانی بردند و حسابی كتكم زدند و بعد رهایم كردند.

من به سختی توانستم خودم را به شهر برسانم و برای شكایت اقدام كنم.»ماموران سرگرم تحقیق برای یافتن ردی از زورگیران بودند كه دومین شكایت به پلیس ارایه شد و این بار نیز پسری جوان ماجرایی مشابه را تعریف كرد. او گفت: «چند دقیقه بعد از اینكه سوار پراید شدم چهار مرد با قمه و چاقو مرا تهدید كردند و پول‌هایم را گرفتند. یكی از آنها برای اینكه مرا وادار به سكوت كند قمه‌ای را به پهلویم فشار می‌داد.

آنها از یك دستگاه خودپرداز برای خالی كردن حسابم استفاده كردند و بعد من را به بیابان بردند و از خودرو بیرون انداختند.»ارتكاب جرم در ساعات شب و در محدوده زمانی مشابه، تعداد متهمان، وسیله نقلیه آنها و شگردشان مخصوصا برای برداشت پول از عابربانك كارآگاهان را به این اطمینان رساند كه هر دو جرم توسط یك گروه انجام شده است.

آنها دامنه تحقیقات‌شان را گسترش دادند اما هنوز ردی از متهمان به دست نیامده بود كه زنی جوان علیه چهار پرایدسوار شكایت كرد و گفت: «من همراه پسر دوساله‌ام در شهریار سوار پراید شدم. آن موقع به غیر از راننده فقط مردی جوان در صندلی جلو نشسته بود. بعد از رسیدن به مقصد از راننده خواستم نگه دارد ولی او اعتنایی نكرد و به سرعت به مسیرش ادامه داد.

من كه فهمیده بودم آن دو نفر نیت شومی دارند با خواهش و التماس خواستم رهایم كنند. حتی به آنها گفتم به خاطر بچه‌ام كاری به كارم نداشته باشند ولی آن دو توجهی نكردند و در طول مسیرشان دو دوست دیگر خود را نیز سوار كردند و وقتی به منطقه‌ای بیابانی رسیدیم هر چهار نفر با زور و تهدید به من تجاوز كردند. آنها پسرم را هم كتك زدند بعد تمام اموالم را گرفتند و كفش‌های من و پسرم را درآوردند تا نتوانیم تعقیب‌شان كنیم.

 آنها به سرعت از آنجا دور شدند. پسرم به شدت وحشت‌زده بود و گریه می‌كرد، خودم هم ترسیده بودم و نمی‌دانستم در آن تاریكی در منطقه‌ای كه ماشینی رد نمی‌شد چه باید بكنم تا اینكه راننده یك نیسان سررسید و نجات‌مان داد.

بعد از آنكه به خانه رسیدم تصمیم گرفتم علیه این افراد شكایت كنم.» این زن نیز مانند شاكیان قبلی مشخصات خودرو متهمان را در اختیار نداشت و همین موضوع كار را برای پلیس دشوار می‌كرد. تحقیقات هنوز بی‌نتیجه مانده بود كه این بار زنی 65ساله علیه زورگیران ناشناس شكایت كرد.

 او نیز جملاتی مشابه زن جوان به زبان آورد. البته گفت فقط دو نفر از زورگیران به او تعرض كردند. كارآگاهان در حالی‌كه تعداد شاكیان باز هم افزایش یافته بود محدوده وقوع جرایم را زیرنظر گرفتند و بعد از مدتی تفحص توانستند ردی از متهمان به دست بیاورند و آنها را دستگیر كنند.

این افراد در بازجویی‌ها منكر ارتكاب هرگونه جرمی شدند و گفتند احتمالا اشتباهی رخ داده است ولی وقتی با شاكیان مواجهه حضوری داشتند جرم‌شان را گردن گرفتند و گفتند با شناسایی افرادی كه در ساعات شب به تنهایی منتظر تاكسی ایستاده بودند آنها را سوار و با تهدید چاقو و قمه از آنان زورگیری می‌كردیم و به چند زن نیز تجاوز كردیم.

 كارآگاهان در تحقیقات تكمیلی به این نتیجه رسیدند كه متهمان 30 نفر را ربوده و از آنان زورگیری كرده و پول‌های موجود در حساب بانكی‌شان را برداشت كرده‌اند. به این ترتیب اتهام اعضای این باند آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و تجاوز به عنف تشخیص داده شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه 77 دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفت. این متهمان به زودی پای میز محاكمه خواهند رفت.