اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز پلیس آمریکایی به خواهرزاده


پلیس متجاوز، به فامیل خود هم رحم نکرد و در حالی که با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد به خواهرزاده اش تعرض کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پلیس متجاوز، به فامیل خود هم رحم نکرد و در حالی که با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد به خواهرزاده اش تعرض کرد.

توری استری 46 ساله هنگامی که در حال انجام وظیفه بود به یکی از بستگان نزدیکش تجاوز کرد.

آقای استری پلیس میشیگان به خاطر ارتکاب این جرم ممکن است به حبس ابد محکوم شود. او در حالی به این عمل شنیع دست زد که با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد.

به گزارش دیلی‌میل، این دختر نوجوان تنها به این دلیل با این مامور سابق پلیس هم‌صحبت می‌شد که او یکی از فامیل‌های او بود. اما این صحبت‌های روزمره به همین صحبت‌های معمولی خاتمه نیافت. پس از مدتی این فرد برای دختر یک تلفن همراه تهیه کرد و پس از مدتی حرف زدن او را اغفال کرده به منزل خود فراخواند و در خواست ملاقات حضوری کرد. در این زمان بود که این دختر اغفال این مامور پلیس شد و به منزل او رفت و آقای استری به نیت شوم خود رسید.

تجاوز پلیس آمریکایی به خواهرزاده +عکس

وی دخترک را تهدید کرد که چون او پلیس است این موضوع باید به عنوان یک راز پیش او بماند. اما پس از مدتی دختر دچار عذاب وجدان شده و به لحاظ ذهنی دچار مشکلات جدی شد. به همین علت او را به بیمارستان روانی انتقال دادند. در انجا پس از پیگیری بسیار دخترک لب به سخن گشود و ماجرا را برای آن‌ها تعریف کرد که بلافاصله استری دستگیر شد.

در دادگاه، قاضی دستور بررسی گوشی‌های موبایل را داد. اما تمام پیام‌ها از هر دوگوشی پاک شده بودند. با بررسی دقیق‌تر مشخص شد  1900 پیام بین‌شان ردو بدل شده‌است.

این فرد شیطان صفت حتی به خواهرزاده خود رحم نکرد و وقتی فرصت را مناسب دید به خواهرزاده‌اش تجاوز کرد.

گفتنی است،به طور کلی این فرد مرتکب 9 فقره تجاوز شده که احتمال دارد به حبس ابد محکوم شود.


ویدیو مرتبط :
تجاوز آمریکایی ها به تهران در فیلم پلیس آهنی 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت پلیس آمریکایی به اتهام تجاوز به 6 زن


یک مامور پلیس اوکلاهما سیتی روز گذشته به اتهام ارتکاب تجاوز جنسی علیه ۶ زن در حین انجام وظیفه بازداشت شده است.

خبرگزاری تسنیم: یک مامور پلیس اوکلاهما سیتی روز گذشته به اتهام ارتکاب تجاوز جنسی علیه ۶ زن در حین انجام وظیفه بازداشت شده است.

آسوشیتدپرس گزارش داد؛ دانیل کن هولتزکلاو 27 ساله مامور پلیس اوکلاهما به علت طرح شکایت‌هایی در خصوص تجاوز جنسی بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش بیل سیتی رئیس پلیس اوکلاهما در کنفرانس خبری تاکید کرد: هولتزکلاو در زمانی که در حال انجام وظیفه و کار بوده زنان را مجبور به تن دادن به تجاوز جنسی می کرده و در یک مورد نیز با یک زن رابطه جنسی برقرار کرده است.

وی تصریح کرد: مقام های پلیس اظهارات 6 قربانی را دریافت کرده اند و منتظر اظهارات قربانی هفتم هستند. رئیس پلیس اوکلاهما افزود: بازپرسان بر این باورند که قربانی های بیشتری نیز در این مورد وجود دارد.

بیل سیتی گفت: اداره پلیس تحقیقات خود در خصوص هولتزکلاو را زمانی آغاز کرد که یک زن شکایتی را در روز 18 ژوئن مطرح کرده است.

وی افزود: ما تحقیقات خود را آغاز کردیم و مواردی را که وی اقدام به متوقف کردن خودروها در ماه های گذشته نموده بررسی و ارزیابی کردیم تا هویت زنانی را که این مامور پلیس در این مدت با آنها رابطه داشته شناسایی کنیم و بفهمیم در این مدت آیا این افراد مورد تجاوز جنسی از سوی این پلیس قرار گرفته اند.

دیوید پراتر دادستان منطقه اوکلاهما نیز که در این کنفرانس خبری شرکت کرده بود، گفت: وی پیش بینی می کند اتهامات علیه هولتزکلاو تا 29 اوت یعنی یک هفته آینده واصل خواهد شد.