اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز وحشیانه 4 پسر شیطان صفت به 2 دختر دانش آموز در اردو



2 دختر بی‌گناه توسط 4 پسر شیطان صفت مورد تعرض قرار گرفتند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، 2 دختر بی‌گناه توسط 4 پسر شیطان صفت مورد تعرض قرار گرفتند.

این حادثه هنگامی اتفاق افتاد که این افراد از طرف مدرسه برای تعطیلات 3 روزه به خارج از شهر رفته بودند.

مدرسه شاگردان را برای تعطیلات به خارج از شهر برد. اما شب هنگام، زمانی که اثری ازمسئولینی که باید مواظب آن‌ها می‌بودند و از آن‌ها مراقبت می‌کردند در آنجا نبود، این دختران به اتاق خود بازگشتند.

به گزارش دیلی‌میل، این 2 دختر بینوای 15 ساله هنگامی که به اتاقشان وارد شدند دیدند که در آن اتاق تنها نیستند و 4 پسر منتظرشان هستند. از بین این دانش‌آموزان دو تن بیشتر از 18 سال داشتند و 2 تای دیگر زیر 18 سال بودند.

آن‌ها دختران را مجبور به خوردن نوشیدنی کردند که باعث بیهوشی آن‌ها شد و بعد از آن،  این پسران شیطان صفت به آن‌ها تعرض کردند.


اما صبح روز بعد مسئولان باز هم متوجه فاجعه‌ای که برای دختران اتفاق افتاده بود نشدند. این دو دختر 15 ساله تا وقتی که به خانه رسیدند صحبتی از این مسئله به میان نیاوردند. اما پس از بازگشت به منزل، ماجرا را برای خانواده‌های خودتعریف کرده و به پلیس شکایت کردند.

در حال حاضر دو تن از مجرمان که بالای 18 سال سن داشتند در دادگاه محاکمه خواهند شد و دو تن دیگر به دارالتعدیب فرستاده می‌شوند.

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانش آموز دختر سیاه پوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرض وحشیانه پسر شیطان صفت به دختر 12 ساله/ فریب دختربچه بی‌گناه با وعده هدیۀ گران قیمت



پسر 18 ساله به اتهام تعرض به دختر بچه 12 دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از دیلی رکورد،پسر 18 ساله به اتهام تعرض به دختر بچه 12 دستگیر شد.

این دختر نوجوان در جشن دوستانه‌ای که شرکت بوده با متهم آشنا شدو وقتی کودک در حال گپ و گفت با متعرض که پسری 18 ساله است، بود، وی با این وعده که هدیۀ گران قیمتی در منزلش دارد قربانی را فریب داده و به منزلش می‌برد و در آنجا به مقصود شوم خود می‌رسد.

بعد از حادثه نیروهای پلیس سریع وارد عمل شده و پس از تلاش بسیار، وی را دستگیر کردند.

گفتنی است،او  در حال حاضر به جرم تعرض در زندان به سر می‌برد تا در روز دادگاه که به زودی برگزار می شود، به جرم وی رسیدگی شود.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران