اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز وحشیانه معلم 71 ساله به دانش‌ آموزان


معلم شیطان‌صفت زبان فرانسه مدرسه‌ای معروف در انگلیس به اتهام آزار و اذیت وحشیانه 24 دانش‌آموز پسر دستگیر شد.

روزنامه ایران: معلم شیطان‌صفت زبان فرانسه مدرسه‌ای معروف در انگلیس به اتهام آزار و اذیت وحشیانه 24 دانش‌آموز پسر دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس در پرونده اتهامی این معلم به نام «کیت کاوندیش کولسون»‌71 ساله در فاصله سال‌های 1973 تا 1975 میلادی، دانش‌آموزان 8 تا 13 ساله را فریب داده و آنها را در موقعیت‌های مختلف هدف نیت شیطانی خود قرار داده است.

به گزارش پلیس این معلم زبان فرانسه در سیاست‌های خشک مدرسه شهر «چستر» انگلیس و در زمان تدریس‌های خصوصی‌اش با رفتار دوستانه ظاهری، با دانش‌آموزان ارتباط برقرار می‌کرد و طعمه‌هایش را داخل کلاس، خوابگاه و حتی گاهی در برابر دیگر دانش‌آموزان هدف نیات شیطانی خود قرار می‌داد و از بچه‌ها قول می‌گرفت که این واقعیت هولناک را مانند یک راز نگه دارند.

مدرسه محل خدمت این معلم شیطان صفت جایی بود که بسیاری از ثروتمندان و نامداران انگلیس از جمله «دیوید بکام» و «سرین آنسیل» قهرمان قایقرانی المپیکی این کشور با صرف هزینه‌های گزاف فرزندانشان را به آنجا می‌فرستند.

 به‌رغم فاجعه روحی هولناکی که رفتار وحشیانه این معلم پیر بر نوجوانان دانش‌آموز گذاشته دادگاه تنها هفت سال زندان برایش تعیین کرده که با اعتراض خانواده‌ها روبه‌رو شده است.

به گفته روانشناسان برخی از نوجوانانی که هدف این رفتار وحشیانه قرار می‌گیرند تا حدود 40 سال قادر به رهایی از بحران‌های آن نیستند و درمان آنها بسیار دشوار است.


ویدیو مرتبط :
تنبیه وحشیانه دانش آموزان توسط معلم ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه نامشروع خانم معلم 24 ساله با دانش آموزان +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: معلم ریاضی دبیرستان پس از فرستادن عکسهای برهنه خود برای 4 دانش آموزش آنان را اغفال و اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها کرده است.

رابطه نامشروع خانم معلم 24 ساله با دانش آموزان

این معلم 24 ساله متهم است که حداقل با 4 دانش آموز کلاسش رابطه جنسی برقرار کرده است. "اشلی نیکول اندرسون" قبلا هم به جرم رابطه با یک دانش آموز 15 ساله دستگیر شده بود.

گفته میشود این معلم که در مقطع دبیرستان تدریس میکرد طی یک سال عکسهای برهنه خود را برای دانش آموزانش ارسال میکرده است.

یکی از این بچه ها در این رابطه با دوستانش صحبت کرد و به این ترتیب این صحبتها در تمام مدرسه شنیده شد. یکی از معلمان با شنیدن این صحبتها پلیس را در جریان گذاشت . 

رابطه نامشروع خانم معلم 24 ساله با دانش آموزان

این زن متهم است که با 4 دانش آموز بین سنین 15 تا 19 سال رابطه داشته است . او در بازجویی به این رابطه ها اعتراف کرده است . مدیر این دبیرستان اعلام کرده است که وی از تمام این قضایا بی خبر بوده و از این به بعد قوانین سخت گیرانه تری برای بچه ها و معلمان در نظر خواهد گرفت.

این معلم دستگیر شده و بعد از پرداخت وثیقه 5000 دلاری از زندان آزاد خواهد شد. قاضی این پرونده وی را به خاطر سوء استفاده جنسی از دانش آموزان به 5 سال زندان محکوم خواهد کرد./ گروه خبری پرداد