اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز وحشیانه جنسی و پاشنه بلندهای آمریکا!



بیداد خشونت جنسی علیه زنان آمریکائی؛

تجاوز وحشیانه جنسی و پاشنه بلندهای آمریکا!

بر پایه آمار اداره ملی جرایم این کشور بین سال های 2006 تا 2010 در هر دو دقیقه یک زن مورد تجاوز قرار گرفته اند. در مجموع 207 هزار و 755 زن در این مدت خشونت خانگی و جنسی را تجربه کردند.

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت شهرزاد نیوز؛ گروه زیادی از مردان در شهر سان خوزه ایالت کالیفرنیا با کفش های پاشنه بلند در راهپیمایی به نام "یک مایل با کفش های او راه برو" شرکت کردند تا حساسیت ها علیه خشونت جنسی ضد زنان را افزایش دهند.

این راهپیمایی اعتراضی ده سال است که در نقاط مختلف آمریکا برگزار می شود. بر پایه آمار اداره ملی جرایم این کشور بین سال های 2006 تا 2010 در هر دو دقیقه یک زن مورد تجاوز قرار گرفته اند. در مجموع 207 هزار و 755 زن در این مدت خشونت خانگی و جنسی را تجربه کردند.

سازمان دهندگان این راهپیمایی در وب سایت خود آن را یک "اپیدمی" نامیده و نوشته اند: «از هر 6 زن یک تن قربانی خشونت جنسی می شود.»

راهپیمایی نمایشی "مردان با کفش های پاشنه بلند" برای آن صورت می گیرد که بسیاری از انواع خشونت تابو قلمداد شده و پنهان نگه داشته می شوند./جام نیوز


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی و عاقبت زناکار و گناه جنسی +۱۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این زن به دنبال مردی میگردد که او را مورد ضرب و جرح و سپس به صورت وحشیانه وی را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

صورت ورم کرده ، چشمهای کبود و لبهای ترکیده و بدنی درمانده اینها صدماتی است که یک مرد وحشی به این زن وارد کرده است تا او را مورد تجاوز جنسی قرار دهد. پزشکان میگویند این یک معجزه است و این زن خیلی خوش شانس بود که زنده مانده است.

خانم استفانی هوسان موافقت کرد تصاویرش منتشر شود به امید انیکه این عکس متحیر کننده کمک کند تا او بتواند فرد مهاجم را پیدا کند. همچنین پلیس ردپاهایی از این مرد به دست آورده است و تصاویر مبهمی از وی که یک سفید پوست است در اختیار دارد . اگرچه این اتفاق مربوط به 3 سال پیش است اما پلیس امیدوار است که سریعتر وی را پیدا کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استفانی در این رابطه میگوید : این یک معجزه است که من زنده مانده ام. تمام پشت بدن و شانه ها و صورت من ورم کرده بود. بینی ام شکسته بود و لبهایم به شدت زخمی شده بود. اگرچه زخمهای جسمی وی التیام یافته است اما زخمهای روحی اش همچنان پابر جاست. او معتقد است بعد از این حمله زندگی اش به کلی دگرگون شده است و از بیرون رفتن در شب و تنهایی به شدت میترسد.

سه سال پیش هنگام بازگشت از یک کلوپ شبانه یک مرد با استفاده از تاریکی شب این خانم تنها را به گوشه ای خلوت در خیابان کشانده  و بعد از ضرب و جرح فراوان وی را مورد تجاوز قرار داد. یک عابر که این زن را بیهوش و خون آلود پیدا کرده بود سریعا وی را به بیمارستان رساند و به این صورت زندگی وی نجات یافت./پرداد