اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز وحشیانه به 30 زن جوان در ارابه شیطانی


پرونده مردی كه متهم است 30 زن را به عنوان مسافر سوار خودرواش كرده و مورد تجاوز قرار داده ‌است، برای بار سوم در دادگاه كیفری‌ استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم به اعدام محكوم شد.

شرق:  پرونده مردی كه متهم است 30 زن را به عنوان مسافر سوار خودرواش كرده و مورد تجاوز قرار داده ‌است، برای بار سوم در دادگاه كیفری‌ استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم به اعدام محكوم شد.

 پرونده این مرد 30 ساله كه صادق نام دارد، سال 86 به جریان افتاد. در آن زمان تعدادی زن به پلیس مراجعه كردند و مدعی شدند راننده یك پراید آنها را مورد آزار قرار داده‌ است. در حالی‌كه تحقیقات آغاز شده ‌بود ماموران حین گشت‌زنی به ماشین پرایدی كه به نظر می‌رسید زن و مردی در آن درگیر هستند مشكوك شدند و آنها را بازداشت كردند.

 در بررسی‌ها مشخص شد مرد جوان كه راننده ماشین بود قصد تجاوز به زن مسافر را داشت. این زن گفت: من به صورت دربستی سوار ماشین شدم اما بعد از پیمودن مسافتی این مرد به من گفت بیا جلو بشین. من از كارهایش متوجه شدم قصد بدی دارد و می‌خواستم فرار كنم كه او به من حمله كرد و بعد ماموران آمدند.

وقتی مرد جوان به دادسرا منتقل شد شاكیان دیگر هم او را شناسایی كردند و متهم مجبور به اعتراف شد. او در حالی‌كه به 30 فقره تجاوز متهم شده بود اعتراف كرد 20 زن را به همین شیوه مورد آزار قرار داده‌ است. در ادامه پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه 77 دادگاه كیفری‌ استان تهران فرستاده و مرد جوان محاكمه و به رغم اینكه اعترافات خود را پس گرفت به اعدام محكوم شد. رای صادره مورد اعتراض قرار گرفت و به دیوان عالی ‌كشور رفت.

 اعتراض صادق مورد قبول واقع شد چرا كه در این فاصله چند نفر از این زنان اعلام رضایت كردند. با نقض رای صادره پرونده به شعبه 79 دادگاه كیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شد و این بار هیات قضات با اكثریت آرا حكم بر شلاق و زندان دادند و او را درخصوص تجاوز به عنف مجرم نشناختند. در این مرحله یكی از قضات متهم را در مورد تجاوز به یكی از شاكیان مجرم دانست و یكی دیگر از قضات در مورد دو نفر از شاكیان متهم را گناهكار دانست اما سه قاضی دیگر اعلام كردند متهم را در تجاوز به عنف مجرم نمی‌دانند و به نظر آنها این شاكیان خودشان به برقراری رابطه راضی بودند.

 با صدور این رای و انعكاس آن در مطبوعات و مصاحبه‌های پی‌درپی شاكیان رای صادره با دستور رییس قوه‌قضاییه و اعتراض دادستان تهران در دیوان عالی كشور مورد بررسی قرار گرفت و نقض شد و پرونده دوباره به شعبه 79 برگشت. در ابتدای جلسه محاكمه كه دیروز برگزار شد چهار شاكی كه برای توضیح شكایت خود به دادگاه آمده ‌بودند یك به یك در جایگاه حاضر شدند.

 اولین كسی كه حادثه را توضیح داد زن جوانی به‌نام الهام بود. او گفت: ماشین متهم را به صورت دربستی از خیابان پیروزی كرایه كردم متهم در راه به من خرمای نذری داد وقتی خرما را خوردم گیج شدم او من را به بیابانی برد و مورد آزار جنسی قرار داد و هرچه داشتم سرقت كرد. او گفت: متهم من را با لنگی بست و رهایم كرد.

 بعد از چند ساعت توانستم خودم را رها كنم و به خانه برگردم. بعد از این، زن شاكی دوم در جایگاه حاضر شد او گفت: من هم به‌عنوان مسافر سوار ماشین شدم می‌خواستم به جنوب شهر تهران بروم، در راه مرد راننده گفت سر راه می‌خواهد پولی را كه از دوستش طلب دارد بگیرد و بعد من را می‌رساند. او خیلی مودبانه در این‌باره از من خواهش كرد من هم قبول كردم.

 به من گفت بیا روی صندلی جلو بنشین تا من برگردم، فكر نمی‌كردم قصدی داشته‌باشد، با این حال قبول نكردم و گفتم می‌خواهم پیاده شوم او می‌خواست درهای ماشین را قفل كند فهمیدم قصدی دارد تقلا می‌كردم او به من تعرض كرد و می‌خواست مرا بدزدد اما همچنان تقلا می‌كردم كه ماموران آمدند و متهم را بازداشت كردند. در ادامه شاكی دیگر در جایگاه حاضر شد او گفت: من هم مثل شاكیان دیگر به صورت دربستی سوار ماشین متهم شدم. ابتدا با من رفتار بدی نداشت تا اینكه مقابل داروخانه شوهرم رسیدیم من در داروخانه با شوهرم كاری داشتم رفتم و كارم را انجام داد و بعد برگشتم وقتی سوار ماشین شدم احساس كردم بوی الكل داخل ماشین پیچیده‌است.

 وقتی سوار شدم فهمیدم مرد راننده قصدی دارد یك لحظه چیزی نفهمیدم و از حال رفتم وقتی به هوش آمدم كه ماشین روی تپه‌ای بود. این مرد می‌خواست به من تجاوز كند خیلی سعی كردم فرار كنم اما نتوانستم او مرا مورد آزار قرار داد و بعد داخل گودالی انداخت لحظه‌های سختی را می‌گذراندم تلاش می‌كردم بیرون بیایم اما نمی‌توانستم خیلی فریاد زدم اما كسی آن اطراف نبود بعد از چند ساعت یك نفر صدای من را شنید و به كمكم آمد اما گودال خیلی عمیق بود و نتوانست من را بیرون بیاورد به ماموران آتش‌نشانی خبر داد و وقتی ماموران آمدند مرا بیرون كشیدند.

متهم هر چه داشتم سرقت كرد و مرا مورد تجاوز قرار داد و حالا هم زندگی‌ام از هم پاشیده است و من خواستار مجازات او هستم. در ادامه دیگر شاكی پرونده هم جزییات ماجرا را تعریف كرد. سپس به دستور قاضی محمدی‌‌كشكولی، صادق از خودش دفاع كرد. او اتهام تجاوز را نپذیرفت و گفت این شاكیان دروغ می‌گویند. او گفت: من قبول دارم از این زنان سرقت كردم و آنها سوار ماشین من شدند اما به زور به آنها تجاوز نكردم و اگر رابطه‌ای بین ما بود با خواست خود این زن‌ها بود من به زور آنها را مورد تجاوز قرار ندادم و چون از آنها سرقت كردم از من شكایت كردند.

او گفت: چندین بار محاكمه شده‌ام و اگر حكم اعدامی صادر شده از سوی دیوان عالی كشور نقض شده است بار آخر هم اكثریت قضات تایید كردند كه من به زور به این زنان تجاوز نكرده‌ام اگر حرف آنها واقعی بود همه با هم می‌آمدند نه اینكه فقط چهار نفر از آنها به دادگاه بیایند.

این زنان به دلیل اینكه تاوان سنگینی بابت رابطه داده‌اند می‌خواهند از من انتقام بگیرند و من این را قبول نمی‌كنم. سپس وكیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و دلایل خود را برای اثبات بی‌گناهی متهم مطرح كرد.

 هیات قضات شعبه 79 دادگاه كیفری‌استان تهران بعد از اخذ آخرین دفاع از متهم وارد شور شدند و به اتفاق آرا متهم را در تجاوز به عنف مجرم شناختند و به اعدام محكوم كردند.


ویدیو مرتبط :
30 روز تجاوز وحشیانه 30 مقاومت مظلومانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این زن به دنبال مردی میگردد که او را مورد ضرب و جرح و سپس به صورت وحشیانه وی را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

صورت ورم کرده ، چشمهای کبود و لبهای ترکیده و بدنی درمانده اینها صدماتی است که یک مرد وحشی به این زن وارد کرده است تا او را مورد تجاوز جنسی قرار دهد. پزشکان میگویند این یک معجزه است و این زن خیلی خوش شانس بود که زنده مانده است.

خانم استفانی هوسان موافقت کرد تصاویرش منتشر شود به امید انیکه این عکس متحیر کننده کمک کند تا او بتواند فرد مهاجم را پیدا کند. همچنین پلیس ردپاهایی از این مرد به دست آورده است و تصاویر مبهمی از وی که یک سفید پوست است در اختیار دارد . اگرچه این اتفاق مربوط به 3 سال پیش است اما پلیس امیدوار است که سریعتر وی را پیدا کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استفانی در این رابطه میگوید : این یک معجزه است که من زنده مانده ام. تمام پشت بدن و شانه ها و صورت من ورم کرده بود. بینی ام شکسته بود و لبهایم به شدت زخمی شده بود. اگرچه زخمهای جسمی وی التیام یافته است اما زخمهای روحی اش همچنان پابر جاست. او معتقد است بعد از این حمله زندگی اش به کلی دگرگون شده است و از بیرون رفتن در شب و تنهایی به شدت میترسد.

سه سال پیش هنگام بازگشت از یک کلوپ شبانه یک مرد با استفاده از تاریکی شب این خانم تنها را به گوشه ای خلوت در خیابان کشانده  و بعد از ضرب و جرح فراوان وی را مورد تجاوز قرار داد. یک عابر که این زن را بیهوش و خون آلود پیدا کرده بود سریعا وی را به بیمارستان رساند و به این صورت زندگی وی نجات یافت./پرداد