اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز وحشیانه به یک سرباز توسط 4 زن هوسران!



تجاوز وحشیانه به یک سرباز توسط 4 زن هوسران!

رسانه‌های داخلی زیمبابوه از آزار جنسی یک سرباز مرد توسط چهار زن در این کشور خبر دادند.

این سرباز توسط چهار زن ناشناس ربوده شد، مورد آزار جنسی قرار گرفت و پس از سنگسار شدن، در یک منطقه کوهستانی رها شد.

پلیس زیمبابوه اعلام کرد: این سرباز برای رفتن به مقصد مورد نظرش سوار خودرویی شد که دو زن و یک مرد سرنشین آن بودند. راننده خودرو پس از مدتی از مسیر اصلی منحرف شد.

سرباز بیچاره پس از آن که متوجه انحراف راننده از مسیر اصلی شد، علت آن را پرسید و سرنشینان ناشناس به او گفتند که برای خرید موادغذایی مسیر را تغییر داده‌اند.

سرباز ربوده شده از آنان درخواست کرد تا او را پیاده کنند اما راننده با چاقو او را تهدید کرد و یکی‌دیگر از سرنشینان خودرو، چشمانش سرباز جوان را بست و او را به خانه‌ای نامعلوم بردند.

این سرباز پس از آن که در منطقه‌ای دورافتاده رها شد، در حالی که به شدت زخمی و مجروح شده بود، خود را به اداره پلیس رساند و از متجاوزان شکایت کرد.

پلیس زیمبابوه پس از دریافت این گزارش، عملیات جستجو برای یافتن متجاوزان را آغاز کرده است./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز وحشیانه عوامل بفرمایید شام به یک زن!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز وحشیانه 5 مرد هوسران به یک زن


انتشار اخبار مربوط به تجاوز 5 فرد ناشناس به یک زن سوئدی در استکهلم بازتاب گسترده ای در رسانه‌های این کشور داشته است.

خبرگزاری فارس: انتشار اخبار مربوط به تجاوز 5 فرد ناشناس به یک زن سوئدی در استکهلم بازتاب گسترده ای در رسانه‌های این کشور داشته است.
 
 اخیرا یک زن 22 ساله سوئدی که از ایستگاه مترو در شمال استکهلم به سوی منزلش در حال حرکت بود از سوی پنج مرد ناشناس مورد حمله و تجاوز قرار گرفت. این حمله در ساعت 4 صبح روز یکشنبه رخ داده است.

هم اکنون پلیس سوئد با استفاده از دوربینهای مداربسته کارگذاشته شده در خیابان سعی دارد به هویت تجاوزکنندگان پی ببرد اما هنوز در این خصوص نتایج تحقیقات پلیس اخباری منتشر نشده است.

زن مورد تجاوز قرار گرفته پس از حمله به وی و فرار مجرمین از صحنه با تماسی تلفنی دوست خود را در جریان ماجرا قرار می دهد و دوست وی نیز بلافاصله با پلیس تماس می گیرد.

پس از وقوع تجاوز زن سوئدی به بیمارستان منتقل می شود و به مدتی کوتاه تحت مراقبت قرار می گیرد. منابع سوئدی خبر داده اند که هم اکنون این زن به لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و ضربه سختی به وی وارد شده است.