اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز هولناک دندانپزشک هوسران به 78 زن


این دندانپزشك متهم است در مطبش در ولنجك تهران این زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخی از آنها فیلمبرداری كرده‌ است.

شرق:  مرد دندانپزشكی كه متهم است 78 زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت 10 سال از تشكیل پرونده، در دادگاه كیفری‌ استان تهران محاكمه می‌شود.

این دندانپزشك عراقی‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجك تهران این زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخی از آنها فیلمبرداری كرده‌ است.

اوایل سال 81 مرد دندانپزشكی به ماموران پلیس مراجعه كرد و مدعی شد خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته ‌است. او ادعا كرد برخی از اسنادش به سرقت رفته ‌است و حدس می‌زند سارق كیست.

 او گفت فكر می‌كند سارق زنی باشد كه چندبار به خانه‌اش رفت و آمد كرده و از آنجایی كه او به زن جوان گفته قصد ازدواج با او را ندارد آن زن با این شیوه انتقام گرفته است. پلیس زن جوان را شناسایی و بازداشت كرد. او اعتراف كرد سارقی را اجیر كرد تا به خانه دكتر جوان برود و از آنجا سرقت كند.

این زن گفت: من هیچ چیز از خانه دكتر جوان ندزدیدم و فقط فیلم‌هایی را كه او از من داشت از داخل كمدش برداشتم. مدتی قبل برای ترمیم دندانم به مطب دندانپزشكی این دكتر رفتم وقتی دارو به دهانم تزریق كرد كه بی‌حس شود كاملا خوابم برد و زمانی كه بیدار شدم متوجه شدم به من تعرض كرده‌ است.

این مرد را تهدید كردم و گفتم از او شكایت می‌كنم اما بعد متوجه شدم در مطبش دوربین كار گذاشته و از صحنه تعرض به من فیلمبرداری كرده‌ است. با این حال دوباره تهدیدش كردم كه او را به دادگاه می‌كشم. این‌بار از در دیگری وارد شد و گفت قصد دارد با من ازدواج كند و از من خوشش آمده ‌است.

او با این ترفند چندبار مرا به خانه‌اش كشاند و رابطه برقرار كرد بعد از مدتی متوجه شدم قصد سوءاستفاده دارد. از او خواستم فیلم‌ها را پس دهد اما از این كار خودداری كرد. من هم سارقی اجاره كردم تا فیلم‌ها را از خانه مرد دندانپزشك بدزدد. هیچ چیز دیگری هم از خانه‌اش سرقت نكردم. وقتی ماموران به خانه مرد دندانپزشك رفتند چندین حلقه فیلم پیدا كردند كه نشان می‌داد او به زنان تعرض می‌كرده‌ است.

با دستور بازپرس مرد دندانپزشك بازداشت شد و مطب او هم مورد بازرسی قرار گرفت. ماموران توانستند دوربین مخفی كار گذاشته‌شده در مطب را پیدا كنند. متهم با به دست آمدن این مدارك مورد بازجویی قرار گرفت و مشخص شد او تبعه عراق است و از آنجایی كه برادرش به دست حزب بعث به قتل رسیده، دندانپزشك كه در آن زمان نوجوان بود به همراه خانواده‌اش به ایران آمد و درسش را ادامه داد. او پس از به پایان رساندن دوران دبیرستان به عنوان نفر اول دانشگاه شهید‌بهشتی در رشته دندانپزشكی قبول و بعد از چند سال فارغ‌التحصیل شد.

این مرد كه به همراه خواهر و مادرش به ایران مهاجرت كرده‌ بود با توجه به تمكن مالی خانواده‌اش در ولنجك تهران مطب دندانپزشكی تاسیس كرد و مدتی بعد از آغاز به كار مطب مشتریان زن را در آن محل مورد تعرض قرار می‌داد و از آنها فیلم تهیه می‌كرد. این مرد اعتراف كرد 78 زن را مورد تعرض قرار داده است. وی آدرس و شماره تلفن همه آنها را هم دارد.

با به دست آمدن این آدرس‌ها پلیس زنانی را كه مورد تعرض قرار گرفته‌ بودند، شناسایی كرد اما همه آنها حاضر به شكایت نشدند و 58 زن برای شكایت به اداره آگاهی مراجعه كردند. این زنان عنوان كردند دندانپزشك جوان به بهانه ترمیم دندان‌شان به آنها داروی بی‌حسی تزریق می‌كرد و بعد از اینكه آنها را مورد تعرض قرار می‌داد با وعده ازدواج آنها را ساكت می‌كرد. با تكمیل تحقیقات و با توجه به اینكه این پرونده قبل از تاسیس دادگاه كیفری ‌استان تشكیل شده ‌بود دادگاه عمومی موظف به رسیدگی شد. دادگاه بعد از محاكمه متهم رای به 9 سال زندان و شلاق داد.

 قاضی صادر‌كننده این حكم اعلام كرد مدركی كه نشان دهد این زنان مورد تجاوز قرار گرفتند وجود ندارد. ضمن اینكه آنها هیچ‌كدام تا قبل از شناسایی متهم اعلام شكایت نكرده‌ بودند. این حكم مورد اعتراض متهم قرار گرفت و پرونده به شعبه 39 دادگاه تجدیدنظر رفت. رای صادره از سوی قضات دادگاه تجدیدنظر تایید شد. با انتشار این خبر در روزنامه‌ها آیت‌الله هاشمی‌‌شاهرودی رییس وقت قوه‌قضاییه نامه‌ای نوشت و با نقض رای درخواست كرد به اتهام دندانپزشك عراقی با عنوان افساد فی‌الارض رسیدگی شود.

 سپس پرونده برای نقض حكم به دیوان عالی كشور رفت و با نقض حكم و با توجه به اعلام جرم رییس قوه‌قضاییه، دندانپزشك عراقی برای محاكمه به دادگاه انقلاب معرفی شد. این بار قضات دادگاه انقلاب اعلام كردند اتهام مرد دندانپزشك تعرض به 78 زن است بنابراین در صلاحیت دادگاه كیفری ‌استان تهران است.

با توجه به نظر دیوان عالی كشور مبنی بر اینكه دندانپزشك عراقی باید در دادگاه كیفری ‌استان تهران محاكمه شود پرونده به شعبه 79 دادگاه كیفری‌ استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی‌كشكولی فرستاده ‌شد.

قاضی كشكولی دیروز با مطالعه پرونده دستور تعیین وقت را صادر كرد و مرد دندانپزشك بعد از گذشت 10 سال ماه آینده به اتهام تعرض به بیمارانش محاكمه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
آموزش دستیار دندانپزشک-چگونه دندانپزشک یک حفره را پر می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز هولناک به یک زن توسط دو جوان هوسران


چندی قبل زن جوانی هراسان خود را نزد پلیس رساند و از دام سیاهی که 2 جوان شیطان‌صفت برایش پهن کرده بودند خبر داد.

همشهری آنلاین: چندی قبل زن جوانی هراسان خود را نزد پلیس رساند و از دام سیاهی که 2 جوان شیطان‌صفت برایش پهن کرده بودند خبر داد.

وی گفت: ساعتی قبل از محل کارم در مرکز پایتخت بیرون آمدم تا به سمت خانه‌ام بروم. چون به تازگی همسرم فوت کرده بود، حال خوبی نداشتم و در حال گریه کردن بودم که یک خودروی پژو مقابلم توقف کرد. بجز راننده پسر جوانی نیز در صندلی جلو نشسته بود. مسیرم را گفتم و راننده هم با تکان دادن سرش خواست که سوار شوم.

دقایقی بعد متوجه شدم راننده راه را اشتباهی می‌رود و به او اعتراض کردم اما در همین هنگام جوانی که روی صندلی جلو نشسته بود با چاقو تهدیدم کرد که سکوت کنم. زن جوان افزود: از ترس جانم سکوت کردم و آنها به سمت یکی از اتوبان‌های خلوت جنوب تهران رفتند و در آنجا با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس اموال مرا به سرقت بردند و در حاشیه اتوبان رهایم کردند. من نیز در تاریکی شب به سختی توانستم شماره پلاک ماشین آنها را یادداشت کنم.

بعد از شکایت این زن، تیمی از مأموران پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی بخشوده، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند. تیم تحقیق پس از چهره‌نگاری متهمان، اقدام به ردیابی شماره پلاک خودرویی کرد که زن جوان آن را یادداشت کرده بود. در جریان ردیابی‌ها، خودروی مورد نظر شناسایی شد و مأموران متوجه شدند که راننده آن شباهت زیادی به تصویر چهره نگاری شده یکی از متهمان دارد. این مرد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات به ربودن زن جوان، آزار و اذیت او و سرقت اعتراف کرد.

وی گفت: روز حادثه من و دوستم از خیابانی عبور می‌کردیم که ناگهان چشم‌مان به زن جوان افتاد. وی ادامه داد: در آن لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغمان آمد و تصمیم گرفتیم وی را به‌عنوان مسافر سوار ماشینمان کنیم. به همین‌خاطر وقتی زن جوان که خیلی غمگین بود سوار ماشین شد، ما سر صحبت را با او بازکردیم. وی مدعی شد که به تازگی همسرش فوت کرده و خیلی ناراحت است. در بین راه وقتی ما تغییر مسیر دادیم او اعتراض کرد که با چاقو وی را به مرگ تهدید کردیم. بعد از رها کردن زن جوان هرگز تصور نمی‌کردیم که او در آن تاریکی شب بتواند شماره پلاک ماشین را یادداشت کند.

بعد از اعترافات این مرد، وی با قرار قانونی در اختیار مأموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری همدستش از سوی کارآگاهان ادامه دارد تا زوایای پنهان پرونده آشکار شود.