اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز هولناک به 4 دختر توسط پسر خاله‌ ها!


دو پسرخاله كه دختران جوان را می‌ربودند و مورد آزار جنسی قرار می‌دادند در جلسه محاكمه‌شان اتهامات را رد كردند و مدعی شدند گفته‌های شاكیان دروغ است.

روزنامه شرق:  دو پسرخاله كه دختران جوان را می‌ربودند و مورد آزار جنسی قرار می‌دادند در جلسه محاكمه‌شان اتهامات را رد كردند و مدعی شدند گفته‌های شاكیان دروغ است.

 این دو پسرخاله كه گفته می‌شود چهار زن جوان را مورد تعرض قرار داده‌اند متهم هستند آنها را ربوده و در یك سوله متروكه مورد تجاوز قرار داده و اموال یكی از آنها را سرقت كرده‌اند. شكایت از شاهرخ و مهدی پنج ماه قبل به ماموران پلیس داده شد. در اولین شكایت دختری به نام نگار به ماموران

پلیس گفت از سوی دو مرد جوان مورد آزار قرار گرفته ‌است. او گفت: در خیابان ولیعصر یك موتوری موبایلم را دزدیده ‌بود و من خیلی ترسیده ‌بودم و داشتم گریه می‌كردم. به خیابان راه‌آهن كه رسیدم سوار ماشین پرایدی شدم كه دو مرد سوار آن بودند و به نظر می‌رسید مسافربر هستند. آنها كه گریه من را دیدند پرسیدند چه شده ‌است من هم گفتم موبایلم را دزدیده‌اند. یكی از متهمان كه جثه بزرگی هم داشت رو به من كرد و گفت فكر می‌كند می‌داند سارق موبایلم كیست. وقتی حواسم به او جلب شد یكدفعه از روی صندلی جلو به عقب آمد و بعد هم مرد راننده از مسیر اصلی خارج شد. او چاقویی زیر گلوی من گذاشت و گفت حرفی نزن. آنها من را به یك سوله بردند و مورد آزار قرار دادند. گفتند اگر در برابرمان مقاومت كنی تو را می‌كشیم و نمی‌توانی كاری بكنی. كسی هم متوجه نمی‌شود.

بعد از شكایت این دختر جوان چند شكایت مشابه دیگر هم به ماموران اعلام شد. با مشخصاتی كه ماموران از دو پسر جوان به دست آوردند، توانستند آنها را شناسایی و در پاسگاه نعمت‌آباد بازداشت كنند. شاهرخ و مهدی - دو پسرخاله- زمانی كه در برابر بازپرس قرار گرفتند مدعی شدند شكایاتی كه علیه آنها مطرح شده دروغ است اما وقتی از سوی اولین شاكی شناسایی شدند به جرم‌شان اعتراف كردند.

شاهرخ گفت: «ماشین برای من بود. من و شاهرخ باهم در میدان میوه و تره‌بار كار می‌كردیم. بعد‌از ظهرها كه بیكار بودیم با هم بیرون می‌رفتیم تا اینكه به مهدی پیشنهاد دادم دختران را سوار ماشین كنیم. جایش را هم داشتیم، می‌توانستیم آنها را به سوله‌ای در اطراف تره‌بار ببریم. اولین بار به این دختر-شاكی- برخورد و او را سوار ماشین كردیم و به داخل سوله بردیم و مورد تجاوز قرار دادیم بعد رهایش كردیم.»

وقتی خبر دستگیری این دو متهم در روزنامه‌ها چاپ شد شاكیان دیگری هم به پلیس مراجعه كردند و مدعی شدند توسط این دو، مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

یكی از این دختران گفت: «داشتم به خانه می‌رفتم چون تاكسی نبود سوار پرایدی شدم كه به نظر مسافربر بود. روی صندلی عقب نشسته‌ بودم كه یكدفعه راننده مسیرش را عوض كرد و بعد هم مرد درشت‌هیكلی كه روی صندلی جلو نشسته ‌بود به عقب پرید و با تهدید مرا وادار به سكوت كرد و بعد هم در یك سوله من را مورد آزار قرار دادند.» متهمان گفته‌های این شاكی را هم انكار كردند اما شاكی مشخصات داخل ماشین متهمان را به پلیس داد.

وقتی پلیس خودرو را بازرسی كرد متوجه شد این مشخصات درست است. در تحقیقات بعدی دو شاكی دیگر هم به ماموران مراجعه و متهمان را شناسایی كردند ضمن اینكه در بازرسی از خانه دوپسرخاله تلفن همراه یكی از شاکیان كه حاوی فیلم‌ و عكس‌های خانوادگی‌اش بود پیدا شد. متهمان در نهایت مجبور شدند به تجاوز به این زنان نیز اعتراف كنند.

با توجه به اعتراف اولیه در مورد تجاوز و صدور كیفرخواست درخصوص آدم‌ربایی و سرقت موبایل یكی از قربانیان پرونده برای رسیدگی به شعبه 75 دادگاه كیفری‌استان تهران به ریاست قاضی معتمدی فرستاده شد. بعد از انجام چندین جلسه بازجویی و تحقیق روز گذشته فلاح نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و با خواندن كیفرخواست درخواست صدور حكم قانونی را در این خصوص كرد.

سپس دو شاكی كه در جلسه دادگاه حاضر بودند جزییات ربایش و تجاوز را توضیح دادند اما دو شاكی دیگر كه به گفته خانواده‌هایشان بدحال بودند در دادگاه حاضر نشدند. مادران این دو شاكی از دستگاه قضایی خواستند تا متهمان را مجازات كند. یكی از آنها گفت: دختر من شوهر دارد و از وقتی این اتفاق برایش افتاده رنگ آرامش را در زندگی‌اش ندیده‌. او به شدت بدحال است و برای اینكه آبرویش نریزد در دادگاه حاضر نشده است. در ادامه متهمان در جایگاه قرار گرفتند.

آنها در جلسه علنی كه در مورد اتهام آدم‌ربایی و سرقت بود، گفتند: ما اتهام‌ها را قبول نداریم. این شاكیان خودشان سوار ماشین شدند و هیچ اجباری در كار نبود. ما كسی را ندزدیدیم.

متهمان در پاسخ به سوالات قاضی معتمدی –رییس دادگاه- در مورد اینكه اگر شما دختران را ندزدیدید و اصلا از این ماجرا خبر ندارید پس چرا تلفن همراه یكی از آنها در خانه شما پیدا شد و چطور یكی از آنها مشخصات داخل ماشین شما را به پلیس داد، که آنها فقط سكوت كردند.

سپس جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف به چهار شاكی غیرعلنی اعلام شد و متهمان كه این اتهام را هم رد كردند دفاعیات خود را ارایه دادند و وكلای آنها نیز دفاعیات خود را مطرح كردند. با پایان یافتن جلسه دادگاه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.


ویدیو مرتبط :
پسر خاله ها (ادای دختر خاله ها!!!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به دختر 20ساله توسط پسر13ساله(+عکس پسر بچه)



 

 

 

یک پسر 13ساله که در مقابل دوستانش به یک زن 20ساله تجاوز کرده بود بعد از آن‌ که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به 3سال حبس محکوم شد.

 

در ماه سپتامبر سال گذشته بلال خان در مقابل دیدگان دوستان 10 و 11 ساله خود به یک زن در Stoke-on-Trent واقع در انگلیس حمله و به او تجاوز کرد.

بعد از انجام این کار(تجاوز) او محکوم به گذراندن 3سال در موسسه خلافکاران جوان شد.

یک قاضی بعد از شنیدن جزئیات حمله از زبان خان محدودیت‌هایی در مورد رسانه‌ای شدن نام او اعمال کرد. خان از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن او از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.

 

 

 

تجاوزبه دختر

 

خان هم چنین کیف این زن را که شامل یک دستگاه تلفن و یک iPod بود سرقت کرد و آن‌هارا به فروش رساند.

 


اما بعد از تجاوز در نهایت او محکوم به 3 سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند. این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی (تجاوز) در انگیس مرتکب شود به 8 یا 9 سال زندان محکوم می‌شود. قربانی این حمله  بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی شده است.../شفاف