اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز نظافتچی بیمارستان به بیمار بیهوش زن!


"مصطفی سید عوض" 37 ساله و نظافتچی بیمارستان هنگامی که این بیمار را برای معالجه قانقاریا در دست راست به اتاق عمل بردند منتظر شد تا از اتاق عمل بیرون بیاید و پس از اینکه خانواده اش نیز رفتند داخل اتاق شد و به او تجاوز جنسی کرد.

انتخاب:  یک بیمار 51 ساله مصری از نظافتچی بیمارستان که در هنگام بیهوشی به او تجاوز جنسی کرده بود شکایت کرد.

"مصطفی سید عوض" 37 ساله و نظافتچی بیمارستان هنگامی که این بیمار را برای معالجه قانقاریا در دست راست به اتاق عمل بردند منتظر شد تا از اتاق عمل بیرون بیاید و پس از اینکه خانواده اش نیز رفتند داخل اتاق شد و به او تجاوز جنسی کرد.

این بیمار نیز که در حال بهوش آمدن بوده،صورت او را تشخیص داد و پس از بهوش آمدن از او شکایت کرد.

این نظافتچی پس از دستگیری گفت: پس از دیدن این خانم در بیمارستان از او خوشم آمد و با توجه به اینکه مدت زمانی است که با همسرم مشکل دارم؛این فکر شیطانی بسرم زد و آینده من را نیز تباه کرد.


ویدیو مرتبط :
بیهوش شدن مجری زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به 2 زن بیهوش در بیمارستان


پرستار بیمارستان معروف NHS انگلیس، به اتهام فیلم گرفتن از خود در حال تجاوز به 2 بیمار زن که در بی هوشی به سر می بردند و بسیاری جنایات دیگر محاکمه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پرستار بیمارستان معروف NHS انگلیس، به اتهام فیلم گرفتن از خود در حال تجاوز به 2 بیمار زن که در بی هوشی به سر می بردند و بسیاری جنایات دیگر محاکمه شد.

"اندرو هاتچینسون" 29 ساله به اتهام حمله جنسی بیمارگونه در بیمارستان شهر آکسفورد انگلیس و بسیاری از جرم های دیگر که بعدا افشا شد، 18 سال زندانی خواهد شد.
 
"هاتچینسون" که از سوی خبرگزاری ها لقب "درنده" به او داده شده است ، 2 بیمار زن را که از شدت مستی بیهوش شده و در شرایط بحرانی با مرگ دست و پنجه نرم می کردند، مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.
 
این مرد شیطان صفت همچنین برای فیلم گرفتن از تجاوزهای بیمار گونه خود از یک دوربین مخصوص استفاده کرده بود.
 
این جنایات منزجر کننده  او زمانی برملا شد که به خاطر ضبط و پخش فیلم های خصوصی از زنان دستگیر شد و خانه او توسط پلیس مورد کنکاش قرار گرفت.
 
بعد از اینکه پلیس به خانه او هجوم آورد ،در کامپیوتر و تلفن همراه شخصی اش فیلم های مربوط به تجاوز های جنسی  او در بیمارستان  و بسیاری دیگر از جنایات اوکشف شد.
 
دادگاه آکسفورد گزارش داد که بیشتر از 100 فیلم و عکس  خصوصی از زنان مختلف و بیمارهای بیمارستان در خانه او کشف شده که پیدا کردن تمام این زنان عملی دشوار و غیرممکن است.
 
"هاتچینسون" اهل منطقه "آبینگدان" شهر آکسفورد، مجبور شد تا 27 اتهام خود را شامل تجاوز، حمله جنسی، اعمال غیراخلاقی، هتک حرمت عمومی، عکس و فیلم های مستهجن و غیر انسانی از زنان و کودکان و سرقت داروهای بیمارستان را بپذیرد و برای همه این ها به 18 سال زندگی پشت میله های زندان محکوم شد.