اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز مربی 41 ساله فوتبال به شاگردانش


پلیس از دستگیری مربی تیم فوتبال به اتهام اذیت و آزار جنسی شاگردانش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس آمریكا از دستگیری مربی تیم فوتبال نوجوانان ایالت تگزاس به اتهام اذیت و آزار جنسی شاگردانش خبر داد.

 بنابر اعلام پلیس ایالت تگزاس، «برناردو موندراگون» 41 ساله طی چند سال گذشته چندین تن از شاگردانش را مورد تجاوز قرار داده است.

سخنگوی پلیس تگزاس گفت: در گزارشی كه از والدین یكی از شاگردان متهم دریافت كردیم پیگیر موضوع شدیم و پس از بررسی‌های لازم «برناردو» را دستگیر كردیم.

پلیس پس از دستگیری این مرد اعلام‌كرد: این احتمال وجود دارد كه او علاوه بر اذیت و آزار شاگردان رده سنی نوجوانش به شاگردان رده‌های سنی دیگرش نیز تجاوز كرده باشد.

 پلیس تگزاس با اعلام این كه «برناردو» از پنج سال پیش تاكنون مشغول آموزش فوتبال در این ایالت است، تصریح‌كرد: او پیش از این سابقه مجرمیت نداشته است.


ویدیو مرتبط :
رویارویی مربی قهرمان با برخی شاگردانش در دربی بزرگ پایت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوانترین مربی یوگای جهان یك دختر 6 ساله هندی است



رسانه‌های محلی در انگلیس اعلام كردند شروتی پاندی دختربچه هندی كه فقط شش سال دارد در حال حاضر جوانترین مربی یوگا در جهان است.

 

به گزارش ایسنا، این مربی خردسال مدت 2 سال است كه در شمال هند به شاگردان بزرگسال خود تمرینات مفید یوگا را آموزش می‌دهد. مربی شروتی یك یوگیست 67 ساله بوده كه 35 سال در این رشته آموزش داده است. وی به محض ملاقات با شروتی كوچولوی 4 ساله استعداد فوق‌العاده كودك را كشف كرد و روی تعلیم دادن به او متمركز شد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، كلاسهای شروتی هر روز ساعت 30/5 بامداد و با حضور 30 شاگرد مشتاق از مشاغل مختلف شامل بازرگانان، معلمان و زنانه خانه دار آغاز می‌شود.

مربی شروتی پاندی می‌گوید: او خیلی سریع یاد می‌گیرد و یك یوگیست كامل یا به عبارتی یك معجزه است. یوگا یك ورزش بسیار مفید و سودمند برای حفظ سلامت جسمی و روانی است كه تعلیم و تمرین صحیح حركات آن مزایای بسیاری برای جسم و روان انسان دارد.../ایسنا