اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز شاهزاده سعودی به دختر اسپانیایی



رسوایی اخلاقی خاندان آل سعود؛

تجاوز شاهزاده سعودی به دختر اسپانیایی

دستگاه قضایی اسپانیا چندی پیش اعلام کرد پرونده یک شاهزاده سعودی به اتهام تجاوز به یک زن جوان بار دیگر به جریان افتاد.

 

   خاندان آل سعود,تجاوز به دختر,اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، روزنامه دیلی میل18آوریل(30فروردین ماه) در خبری نوشت: «دستگاه قضایی اسپانیا(Judiciary of Spain) چندی پیش اعلام کرد پرونده یک شاهزاده سعودی به اتهام تجاوز به یک زن جوان بار دیگر به جریان افتاد.»

 

بر اساس رای دادگاه بالئارس(Balearic Court)، پرونده تجاوز(Rape case) به یک زن 20 ساله اسپانیایی توسط"ولید بن طلال" در ماه اوت 2008، بار دیگر باز شد.

 

پیش تر در ماه مه 2010 قاضی این پرونده به علت نبود شواهد کافی برای محکومیت متهم، پرونده شاهزاده الولید، نوه ملک عبدالله، پادشاه عربستان سعودی را مختومه اعلام کرده بود. اما دادگاه محلی بالئارس بسته شدن پرونده را رد کرد و خواستار به جریان افتادن دوباره آن شد.

 

بر اساس حکم قاضی جدید پرونده، پس از انجام مراحل قانونی، از مقامات عربستان سعودی(Saudi Arabia) خواسته می شود متهم را تحویل مراجع قضایی اسپانیا قرار دهند تا رسیدگی به پرونده از سر گرفته شود.

در سال 1985 میلادی هم ملک فهد در شهرحلب از ملکه زیبایی سوریه " حسناء وفائی"خوشش می آید و علی رغم اینکه وی اعلام می دارد که متاهل است، تقاضای همخوابگی با وی را می دهد که با برخورد منفی این زن روبه رو می شود و درست به همین دلیل چند هفته بعد "وفائی " ناپدید و به طور مخفیانه به کاخ فهد در عربستان منتقل می شود ./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
دستگیری شاهزاده سعودی به جرم تجاوز جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز شاهزاده سعودی به خدمتکارش و کشتن او



 

تجاوز شاهزاده سعودی به خدمتکارش و کشتن او

 

 

به گزارش روزنامه انگلیسی "دیلی میل "، دادگاه انگلیس اعلام كرد كه "سعود عبدالعزیز بن‌‌‌ناصر " نوه پادشاه عربستان بعد از یك هفته آزار جسمی و جنسی "بندار عبدالعزیز " مستخدم خود، وی را به قتل رساند.

 

دادگاه همچنین اعلام كرد كه این شاهزاده عربستانی بعد از تجاوز جنسی به مستخدم خود با ضربات مشت به سر وی زده و دندان های وی را شكست و او را رها كرد.

بندار عبدالعزیز، مستخدم شاهزاده عربستانی بر اثر ضربه مغزی در هتل 5 ستاره‌‌ای در لندن جان داد.

شاهزاده عربستانی كه 34 سال سن دارد سعی كرده بود با پاك كردن خون‌ها رد مقتول را از بین ببرد و در تماس با پلیس اعلام كرده بود كه مقتول طی دزدی كه كرده بود، این زخم ها را برداشته است.

مدیر هتل هم اعلام كرد كه شاهزاده سعودی چندین بار طی یك هفته اقامت در این هتل درخواست مردان فاحشه كرده است..../فارس