اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز دو مرد به دانش آموز 7 ساله/پسر قربانی از اسم متجاوزان هم می ترسد



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - تجاوز دو مرد به دانش آموز 7 ساله/پسر قربانی از اسم متجاوزان هم می ترسد

به گزارش پلیس نظافتچی‌های شیطان صفت مدرسه‌ای در جاکارتای اندونزی به اتهام آزار و اذیت دانش‌آموز 5ساله دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، این دو مرد سنگدل در حالی که پسر بچه را در یکی از اقامت‌های مدرسه گیر انداخته بودند مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

به گزارش پلیس این کودک بر اثر این آزار و اذیت وحشیانه صدمات و جراحات جدی دیده و حتی از اسم متجاوزان خود هم می ترسد و قصد بازگشت به مدرسه را ندارد.

خانواده این پسر بچه بی‌گناه که هلندی هستند پس از این حمله وحشیانه از مقامات مدرسه شکایت کردند و در حال حاضر علاوه بر دو نظافتچی افرادی که این دو نفر را استخدام کرده بودند نیز تحت بازجویی قرار گرفتند.

این کودک خردسال پس از این حمله دچار بحران‌های روحی و آسیب‌های جسمی شده و تحت درمان قرار دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫فوری: دختر بچه سه ساله ایرانی قربانی جدید تجاوز جنسی در پارک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاریکی سلول عاقبت تجاوز به پسر دانش آموز/ کیلومتر‌‌ها تعقیب برای شکار قربانی + تصویر



اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی

خانم جنیفر کاسول 29 ساله معلم اکلاهامایی، به اتهام تجاوز به دانش اموز خود؛ محاکمه خواهد شد .

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران، پلیس این معلم را بعد از گزارش پدر نوجوان پانزده ساله، در اتاق هتلی در می سی سی پی دستگیر شد.
 
این پدر که پسر پانزده ساله اش بارها توسط معلم زبان خود مورد سواستفاده قرار گرفته از مدیر دبیرستان هالیز  شکایت کرد؛ او مدعی شد که انها تلاش کردند به سر پوش گذاشتن این رفتار بیشرمانه معلمشان.
 
در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که "جنیفر کاسول" که بعد از ازدواج نامش به جنیفر سکستون تغییر یافت با دانش اموز خود که نام برده نشد ،در کلاس درس ،ماشین و در خانه اش رابطه نامشروع داشته است.
 
این خانم همچنین 650 مایل به تعقیب قربانی  خود که برای دیدار با مادرش به می سی سی پی میرفت، پرداخت. این متهم در مصاحبه خود با دکتر فیل گفت:من اولین رابطه خود را با او(پسر قربانی) در اپریل 2014 به اصرار خودش داشتم.
 
او در ادامه افزو: بعد از آن در حالیکه ترسیده بودم، باورم نمیشد که  یک همچین کاری کردم .
 
جنیفر در اداره پلیس گفت:وقتی زمزمه هایی در مورد این روابط ناجور با دانش آموزم در مدرسه شایع شد سریعا استعفا دادم وسپس او (دانش اموز)را در خانه اش ملاقات میکردم.
 
او ادامه داد:من که حدود 10سال است که با همسر خود رابطه عاطفی خوبی ندارم از وقت گذراندن با دانش اموزم لذت میبردم زیرا در طول زمانی که من در خانه مشترک او با پدرش بودم او بسیار به من توجه میکرد.
 
وقتی پدر از آمدن معلم پسرش به خانه،(زمانی که او سر کار بود)مطلع شد، تصمیم گرفت پسرش را نزد مادرش در می سی سی پی بفرستد.اما حتی در انجا نیز این زن رابطه اش را قطع نکرد.

این معلم متهم به تجاوز و ایجاد مرکز فساد، در حال وقت گذراندن با قربانی اش  در اتاق هتل دستگیر شد.
 
وی در دفاع از خود گفت: من یک فاسد نیستم و به کسی اسیب نرساندم و کسی را تهدید نکرده ام،من هیچ کاری را به اجبار نکردم و یک متجاوز نیستم .او که در اگوست محاکمه خواهد شد،‌ احتمالا بقیه زندگی اش را در حبس بسر خواهد برد.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران