اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز داعشی ها به همسر عضو النصره


عناصر داعش، پس از به اسارت گرفتن همسر یکی از اعضای گروه تروریستی "النصره" وی را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پایگاه خبری العالم: عناصر داعش، پس از به اسارت گرفتن همسر یکی از اعضای گروه تروریستی "النصره" وی را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
 
ابو حفص، تروریست تونسی عضو گروه النصره (شاخه القاعده در سوریه) با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی تأکید کرد که همسرش به دست عناصر داعش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

سایت المرصد روز جمعه تأکید کرد که "ابو حفص" در این فیلم گفت پس از محاصره شهر "دیرالزور" سوریه توسط عناصر داعش مجبور شد همسر خود را تنها بگذارد و از این شهر فرار کند؛ عناصر داعش هم پس از ورود به این شهر همسرش را به اسارت گرفتند.

گروه های تروریستی در سوریه به هدف تحت کنترل گرفتن مناطق بیشتر و دریافت سهم بیشتری از کمکهای مالی و تسلیحاتی خارجی، به شدت با یکدیگر درگیر هستند.


ویدیو مرتبط :
هلاکت ۲ عضو النصره در جولان اشغالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به همسر، انگیزه‌ای برای قتل



 

تجاوز به همسر، انگیزه‌ای برای قتل

 

 

مردی كه متهم است با همدستی برادرزنش فردی را كه تصور می‌كرد به همسر او تجاوز كرده، به قتل رسانده است در جلسه محاكمه قتل را منكر شد.

 

شرق:بابك متهم ردیف اول پرونده دیروز در جلسه محاكمه بعد از اینكه منكر قتل شد گفت متهمان دیگر به شیشه معتاد هستند و دچار توهم شده‌اند و اعترافات‌شان علیه او درست نیست.

ماموران پلیس 14 خرداد سال 86 باخبر شدند مردی به نام حمید مفقود شده است. زمانی كه ماموران تحقیقات خود را آغاز كردند مشخص شد حمید به قتل رسیده و جسدش به آتش كشیده‌ شده‌ است. بعد از آنكه هویت جسد از سوی خانواده حمید مورد تایید قرار گرفت تحقیقات برای پیدا كردن عامل یا عاملان قتل آغاز شد و ماموران فهمیدند مقتول روز حادثه با دو نفر از اقوامش به نام‌های بابك و شریف از خانه خارج شده‌ بود.

یكی از اعضای خانواده حمید به ماموران گفت قرار بود آنها به یك میهمانی در كرج بروند و شریف و بابك او را به این بهانه با خود بردند. پلیس در گام بعدی شریف و بابك را بازداشت كرد و آنها را مورد بازجویی قرار داد. متهمان قتل را قبول و عنوان كردند انگیزه‌ آنها مسایل ناموسی بود.

بابك در بازجویی‌ها گفت: اولین شب عروسی‌ام متوجه شدم همسرم قبل از ازدواج با فردی رابطه داشته وقتی از او پرسیدم چرا قبلا این موضوع را به من نگفته بودی گریه كرد و جواب داد نمی‌توانست این موضوع را به كسی بگوید. همسرم به من گفت وقتی كه دختری نوجوان بود حمید او را ربود و مورد آزار جنسی قرار داد. بابك ادامه ‌داد: موضوع را با شریف، برادرزنم، در میان گذاشتم و برای قتل حمید نقشه كشیدیم. بعد در راه دو نفر دیگر به نام‌های وحید و سعید را هم سوار ماشین كردیم و نقشه‌مان را به اجرا درآوردیم. با توجه به این اعترافات سایر متهمان هم بازداشت شدند و به جرم‌شان اعتراف كردند. كیفرخواست علیه متهمان صادر شد و آنها برای محاكمه به شعبه 71 دادگاه كیفری ‌استان تهران معرفی ‌شدند. سیدرضایی، نماینده ‌دادستان روز گذشته در ابتدای جلسه محاكمه این متهمان در برابر قضات حاضر شد و ضمن خواندن كیفرخواست برای هر چهار متهم درخواست مجازات كرد. در ادامه اولیای دم نیز خواسته‌شان را قصاص بابك و شریف اعلام كردند. سپس بابك- متهم ردیف اول- در جایگاه حاضر شد. او گفت: اتهام را قبول ندارم. من اصلا در قتل شركت نداشتم و چون برادر همسرم دروغ گفت من هم مجبور شدم به دروغ اعتراف كنم. شریف و متهمان دیگر همگی به شیشه اعتیاد دارند و من اصلا نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند شاید به این خاطر است كه دچار توهم هستند. در ادامه شریف- متهم 20ساله – از خودش دفاع كرد و گفت: من اتهامم را قبول دارم و با بابك دست به قتل زدم. او ادامه داد: مدتی قبل از حادثه بابك گفت حمید خواهرت را مورد آزار جنسی قرار داده ‌است. من خیلی ناراحت بودم و نمی‌دانستم باید چه كنم. بابك هم مرتب می‌گفت تو آدم بی‌غیرتی هستی و كسی را كه به خواهرت تجاوز كرده ‌است نمی‌كشی. من تحریك شدم و نقشه بابك را قبول كردم. آن روز با بابك دنبال حمید رفتیم و گفتیم همگی به یك میهمانی در كرج دعوت شده‌ایم. حمید همراه ما آمد بعد وحید و سعید را كه از نقشه ما باخبر بودند در میان راه سوار ماشین كردیم. به كرج كه رسیدیم وارد یك گاوداری شدیم كه قبلا آن را شناسایی كرده‌ بودیم. حمید را به داخل بردیم، من و بابك او را زدیم و بعد هم با پارچه‌ای او را خفه ‌كردیم. وقتی حمید جان باخت جسدش را پشت وانت گذاشتیم و به منطقه‌ای بیابانی بردیم و در آنجا با بنزین آن را آتش زدیم، البته آتش زدن كار من بود. در ادامه جلسه دادگاه متهمان دیگر در جایگاه حاضر و مدعی شدند قتل توسط بابك و شریف اتفاق افتاده ‌است و آنها نقشی نداشتند. بنا بر این گزارش بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات وارد شور شدند و به دلیل نقص تحقیقات پرونده را به دادسرا بازگرداندند.... /sharghnewspaper.ir