اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز جوان هوسران به پیرزن 84 ساله


یک جوان از اهالی کشور آفریقایی اریتره،به یک پیرزن 84 ساله اسرائیلی تجاوز جنسی کرد.

انتخاب: یک جوان از اهالی کشور آفریقایی اریتره،به یک پیرزن 84 ساله اسرائیلی تجاوز جنسی کرد.

 این جوان 20 ساله وارد خانه این پیرزن در تل آویو شد؛او که تنها در خانه زندگی میکند بارها توسط این جوان مورد تجاوز جنسی قرار میگیرد تا اینکه برادر و برادر زاده او برای دیدنش به خانه او می آیند.

آنها از اینکه او در را باز نمیکند به مسئله مشکوک شده و وارد خانه میشوند اما جوان موفق به فرار میشود؛پیرزن به بیمارستان منتقل میشود و موضوع نیز مخفی باقی ماند تا اینکه پلیس با دستگیری این جوان در جنوب اسرائیل،اجازه نشر خبر را صادر کرد.


ویدیو مرتبط :
بازی بولینگ پیرزن 84 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه سال تجاوز به دختر 16 ساله توسط جوان هوسران


یک مرد ۲۵ ساله دختری ۱۶ ساله را به مدت سه سال در خانه خود حبس کرده و او را مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: در ادامه افزایش خشونت‌ و فساد روزافزون در ایالات متحده، یک مرد ۲۵ ساله آمریکایی دختری ۱۶ ساله را به مدت سه سال در خانه خود حبس کرده و او را مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌داده است.

 دختری نوجوان پس از مراجعه به پلیس ایلینویز اظهار کرد که از دست مردی دیوانه فرار کرده است که وی را بیش از سه سال در خانه خود حبس کرده و او را مورد آزار و اذیت و تهاجم جنس قرار می‌داده است.

بنا به گفته دادستان بخش سینت کلیر ایالت اینلیونویز؛ استیون الیوت جانسون ۲۵ ساله، به مدت سه سال دختری ۱۶ ساله را مورد تجاوز جنسی و ضرب و شتم قرار می‌داده است.

جانسون هم‌چنین متهم به ۵ جرم دیگر از قبیل حمل سلاح، حمل مواد مخدر، ترویج روسپی‌گری بوده و قبلا نیز به زندان افتاده بوده است.

دختر قربانی که قربانی امیال شهوانی این جوان آمریکایی شده است به پلیس می‌گوید: " من بارها سعی به فرار داشتم، اما جانسون مرا در زیرزمین خانه خود حبس کرده و هر روز مورد ضرب و شتم و آزارهای جنسی قرار می‌داد.

نکته جالب توجه این است که مادر فرد متهم نیز به بدرفتاری با کودکان مشهور بوده و حتی به پسر خود در زندانی کردن این دختر نوجوان کمک کرده است.