اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز جنسی گردشگر انگیلسی توسط چهار سارق/ قربانی پس از تجاوز کشته شد+عکس



تجاوز جنسی گردشگر انگیلسی توسط چهار سارق/ قربانی پس از تجاوز کشته شد+عکس

به گزارش پلیس در پی حمله وحشیانه چهار سارق بنگلادشی در داکا پایتخت بنگلادش به یک گردشگر بریتانیایی پس از ربودن و تجاوز جنسی وی را به ضرب گلوله از پای در آوردند.

حوادث - به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رویترز ریهانا بگ یوم 43 ساله به همراه همسر و پسر 12 ساله اش برای گذراندن تعطیلات توسط تور جهانگردی در هتلی در داکا مرکز بنگلادش اقامتی چهار روزه داشتند.

به گزارش پلیس هنگامی که این مادر 43 سال انگلیسی شب هنگام به قصد خرید به یکی از فروشگاه های بنگلادش پس از خروج از هتل توسط چهار سارق ربوده شد.

براساس تصاویر ضبط شده توسط دوربین های حفاظتی نصب شده در خارج از این هتل پلیس توانست پس از بازبینی این تصاویر از روی شماره پلاک خودروی آنان محل اختفای این چهار سارق را که بیشتر سابقه دزدی، تجاوز و ربودن گردشگران را از هتل های بنگلادش در پرونده خود داشتند را شناسایی و دستگیر کند.

پس از غیبت طولانی ریهانا و خاموش بودن تلفن وی موجبات نگرانی همسرش را ایجاد کرده و پلیس را در جریان امر قرار داد.
چهار سارق متواری پس از ربودن جواهرات و پول نقد ریهانا و تجاوز وحشیانه به وی پس از شلیک گلوله وی را به قتل رساندند و هنگام خارج کردن جسد وی توسط پلیس دستگیر شدند.


براساس گزارش پزشکی قانونی آثار ضرب و شتم و شکنجه و تجاوز جنسی قبل از مرگ تأیید شد.
پلیس پیشتر از مسئولین هتل ها خواسته بود تا برای برقراری امنیت گردشگران آنان را از به تنهایی بیرون رفتن شب هنگام و همچنین از به همراه داشتن پول و جواهرات با ارزش منع کرده و به صورت دسته جمعی هتل را ترک کنند.

هر ساله 75 هزار اتباع بریتانیایی به منظور بازدید جاذبه های گردشگری مشهور از جمله معماری های سنتی، آبشارهای واقع بر دلتای بنگلادش و کشتزارهای چای این کشور را برای گذران تعطیلات انتخاب می کنند.

پلیس پس از دستگیری آنان بازجویی خود را برای قتل دو گردشگر روسی که در اوایل ماه گذشته که به همین شیوه اتفاق افتاده بود و ارتباط آنان را با این پرونده آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
‫فوری: دختر بچه سه ساله ایرانی قربانی جدید تجاوز جنسی در پارک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این زن به دنبال مردی میگردد که او را مورد ضرب و جرح و سپس به صورت وحشیانه وی را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

صورت ورم کرده ، چشمهای کبود و لبهای ترکیده و بدنی درمانده اینها صدماتی است که یک مرد وحشی به این زن وارد کرده است تا او را مورد تجاوز جنسی قرار دهد. پزشکان میگویند این یک معجزه است و این زن خیلی خوش شانس بود که زنده مانده است.

خانم استفانی هوسان موافقت کرد تصاویرش منتشر شود به امید انیکه این عکس متحیر کننده کمک کند تا او بتواند فرد مهاجم را پیدا کند. همچنین پلیس ردپاهایی از این مرد به دست آورده است و تصاویر مبهمی از وی که یک سفید پوست است در اختیار دارد . اگرچه این اتفاق مربوط به 3 سال پیش است اما پلیس امیدوار است که سریعتر وی را پیدا کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استفانی در این رابطه میگوید : این یک معجزه است که من زنده مانده ام. تمام پشت بدن و شانه ها و صورت من ورم کرده بود. بینی ام شکسته بود و لبهایم به شدت زخمی شده بود. اگرچه زخمهای جسمی وی التیام یافته است اما زخمهای روحی اش همچنان پابر جاست. او معتقد است بعد از این حمله زندگی اش به کلی دگرگون شده است و از بیرون رفتن در شب و تنهایی به شدت میترسد.

سه سال پیش هنگام بازگشت از یک کلوپ شبانه یک مرد با استفاده از تاریکی شب این خانم تنها را به گوشه ای خلوت در خیابان کشانده  و بعد از ضرب و جرح فراوان وی را مورد تجاوز قرار داد. یک عابر که این زن را بیهوش و خون آلود پیدا کرده بود سریعا وی را به بیمارستان رساند و به این صورت زندگی وی نجات یافت./پرداد