اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز جنسی پیرمرد 90 ساله به 4 خواهر +تصاویر



اخبار حوادث - تجاوز جنسی پیرمرد 90 ساله به 4 خواهر +تصاویر

این پیرمرد 93 ساله استرالیایی با ویلچر در دادگاه حضور یافت تا در برابر اتهام خود دفاع نماید.

پیرمرد فرتوت متهم است زمانی که ساکن جنوب شرق اسیا بوده به 4 خواهر تجاوز نموده است. آقای کارل جوزف کروز متهم است در سال 2010 در تایلند به 4 خواهر بین 7 تا 15 سال سن تجاوز نموده است. او در خانه شخصی  به دختران خصوصی تدریس می کرده است. او در خانه با اغوای دختران با پول و شکلات به اهداف شوم خود می رسیده است!

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی


در پی شکایت والدین بچه ها به دادگاه شهر چیانگ مائی نیروی پلیس به خانه کروز مراجعه نمودند و در کامپیوتر او عکسهای جنسی مختلف پیدا نمودند که برخی از تصاویر ار طریق ایمیل به خارج از تایلند ارسال شده بود.وکیل آقای کروز در خصوص دفاع از موکلش می گوید او به حدی پیر است که توانایی ایستادن در دادگاه را ندارد و همچنین موکلم دارای بیماری جنون و همچنین به بیماری سرطان مبتلا می باشد.


آقای کروز ماه گذشته در مصاحبه با روزنامه صبح سیدنی اظهار داشت او مرتکب چنین جرمی نشده است و او زنده نخواهند ماند تا نتیجه دادگاه را بشنود. او قبلا در یک خبر تامل برانگیز گفته بود او قادر است با پرداخت 10 هزار دلار رشوه پلیس را بخرد.

اخبار ,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

اخبار  حوادث - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ تجاوز جنسی به دختر هفت ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوج انحراف جنسی دو پیرزن 90 ساله! +تصاویر



اخبار گوناگون - اوج انحراف جنسی دو پیرزن 90 ساله! +تصاویر

یک زوج همجنسگرای 90 ساله بعد از 72 سال زندگی مشترک به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

متأسفانه جریان انحرافی همجنسگرایی در چندین ایالت امریکا به رسمیت شناخته شده و ازدواج همجنسگرایان به صورت رسمی ثبت میشود. اگر چه همجنسگرایی یک جریان انحرافی جنسی است اما بسیاری از کشورها از برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه سر باز میزنند.


در پی ترویج این فرهنگ غلط و انحرافی ازدواج دو پیرزن 90 ساله همجنسگرا در حالی که روی صندلی چرخدار در کنار هم نشسته بودند به صورت رسمی شکل گرفت. یکی از آنان در مصاحبه اش گفته است : این اتفاقی است که باید خیلی سال پیش رخ میداد. ما از سال 1974 با هم زندگی میکنیم و برای دوام این رابطه خیلی تلاش کرده ایم.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,همجنسگرایی

 

اخبار,اخبار گوناگون ,همجنسگرایی

 

اخبار,اخبار گوناگون ,همجنسگرایی

 اخبار گوناگون - پرداد