اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز جنسی پزشک شیطان صفت به پیرزنان بیمار +عکس



 اخبار حوادث - تجاوز جنسی پزشک شیطان صفت به پیرزنان بیمار +عکس

 یک فیزیوتراپیست انگلیسی به اتهام تجاوز به از پیرزن‌های بیمار خود بازداشت شد. یانگجین جان، فیزیوتراپیست اهل ولز، به اتهام تجاوز جنسی به 3 نفر از بیماران در مطب خود بازداشت شد.

گفته می‌شود زمانی که جان پس از بازداشت شدن به جرم تجاوز به یک بیمار به قید ضمانت آزاد شده بود، شکایت 2 نفر دیگر او را برای بار دوم راهی بازداشت‌گاه کرد. در مورد اول، جان 34 ساله، یکی از بیماران خود را مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار داده است. در موارد دیگر نیز دو زن 47 و 52 ساله مورد تجاوز او قرار گرفته‌‌اند. این دکتر قربانیان خود را بی‌هوش کرده و سپس به طرز بی‌حمانه و شنیعی به آنان تجاوز می‌کرد.

 

 اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی پزشک شیطان صفت به پیرزنان بیمار

 

 در پی افشای این تجاوزها، پلیس از بیماران این مرکز فیزیوتراپی درخواست کرده است در صورت داشتن هرگونه شکایت در رابطه با تجاوز جنسی، آنها را در جریان بگذارند. قرار است جلسه دادگاه جان در تاریخ 17 ژوئن برگزار شود. احتمالا دادگاه او را به حبس محکوم خواهد کرد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
درگیری پزشک و بیمار که موجب مرگ بیمار شد - ضربه مشت پزشک و مرگ بیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز جنسی جوان شیطان صفت به دختر 5 ساله/ دختر بی‌گناه پس از تجاوز در آتش رها شد تا زنده زنده بسوزد + عکس




تجاوز جنسی جوان شیطان صفت به دختر 5 ساله/ دختر بی‌گناه پس از تجاوز در آتش رها شد تا زنده زنده بسوزد + عکس

مرد 23 ساله ای که بعد از دزدیدن خواهر زاده 5 ساله نامزدش ،به او تجاوز کرد و سپس کودک را در آتش سوزاند، طبق حکم دادگاه باید تا ابد در زندان بماند و این کمترین حکم برای جنایت کثیف و شیطانی او است....

 

اخبار,اخبارحوادثتجاوز,تجاوز جنسی

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، " دارنل چت هام " 23 ساله ، " ماریا اسمیت " 5 ساله خواهر زاده نامزدش را از خانه اش ربود و پس از سوء استفاده جنسی وحشتناک از آن کودک ،او را در آتش رها کرد تا بمیرد !
 
ماه گذشته این مجرم شیطان صفت ، " چت هام " به دلیل چندین اتهام شامل در درجه اول قتل و سوزاندن کودک و سوء استفاده جنسی از او محکوم شد .
 
بر طبق گزارشات  پلیس ، ماه گذشته " چت هام " دختر 5 ساله را از خانه شان ،که با مادر ش " کنشا " و خاله اش " کوانتیتا "  نامزد " چت هام " زندگی می کرد ، ربود.
 
مادر کودک در حالی که اشک می ریخت ، در دادگاه اظهار داشت  : " دختر کوچکم تنها 5 سال داشت که مرد.او نتوانست از زندگیش لذت ببرد.این مرا نابود می کند که چقدر ساده به مردی حیوانی اعتماد کرده و کودکم را به او سپردم اما او در عوض چنین کار وحشتناکی را با کودک بی گناهم انجام داد" .
 
پدر کودک قربانی ، " کورتیس اسمیت " که جدا ازفرزند و همسر سابقش زندگی می کرد ،در دادگاه بیان کرد : من هرگز شانس این را نداشتم که به دختر کوچکم بگویم که چه اندازه عاشقش هستم و او را بیشتر در آغوش بگیرم.حتی نتوانستم به او اطمینان بدهم که پدرش هستم و می تواند همیشه روی من حساب کند.
 
این مجرم شیطان صفت با پافشاری  برروی بی گناهی خود در دادگاه گفت : چیزس نیست که بتوانم بگویم .تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که هیچ کس حرفم را باور ندارد .من بی گناهم !!
 
دادگاه پس از بررسی های خود این مرد حیوانی را مجرم و او را به حکم حبس ابد محکوم کرد و به خبرگزاریها گفت : حکم حبس ابد کمترین مجازاتی است که برای او وجود دارد.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران