اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به 3 زن در یک گالری توسط جوان هوسران


وی که صاحب یک گالری بود، سال گذشته به طور جداگانه این زنان را به گالری خود کشانده و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود.

 خبرگزاری ایسنا:  یک متجاوز سریالی در آمریکا به جرم تجاوز و سوءاستفاده اخلاقی از سه زن به 373 سال حبس محکوم شد.

فردریک دوزییر 33 ساله، پس از 18 ماه تحقیقات و پس از محاکمه‌ای طولانی به دلیل 25 مورد ارتکاب جرم، از جمله تجاوز، سوءاستفاده اخلاقی، آدم‌ربایی و دزدی، در دادگاه محکوم شده است.

وی که صاحب یک گالری در یکی از شهرهای کالیفرنیا بود، سال گذشته به طور جداگانه این زنان را به گالری خود کشانده و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود.

قاضی پرونده پس از ادای احترام به قربانیان که دو تن از آنها در دادگاه حضور داشتند، این مجرم را به تحمل 373 سال زندان محکوم کرد.

 همچنین در جایی دیگر یک مرد جوان به جرم سوءاستفاده اخلاقی از دو نفر از اقوامش، زمانی که آنها تنها هفت سال داشته‌اند، به 84 سال حبس محکوم شد.

ژوزه انریکه هرناندز 35 ساله، در سال‌های 2005 تا 2007 دو دختر بچه که هر دو از اقوام نزدیکش هستند را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود.

وی پس از اینکه در آوریل 2011 توسط پلیس دستگیر شد به جرایمش اعتراف کرد اما بعدتر در دادگاه مدعی شد که دخترها علیه او شهادت دروغ داده‌اند و وی بی‌گناه است این در حالی است که قاضی در نهایت او را به 84 سال زندان و پرداخت غرامت به قربانیان محکوم کرد.

هرناندز قرار است به ازای صدمات روحی که به این دختران وارد کرده، به یکی از این قربانیان 900 هزار دلار و به یکی دیگر نیز 100 هزار دلار پرداخت کند.


ویدیو مرتبط :
تجاوز به زنان جوان بی شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز هولناک به یک زن توسط دو جوان هوسران


چندی قبل زن جوانی هراسان خود را نزد پلیس رساند و از دام سیاهی که 2 جوان شیطان‌صفت برایش پهن کرده بودند خبر داد.

همشهری آنلاین: چندی قبل زن جوانی هراسان خود را نزد پلیس رساند و از دام سیاهی که 2 جوان شیطان‌صفت برایش پهن کرده بودند خبر داد.

وی گفت: ساعتی قبل از محل کارم در مرکز پایتخت بیرون آمدم تا به سمت خانه‌ام بروم. چون به تازگی همسرم فوت کرده بود، حال خوبی نداشتم و در حال گریه کردن بودم که یک خودروی پژو مقابلم توقف کرد. بجز راننده پسر جوانی نیز در صندلی جلو نشسته بود. مسیرم را گفتم و راننده هم با تکان دادن سرش خواست که سوار شوم.

دقایقی بعد متوجه شدم راننده راه را اشتباهی می‌رود و به او اعتراض کردم اما در همین هنگام جوانی که روی صندلی جلو نشسته بود با چاقو تهدیدم کرد که سکوت کنم. زن جوان افزود: از ترس جانم سکوت کردم و آنها به سمت یکی از اتوبان‌های خلوت جنوب تهران رفتند و در آنجا با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس اموال مرا به سرقت بردند و در حاشیه اتوبان رهایم کردند. من نیز در تاریکی شب به سختی توانستم شماره پلاک ماشین آنها را یادداشت کنم.

بعد از شکایت این زن، تیمی از مأموران پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی بخشوده، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند. تیم تحقیق پس از چهره‌نگاری متهمان، اقدام به ردیابی شماره پلاک خودرویی کرد که زن جوان آن را یادداشت کرده بود. در جریان ردیابی‌ها، خودروی مورد نظر شناسایی شد و مأموران متوجه شدند که راننده آن شباهت زیادی به تصویر چهره نگاری شده یکی از متهمان دارد. این مرد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات به ربودن زن جوان، آزار و اذیت او و سرقت اعتراف کرد.

وی گفت: روز حادثه من و دوستم از خیابانی عبور می‌کردیم که ناگهان چشم‌مان به زن جوان افتاد. وی ادامه داد: در آن لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغمان آمد و تصمیم گرفتیم وی را به‌عنوان مسافر سوار ماشینمان کنیم. به همین‌خاطر وقتی زن جوان که خیلی غمگین بود سوار ماشین شد، ما سر صحبت را با او بازکردیم. وی مدعی شد که به تازگی همسرش فوت کرده و خیلی ناراحت است. در بین راه وقتی ما تغییر مسیر دادیم او اعتراض کرد که با چاقو وی را به مرگ تهدید کردیم. بعد از رها کردن زن جوان هرگز تصور نمی‌کردیم که او در آن تاریکی شب بتواند شماره پلاک ماشین را یادداشت کند.

بعد از اعترافات این مرد، وی با قرار قانونی در اختیار مأموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری همدستش از سوی کارآگاهان ادامه دارد تا زوایای پنهان پرونده آشکار شود.