اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به 20 زن و دختر به بهانه انرژی درمانی!


مردی تبهکار که به بهانه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب حتی ارایه خدمات پزشکی اقدام به اغفال تعدادی از دختران و زنان شهر رفسنجان می‌کرد، در دام پلیس افتاد.

خبرگزاری ایسنا: مردی تبهکار که به بهانه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب حتی ارایه خدمات پزشکی اقدام به اغفال تعدادی از دختران و زنان شهر رفسنجان می‌کرد، در دام پلیس افتاد.

 پرونده‌ای اخیرا در شعبه سوم دادسرای استان کرمان تشکیل شد که از تجاوز مردی 32 ساله به 15 تا 20 نفر از زنان و دختران در شهرستان رفسنجان خبر می‌دهد که این مرد خود را به عنوان فردی حرفه‌ای در زمینه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب معرفی کرده و در برخی موارد حتی اقدامات پزشکی انجام می‌داد.

حمید اسحاقی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمان، با بیان اینکه "م – ت" 32 ساله که از همسر خود جدا شده مدتی تحت نظر و تحقیقات نیروی انتظامی بود، افزود: پس از انجام تحقیقات و بازرسی از منزل وی و تنظیم صورتجلسه متهم دستگیر شده و در دام قانون افتاد.

وی افزود: همانطور که گفته شده قریب به 20 دختر تجاوز شده که متاسفانه آنها به دلیل ترس از بی‌آبرویی اقدام به شکایت نکردند.


ویدیو مرتبط :
درمان میگرن با طبّ سوزنی با سوزن بوسیله انرژی درمانی یا انتقال انرژی. انرژی چی.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز هولناک به 17 زن با روش انرژی درمانی


سین 45 ساله با برگزاری كلاس‌های عرفان در شهرك وحدت و همچنین منطقه مهرشهر كرج و با عنوان مشاوره خانواده طی هفت سال اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی كرده و در این مدت چندین زن و دختر را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

روزنامه اعتماد: مردی كه با برگزاری كلاس‌های عرفانی در شهرستان كرج اقدام به اغفال زنان و سوءاستفاده از آنها می‌كرد در حالی با شكایت 17 زن دستگیر شده كه قرار است چهار شنبه این هفته اتهاماتش در شعبه 79 دادگاه كیفری استان تهران رسیدگی شود.

 حسین 45 ساله با برگزاری كلاس‌های عرفان در شهرك وحدت و همچنین منطقه مهرشهر كرج و با عنوان مشاوره خانواده طی هفت سال اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی كرده و در این مدت چندین زن و دختر را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

متهم برای عملی كردن نیات خود با چهار زن به نام‌های مریم، صدیقه، فریده و مریم همدست بوده كه مریم همسر و فریده مادرزن متهم هستند. نخستین شكایت از متهم این پرونده توسط شاكی اصلی او مریم، اوایل اسفندماه سال 88 تسلیم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان كرج شده كه تنها سه روز پس از اعلام این شكایت حسین در خانه‌اش توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی این شهرستان دستگیر و برای بازجویی فراخوانده شده است.

دراین پرونده كه تحت نظر قاضی كاظمی دادیار شعبه 8 دادسرای عمومی و انقلاب استان البرز رسیدگی شده است 17 زن از مردی به نام حسین درباره اذیت و آزار شكایت كرده‌اند. به گفته شكات این پرونده، متهم در جلسات مشاوره خانواده كه در كنار كلاس‌های عرفان برگزار می‌كرد مدعی شده بود كه تنها راه و روش درمان مشكلات مراجعانش اعمالی است كه او آنها را مجاز می‌شمرده ولی از نظر اخلاقی جامعه آن را مطرود می‌داند.

وی كه با شگرد خاصی طعمه‌های خود را مورد اغفال قرار می‌داد وانمود می‌كرد كه به مباحث عرفان شرقی تسلط دارد و این روش از درمان را از فرقه‌یی یاد گرفته و تدریس می‌كند. متهم ضمن ترویج زنا برای حل مشكلات جسمی و روحی زنانی كه به این كلاس‌ها مراجعه می‌كردند مدعی شده بود كه برای حل كامل مشكلات باید در مرحله آخر دست به اعمال منافی عفت با محارم خود بزنند!

بر اساس گفته‌های تعدادی از شكات وی دركلاس شاگردانی را كه خطایی از آنها سر می‌زد با چوب یا لوله جارو برقی مورد ضرب و شتم قرار می‌داد به طوری كه آنها تا چندین روز از شدت ضربات وارده به بدن‌شان قادر به انجام كاری نبودند.

مریم كه تنها 24 سال سن دارد و برای پیگیری شكایتش از این فرد بارها تهدید به قتل شده است در باز جویی‌ها به ماموران گفت: ‌سال 1376 از طریق مریم كه خاله من است برای شركت در كلاس‌های تربیت معنوی به این مرد معرفی شدم و سابقه اذیت و آزارهای او به 12 سال پیش بازمی‌گردد. او بیكار و تحصیلاتش زیردیپلم است اما مدعی می‌شد كه فردی دارای مقام مذهبی و ماورایی است. تا چند ماه پیش نیز این كلاس‌ها را برگزار می‌كرد اما به علت شكایت چند تن از شاگردان مجبور به تعطیل كردن دفتر كارش شد.

مریم درباره نحوه آشنایی‌اش با این كلاس‌ها و اعمالی كه این فرد دركلاس‌هایش انجام می‌داد، گفت: ‌قبل از اینكه ازدواج كنم زمانی كه تنها 13 سال سن داشتم به دلیل مشكلاتی كه با خانواده‌ام داشتم از طریق خاله‌ام با حسین آشنا شدم و طی این سال‌ها با خانواده او زندگی كردم. در تمام این سال‌ها او بارها به من دست درازی كرده بود.

زمانی كه 20 سالم شد با شوهرم مهدی ازدواج كردم. همان موقع بود كه حسین به من گفت كه از طریق كارهای غیراخلاقی می‌تواند مشكلات زنان را حل كند و وانمود می‌كرد كه خودش هیچ تمتعی از این روابط نمی‌برد و تنها برای حل مشكلات دست به این كار می‌زند. با این حال متهم در بازجویی‌ها تمام این اتهامات را رد كرد و مریم را یك بیمار روانی توصیف كرد كه معلوم نیست به چه دلیلی این حرف‌ها را می‌زند.

وی در دفاع از برگزاری این كلاس‌ها به ماموران گفت: ‌به دلیل آشنایی كه با مباحث قرآنی و احادیث داشتم چند سال پیش مجوز برگزاری كلاس‌های اخلاق را گرفتم و برای خودم آموزشگاهی دایر كردم. من 10 سال است كه شاكی را می‌شناسم.

زمانی كه مادرش او را پیش من آورد او مشكلات اخلاقی داشت من هم به مادرش گفتم كه او را نزد روانپزشك ببرد اما او خودش گاهی اوقات به كلاس‌های ما می‌آمد. او الان چهار سال است كه ازدواج كرده و شوهرش هم فامیل من است و تمام این ادعایی كه او می‌كند كذب است. او بیمار روانی است و نمی‌دانم چرا این اتهامات را علیه من مطرح كرده است.


در ادامه تحقیقاتی كه در این زمینه اتجام شد مریم خاله شاكی نیز كه یكی از متهمان است به ماموران گفت‌: شوهرخواهرم مرد سختگیری بود. مریم در نوجوانی مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود و مادرش از من خواست تا به آنها كمك كنم، من هم او را به این فرد معرفی كردم اما شاهد هیچ‌كدام از این كارهایی كه مریم عنوان كرده نبودم.

 ادعای متهمان این پرونده در حالی عنوان می‌شود كه 16 شاكی دیگر نیز در شكواییه‌شان عنوان كرده‌اند كه متهم اصلی این پرونده با چهار زن همدست خود زنان را در این كلاس‌ها مورد اذیت و آزار قرار داده و به بهانه انرژی درمانی از طریق چاكر‌ها از آنها سوءاستفاده كرده است.


شاكیان این پرونده همچنین اعلام كرده‌اند كه بعد از اینكه مورد اذیت و آزار این مرد قرار گرفته‌اند تصمیم به ترك این كلاس‌ها گرفته‌اند اما متهم از آنها خواسته كه در رابطه با مسائلی كه در كلاس مطرح می‌شود چیزی به كسی نگویند و حتی آنها را تهدید كرده كه در صورت عدم مراجعه به كلاس نوار اعترافات آنها را در اختیار دیگران قرار می‌دهد.

در حال حاضر از سوی دادستانی كرج برای متهمان این پرونده قرار بازداشت موقت به اتهام ایجاد مركز فساد و ارتكاب فعل حرام و روابط نامشروع و همچنین نگهداری از مشروبات الكلی صادر شده و دو روز دیگر این پرونده توسط قاضی كشكولی در شعبه 79 دادگاه كیفری رسیدگی خواهد شد.