اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به 15 دختر توسط یک خاخام فرانسوی


مقامات قضایی فرانسه خاخام ارشد فرانسه را به جرم تجاوز به 15 دختر بازداشت كردند.

 صبح بخیر به نقل از ایسنا: مقامات قضایی فرانسه خاخام ارشد فرانسه را به جرم تجاوز به 15 دختر بازداشت كردند.

 مقامات قضایی فرانسه دانیل فرحی 70 ساله، خاخام ارشد فرانسه و موسس جنبش لیبرال یهودی فرانسه را به جرم تجاوز به 15 دختر كه سن یكی از آنها از 14 سال تجاوز نمی‌كرد، بازداشت كردند.

در همین راستا خاخام میشل تسرفاتی از فعالان یهودیان مقیم فرانسه اعلام كرد كه اگر این اتهامات درست باشد برای ما در فرانسه یك فاجعه بزرگ است چرا كه خاخام فرحی یك شخصیت مشهور و معتبر در محافل فرانسوی است.

دبیركل شورای سازمان‌های یهودی فرانسه نیز با ابراز انزجار از این مساله آن‌ را مایه سرافكندگی دانست.

جنبش لیبرال یهودی فرانسه كه موسس آن فرحی است در عرصه فرهنگ و دین یهود در فرانسه فعالیت می‌كند.


ویدیو مرتبط :
جهاد نکاح داعشی ها با دختر خود ( تجاوز پدر به دختر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم تجاوز جنسی برای نزدیکتر شدن به "شیطان"/دختر 15 ساله مثل حیوان سلاخی شد+عکس



اخبار ,اخبار حوادث , تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - غرب در اعماق ظلمات؛
مراسم تجاوز جنسی برای نزدیکتر شدن به "شیطان"/دختر 15 ساله مثل حیوان سلاخی شد+عکس

به گزارش پلیس هوستون یک مراسم آیین شیطانی دو پسر 16 و 17ساله پس از ربودن همکلاسی 15ساله خود، وی را مورد تعرض جنسی قرار داده سپس در یک مراسم شیطانی وی را به قتل رساند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشتیدپرس، پس از یک هفته از مفقود شدن "کارولین سرونتس"  15ساله جسد وی به صورت وارونه از سقف یک آپارتمان خالی آویزان شده توسط پلیس کشف شد.

جوزف ای ربیز17ساله به همراه همکلاسی 16ساله خود پس از فریفتن "کارولین سرونتس" به منظور شرکت در یک مهمانی وی را به آپارتمان خالی در هوستون واقع در تگزاس برای اجرای نقشه مخوف و شیطانی خود دعوت کردند.

آنان پس از تجاوز و شکنجه کارونین را در حالی که از سقف آویزان کرده بودند با شکافتن بدن وی که منجر به خروج اعضای داخلی بدن وی شد، بی‌رحمانه به قتل رساندند.

به گزارش پلیس بر روی بدن برهنه کارولین آثاری حکاکی شده آیتم‌های شیطان پرستی که درون دایره کشیده شده بود قابل مشاهده بود.

27نقطه از بدن وی آثار خاموش کردن سیگار توسط دو قاتل مخوف توسط پلیس گزارش شد.

پلیس پس از یک هفته از مفقود شدن کارولین به دنبال دو همکلاسی 16و17ساله وی به عنوان آخرین افرادی که با وی بودند به عنوان مظنونین اصلی پرونده بود که در تحقیقات خود توانست محل اختفای آنان را که در یک کلبه جنگلی در نزدیکی هوستون پنهان شده بودند را دستگیر کند.

پس از اعتراف متهم 16ساله در اولین بازجویی خود اذعان داشت: "جوزف ای" با گفتن روایاتی از تسخیر شدن روح انسان توسط شیطان وی را در انجام این اعمال وحشیانه فریفته بود. جوزف ای با گفتن اینکه روح کارولین بنز به تسخیر شیطان درآمده و قصد کمک به وی را دارد از وی خواسته بود تا برای کمک با وی همکاری کند.

به گفته این متهم 16ساله زمانی وی متوجه قصد پلید"جوزف ای" شد که کارولین قصد فرار کردن از دست وی را داشت که با درب قفل شده مواجه گردید و در مقابل چشمان وی کارولین را مورد تعارض جنسی قرار داد و پس از آن با دست و پا و دهان بسته وی را از قلاب سقفی وارونه آویزان نمود.

در جلسه دادگاه این دو متهم که با حضور خبرنگاران بسیاری به صورت علنی برگزار شد جوزف ای به دوربین آنان و دیگر حاضران می‌خندید.

روند برگزاری جلسات دادگاه به دلیل به هم خوردن نظم دادگاه در پی خشم و عصبانیت والدین قربانی در پی خنده شیطانی این متهم به قتل عمد با در هفته آینده برگزار خواهد شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران