اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به یک دختر 13 ساله توسط دو پسر دانشجو


هرچه التماس کردم که رهایم کنند، گوش نکردند و من را به زور داخل آپارتمانی در محدوده اکباتان بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 روزنامه ایران:   دختر نوجوان 13ساله‌ای وقتی سوار خودروی پراید شد هرگز تصور نمی‌کرد که واقعه شومی در انتظار اوست.

 ساعت 10 شب یازدهم بهمن ماه سال گذشته گروهی از مأموران امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بسیج هنگام گشتزنی در پارک کوهسار به خودروی پراید سفیدی با سه سرنشین ظنین شدند و به آنان دستور توقف دادند.


سرنشینان خودرو که دو پسر جوان و یک دختر نوجوان بودند، با دیدن مأموران دستپاچه شده و هر دو پسر گفتند که با هم فامیل هستند، اما دختر نوجوان که چهره‌ای آشفته داشت پرده از توطئه‌ای برداشت که در آن نیت شوم دو پسر جوان را نشان می‌داد.

این دختر گفت: «دانش‌آموز پایه دوم راهنمایی هستم. روز گذشته وقتی از مدرسه تعطیل شدم و قصد داشتم سوار تاکسی شوم و به خانه بروم، این دو جوان سوار بر اتومبیل جلوی من توقف کردند و گفتند من را به خانه ​مان می‌رسانند.»

من هم سوار اتومبیل‌شان شدم ولی در میانه راه آنان تغییر مسیر دادند و وقتی اعتراض کردم، مدعی شدند از مسیر خلوتی می‌روند. در این هنگام راننده سرعتش را زیاد کرد و پسری که در کنارش نشسته بود با تلفن همراهش با یکی از دوستانش شروع به صحبت کرد. هرچه التماس کردم که رهایم کنند، گوش نکردند و من را به زور داخل آپارتمانی در محدوده اکباتان بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.»

با شکایت این دختر، دادیار آقایی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی مأموریت داد تا به این موضوع رسیدگی کنند.

 کارآگاهان از دو پسر جوان که دانشجو هستند به بازجویی پرداختند که آنها ابتدا ادعای بی‌گناهی کردند اما وقتی با شاکی روبه‌رو شدند چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافتند و اعتراف کردند روز دهم بهمن ماه این دختر سوار خودروی ما شد، همان ابتدا احساس کردیم وی مشکل روحی دارد، بنابراین با دو برادر که مغازه سوپرمارکت در محدوده اکباتان و خانه مجردی دارند، هماهنگ کردیم و به آپارتمان آنها رفتیم. تحقیقات پلیس از متهمان ادامه دارد تا ماجرا روشن شود.       


ویدیو مرتبط :
تجاوز به دو دختر دانشجو، مقابل چشمان صدها نفر!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز جنسی پسر جوان به دختر 18 ساله/ بدن دختر برهنه، خون‌آلود و شکسته پیدا شد+عکس



تجاوز,تجاوزجنسی,تجاوز به دختر

تجاوز جنسی پسر جوان به دختر 18 ساله/ بدن دختر برهنه، خون‌آلود و شکسته پیدا شد+عکس

به گزارش پلیس پس از گذشت 18 سال از 6 دسامبر 1995 روزی که جسد دختر 18 ساله ای که برهنه و خون آلود بر روی آب رودخانه یوتا در ایندیانا آمریکا کشف شد ، قاتل بی‌رحم دستگیر شد..

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس پلیس پس از دستگیری مایکل سیمون به عنوان متهم ردیف اول در این پرونده به دلیل کافی نبودن مدارک تبرئه و آزاد گردید. با تلاش وکیل مدافع وی و یک کارآگاه به کمک علم جدید آزمایش DNA از ته سیگار مایکل سیمون و مدارکی که آن زمان از مقتول بدست آمده بود نظیر موی سری که در دستان مقتول به صورت مشت شده وجود داشت و تطابق آنان با یکدیگر مایکل سیمون پس از سال 18 سال گناهکار و پس از دستگیری مجدد وی به جرم قتل کریستال لین که در آن زمان 17 ساله بود در دادگاهی که عصر روز گذشته در سن 46 سالگی در فلوریدا به اعدام محکوم شد.

جسد کریستال لین در حالی که چند قسمت از بدنش شکسته شده بود نظیر کمر دست راست از سه ناحیه پای راست و خون آلود به صورت شناور و برهنه بر روی رودخانه یوتا یک  روز بعد از قتل وی توسط پلیس ایالتی فلوریدا کشف شد.

به گزارش این خبرگزاری ، با توجه به اعترافات سیمون مقتول را به دلیل ممانعت از برقراری رابطه جنسی چندین بار به مرگ تهدید کرده بود.


به گفته مادر لین به نقل از این خبرگزاری دخترش از 15 سالگی پس از آشنایی با سیمون که در آن زمان 28 ساله بود به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه گرایش پیدا کرد.

تلاش والدین وی برای سالم زندگی کردن دختر شان نتیجه ای در برنداشت و سرانجام توسط سیمون پس از آن که مورد ضرب و شتم قرار می گیرد با ضربات چاقو کشته شد.

/باشگاه خبرنگاران