اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به یک دختر خردسال توسط مرد 61 ساله


این مرد ایرانی كه «ی-د» نام دارد از سال‌ها قبل در سوئد زندگی می‌كرد و پیش از این پرونده دو مرتبه دیگر نیز به دلیل ارتكاب جرایم جنسی محكوم شده بود.

مرد ایرانی به علت آزار جنسی یك دختر چهارساله در سوئد به تحمل زندان محكوم شد.

 این مرد ایرانی كه «ی-د» نام دارد از سال‌ها قبل در سوئد زندگی می‌كرد و پیش از این پرونده دو مرتبه دیگر نیز به دلیل ارتكاب جرایم جنسی محكوم شده بود.

 این پرونده روز چهارم ژوییه سال 2009 زمانی گشوده شد كه یكی از دوستان این مرد به پلیس شهر مالمو مراجعه كرد و گفت دوست 61ساله‌اش دختر او را مورد آزارجنسی قرار داده است. وی گفت:

«دختر چهارساله‌ام را نزد «ی» گذاشته بودم وقتی دنبالش رفتم او را سوار دوچرخه‌ام كردم و با هم فولكتس‌پارك رفتیم. در آنجا متوجه شرایط غیرعادی دخترم شدم و وقتی از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده است ماجرای وحشتناكی را برایم تعریف كرد. من هم بلافاصله سراغ دوستم رفتم و با او درگیر شدم ولی وی موضوع را انكار و دخترم را به دروغگویی متهم كرد من هم گفتم به پلیس شكایت خواهم كرد.»

ماموران در بدو امر برای اینكه به صحت ادعاهای شاكی پی ببرند، دختر چهارساله را برای آزمایش فرستادند و متخصصان تایید كردند به این دختر تجاوز شده و او مورد آزار قرار گرفته است به همین سبب ماموران سراغ مرد 61ساله رفتند. او كه به علت مشكلات مالی به طور موقت در زیرزمین یك كلوب ساكن بود، از بعد از این حادثه محل سكونتش را ترك كرده بود.

 كارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای به دام انداختن مرد ایرانی انجام دادند اما ابتدا ردپایی از وی به دست نیامد و بعد معلوم شد او خاك این كشور را ترك كرده است. از آن پس نام این متهم فراری در فهرست افراد تحت تعقیب ثبت شد تا اینكه دو سال و دو ماه بعد در روز 22سپتامبر سال‌جاری وقتی «ی» دوباره به سوئد بازگشت دستگیر شد.

 او ماجرا را شرح داد و گفت: «من با پدر دختر چهارساله از مدت‌ها قبل دوست بودم. او روز حادثه سراغم آمد و گفت كاری دارد و نمی‌تواند دخترش را همراه خودش ببرد، به همین خاطر از من خواست مدت كوتاهی از فرزندش مراقبت كنم.

 من هم در همان زمان نقشه‌ام را اجرا كردم.»ماموران در ادامه فهمیدند «ی» مردی سابقه‌دار است و در ماه می سال 2000 به اتهام سوءاستفاده جنسی از فردی زیر 18سال توسط دادگاه بدوی شهر ایستاد در جنوب سوئد به صد ساعت خدمت به جامعه و پنج سال بعد به اتهامی مشابه در همان دادگاه به زندگی تحت‌نظارت محكوم شده بود.

«ی» درنهایت پای میز محاكمه رفت و قاضی دادگاه وی را گناهكار شناخت و به تحمل هشت ماه زندان محكوم كرد.


منبع: شرق



ویدیو مرتبط :
تجاوز یک (داعشی) حرامزاده به دختر خردسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر ۲۰ ساله فراری: مادر دوستم مرا با مرد غریبه‌ای تنها گذاشت و او به من تجاوز کرد



 

دختر 20 ساله‌ای که فریب پسر مورد علاقه‌اش را خورده و از خانه فرار کرده بود، به دام فساد افتاد.


رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مبنی بر گم شدن دختر 20 ساله‌اش در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: دخترم برای خرید از خانه بیرون رفت و بازنگشت. جستجو‌هایمان تاکنون برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
در پی این شکایت، تحقیقات پلیسی برای یافتن دختر گمشده آغاز شد تا این که ماموران انتظامی، روزهای پایانی هفته گذشته دختر گمشده را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهریار پیدا کردند. دختر جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی، راز اتفاق هولناکی را که برایش رقم خورده بود، فاش کرد.

 

 

فراری که تباهی در پی داشت


دختر جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش در یکی از بوستان‌های کرج با مرد جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. پس از مدتی او گفت قصد ازدواج با مرا دارد. وی اضافه کرد: من از او فرصت خواستم تا ماجرا را با خانواده‌ام در میان بگذارم و رضایت آنها را جلب کنم. چون احتمال می‌دادم آنها با این وصلت مخالفت کنند؛ اما او فریبم داد و تشویقم کرد تا از خانه فرار کنم.
دختر جوان گفت: عاقبت با اصرار‌های او از خانه‌ فرار کردم. او مرا در غیاب خانواده‌اش به منزلشان برد و پس از چند روز رهایم کرد.وی یادآور شد: چند بار قصد داشتم به خانه‌مان بازگردم، اما به خاطر آبروی از دست رفته‌ام، این کار را نکردم. مدتی سرگردان بودم تا این که به خانه یکی از دوستانم رفتم تا چند روزی در خانه‌شان بمانم.

 

گرفتار شدن در دام فساد


دختر فراری از خانه در رابطه با گرفتار شدن در دام فساد گفت: مادر دوستم مرا به خانه‌اش راه داد، اما پس از یک هفته مرا با مرد غریبه‌ای که به خانه‌اش آمده بود، تنها گذاشت. وی افزود: او با تهدید و کتک مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت بابت این کار، به زن صاحبخانه پول داده است. دختر فراری گفت: ساعاتی بعد وقتی زن صاحبخانه بازگشت با او دعوا کرده و قصد فرار از خانه‌اش را داشتم، اما آنجا زندانی شده و در دام فساد افتاده بودم تا این که چند روز پیش موفق شدم از آن خانه وحشت فرار کنم.
در پی اظهارات این دختر فراری از خانه، او با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 8 دادسرای شهریار روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری پسر مورد علاقه وی و زن فریبکار آغاز شده است تا ابعاد دیگر این پرونده فاش شود.... / روزنامه جام‌جم