اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به یک دختر به دستور کدخدای روستا!


مقامات هندی روز شنبه ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۴ از بازداشت کدخدای یک روستا در ایالت "بوکاروی" این کشور به اتهام دستور به تجاوز به یک دختر ۱۱ ساله خبر دادند.

خبرآنلاین: مقامات هندی روز شنبه ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۴ از بازداشت کدخدای یک روستا در ایالت "بوکاروی" این کشور به اتهام دستور به تجاوز به یک دختر ۱۱ ساله خبر دادند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ کدخدای این روستا دستور داده دختر ۱۱ ساله ای ، جهت مجازات برادرش که برای زنی مزاحمت ایجاد کرده، مورد تجاوز قرار گیرد.

پلیس ایالت بوکارو می گوید آزمایش های پزشکی تایید کرده اند که این کودک قربانی ، روز دوشنبه گذشته مورد تجاوز قرار گرفته است.

 این حادثه زمانی اتفاق افتاد که زن شوهر داری نزد کدخدای روستا علیه یک جوان شکایت کرد. این زن جوان را به ایجاد مزاحمت و تلاش برای تجاوز متهم کرد.

کدخدای روستا در ایالت بوکارو در تصمیمی عجیب دستور داده که، شوهر این زن به خواهر جوان تجاوز کند.

مادر این دختر قربانی به شبکه سی ان ان گفته :« آنها دخترم را به جنگل بردند و در آنجا مورد تجاوز قرار دادند. همه ساکنان روستا آمدند اما دخالت نکردند، گریه کردیم و کمک خواستیم اما کسی به داد ما نرسید.»

پس از این حادثه پلیس ایالت بوکارو ، کدخدای روستا را به همراه شوهر زن و همچنین برادر دختر قربانی، بازداشت کرد.

در برخی روستاهای دور افتاده هند ، کدخدایان روستاها برای حل و فصل نزاعات محلی خود به جای دادگاه ها به قضاوت می پردازند که در برخی موارد قضاوت های آنها باعث دخالت پلیس شده است.


ویدیو مرتبط :
جهاد نکاح داعشی ها با دختر خود ( تجاوز پدر به دختر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز گروهی با دستور ریش سفیدان روستا


نیروهای امنیتی هند ۱۳ نفر را در ارتباط با تجاوز گروهی به یک دختر جوان بازداشت کرده اند.

عصر ایران: نیروهای امنیتی هند ۱۳ نفر را در ارتباط با تجاوز گروهی به یک دختر جوان بازداشت کرده اند.

این مردان که در روستایی در ایالت بنگال غربی این جرم را مرتکب شده اند، می گویند تجاوز گروهی بدستور ریش سفیدهای روستا انجام شده است.

یورو نیوز گزارش داد،دلیل این دستور هم مخالفت ریش سفیدها با روابط بین زن مورد تجاوز و یک مرد بوده است. مردی که از اهالی روستا نبوده است. زن بیست ساله پس از این تجاوز به بیمارستان منتقل شد.

یکی از اعضای کمیسیون ملی حقوق زنان در هند معتقد است که هیچ کسی حق ندارد دستور به تجاوز زنان بدهد. وی می گوید: "این اتفاق واقعا تهوع آور است و عاملان و آمران باید در مقابل قانون مجازات شوند."

یکی از سیاستمداران مخالف دولت می گوید: "این اتفاقی شرم آور در هند است. قوانین و حقوق، ناقص و بیهوده هستند و نتوانسته اند تا امروز جلوی این تجاوزهای را بگیرند و متاسفانه این اتفاقات همچنان خواهد افتاد."

در سال ۲۰۱۲ میلادی پس از مرگ یک دختر دانشجو بر اثر تجاوز گروهی حساسیتها روی تجاوز به زنان در هند افزایش پیدا کرده است.