اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به پسر 17 ساله در خودرو شاسی بلند/ کارمند "ویکتوریا سیکرت" دستگیر شد + عکس




تجاوز به پسر 17 ساله در خودرو شاسی بلند/ کارمند "ویکتوریا سیکرت" دستگیر شد + عکس

یک مادر 42 ساله به داشتن رابطه جنسی با یک پسر نوجوان در پارکینگ عمومی بعد از یک بازی فوتبال متهم شد. در حالی که خود مادر 3 فرزند نوجوان است و در یک برند معروف با نام "ویکتوریا سیکرت" کار می‌کند.

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "ایریس گینی" 42 ساله حین تجاوز به یک پسر نوجوان در خودروی شاسی بلند، توسط یک مامور پلیس دستگیر شد.

نوجوان 17 ساله پس از رهایی از چنگال این معلم شیطان صفت دبیرستان "پاتسگراو" به پلیس اظهار داشت که او و "گینی" 42 ساله اغلب با یکدیگر درباره فوتبال چت می‌کردند.

بازرسی پلیس نشان می‌دهد که "گینی" 42 ساله که در برند معروف با نام "ویکتوریا سیکرت" کار می‌کند، برای پس نوجوان عکس‌های برهنه خودش را از طریق تلفن همراه می‌فرستاد تا او را تحریک کند.

پلیس بیان کرد که خانم چگینی بعد از دستگیری بسیار ابراز پشیمانی و شرمندگی کرد.

این مادر 42 ساله به ماموران پلیس گفت: "من هرگز در گذشته عمل اشتباهی که موجب دستگیری‌ام شود مرتکب نشده بودم. من نمی‌توانم باور کنم که این من بودم که چنین کاری را انجام دادم.

وی گفت: من 3 فرزند در همین رده سنی دارم و واقعا شرمنده هستم.

"گینی" که مادر 3 نوجوان است به گمراه کردن یک پسر تقریبا نابالغ و زیر سن قانونی و تجاوز جنسی به او متهم شده بود و مسئولان آموزشی این موضوع را فساد اخلاقی کارمندان تلقی کردند.

این زن که با وثیقه 30 هزار پوندی به طور موقت آزاد شده است باید در اولین دادگاه عمومی خود در تاریخ 30 دسامبر حضور پیدا کند تا مدت زندانی شدن او مشخص گردد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
چند تا از بادی میست های ویکتوریا سیکرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به پسر 11 ساله توسط یک زن ۳۵ ساله +عکس



تجاوز به پسر 11 ساله توسط یک زن ۳۵ ساله +عکس

یک زن ۳۵ ساله آمریکایی به جرم تجاوز و رابطه جنسی غیر قانونی با یک پسر ۱۱ ساله دستگیر شد.


یک زن ۳۵ ساله آمریکایی به جرم تجاوز و رابطه جنسی غیر قانونی با یک پسر ۱۱ ساله دستگیر شد. این زن متهم است که با پسر همسایه خود که ۱۱ سال سن دارد به مدت ۸ ماه رابطه جنسی داشته و این پسر را مورد سوء استفاده قرار داده است و پلیس معتقد است چه بسا این زن قربانیان دیگری نیز داشته است.

تجاوز به پسر 11 ساله,تصاویر زن متجاوز


این دو خانواده تا دو هفته قبل در یک مجموعه آپارتمان با یکدیگر زندگی می کردند و مادر پسر بعد از مشاهده رابطه بسیار نزدیک این دو و مدت طولانی غیبت پسرش نسبت به نوع این رابطه دچار حساسیت و تردید شده بود.
قربانی یازده ساله که به دلیل رعایت مسائل حقوقی کودکان از افشای نام او خودداری شده است در نزد مادر خود معترف شده است که این زن با او رابطه جنسی داشته است. "سارا بت هاپکین" نیز که روز یک شنبه گذشته دستگیر شد (صاحب تصویر) در مواجهه با پسر قربانی در حضور پلیس به ارتباط جنسی با پسر را پذیرفته است.
این زن که رابطه بسیار نزدیک دوستی با خانواده قربانی داشت در منزل خود و در محیط بیرون از خانه از این پسر 11 ساله سوء استفاده جنسی می کرد.
در صفحه فیس بوک این زن 35 ساله تعداد زیادی عکس با پسران کم سال دیده می شود.
روز دوشنبه جلسه ریدگی به پرونده این زن در دادگاه برگزار شد و قاضی این زن را مجموعا به بیست مورد تجاوز و بهره برداری جنسی درجه یک و درجه دو از این کودک متهم و جریمه ای معادل یک میلیون دلار در صورت نهایی شدن جرم برای این زن تعیین کرد.
بر اساس قوانین آمریکا و اروپا رابطه کامل جنسی از سوی مرد یا زن بدون رضایت طرف مقابل یا چنین رابطه ای با افراد زیر ۱۸ سال (چه دختر چه پسر) تجاوز محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد. معمولا در ارتباط با کودکان در صورت اثبات جرم اشد مجازات برای فرد خاطی اعمال می شود. ..... /  pardad.ir