اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به پسر جوان توسط برادر معشوقه‌اش


ماجرای این پرونده حاکی از آن است که جوانی با ابراز علاقه و خواستگاری از دختر مورد علاقه اش به این دردسر بزرگ افتاده است.

 در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه پسرش توسط برادر و پسرعموی دختر مورد علاقه وی در کنار رودخانه ای در یکی از شهرستان های شمالی کشور مورد ضرب و شتم و آزار جنسی قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه کیفری استان تهران تشکیل شد و مأموران انتظامی تحقیقات لازم را درباره این ماجرا آغاز کردند.

ماجرای این پرونده حاکی از آن است که جوانی با ابراز علاقه و خواستگاری از دختر مورد علاقه اش به این دردسر بزرگ افتاده است.

گفتنی است؛ پس از مطلع شدن برادرِ دختر از این ماجرا و همچنین پسرعموی وی که قصد ازدواج با آن دختر را داشت، با نقشه‌ای فرد شاکی را به منطقه‌ای در کنار رودخانه می‌کشانند و با بستن دست و پای فرد او را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار می‌دهند.

پس از شناسایی، متهمان در ابتدا منکر این اقدام شدند، اما بعد از بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص شد که این امر صورت گرفته است.

نوید که پسر عموی متهم اصلی است، می گوید: پسرعمویم شاکی را مورد تجاوز قرار داد و من فقط او را کتک زده ام.

متهمان در حال حاضر و تا صدور رای دادگاه توسط قاضی در بازداشت موقت به سر می برند.

منبع: برنا




ویدیو مرتبط :
تجاوز برادر به خواهرش و خطرات دیگر ماهواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر جوان قربانـی خشـم برادر روانشناس



پسر جوان قربانـی خشـم برادر روانشناس

دانشجوی رشته روانشناسی که بر اثر خشم آنی برادرش را با ضربه کارد به قتل رسانده بود به 10 سال زندان محکوم شد.

حوادث - به گزارش قانون، در این پرونده حسین 20 ساله متهم است در جریان یك درگیری خانگی برادر بزرگ‌تر خود را با كارد آشپزخانه زخمی كرده و جان او را گرفته است .
شامگاه پنجمین روز بهمن ماه سال 91 وقوع قتلی در پی یك درگیری خانگی میان دو برادر به پلیس 110 رباط كریم اعلام شد. مقتول كه پسری 23 ساله بود با ضربه كارد آشپزخانه به گردنش جان خود را از دست داده بود .برادر كوچك‌تر پس از قتل دست به خودکشی زد که پس از انتقال به بیمارستان زنده ماند.

 پس از تحقیقات تكمیلی و سیر مراحل قانونی پرونده  برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد كه صبح دیروز این پرونده در شعبه 74دادگاه كیفری به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور چهار قاضی مستشار مورد بررسی قرار گرفت .

 با توجه به اینكه اولیای دم مقتول پدر و مادر متهم بودند تقاضای قصاص نداشتند و از خون پسر جوان خود گذشت كردند كه اتهام حسین ازجنبه عمومی جرم مورد بررسی قرار گرفت . در آغاز جلسه نماینده دادستان با قرائت متن كیفر خواست مجازات قانونی متهم را تقاضا داشت .

 قاضی عبداللهی پس از تفهیم اتهام به متهم از او خواست تا جزئیات حادثه را شرح دهد كه حسین پس از قرار گرفتن در جایگاه با قبول اتهام گفت : من دانشجوی رشته روانشناسی بودم. آن روز به خاطر یك موضوع خیلی ساده برادر بزرگ‌ترم  در خانه با من درگیر شد با چاقویی كه در دست داشت دو ضربه به گردن و یك ضربه به دستم زد كه باعث عصبانیت من شد.

 

به آشپزخانه رفتم یك كارد بزرگ برداشتم  مادر و خواهرانم نتوانستند مانع درگیری ما شوند كه به پشت سر او یك ضربه زدم .كارد به صورت افقی در گردنش فرو رفت كه باعث مرگش شد . خیلی ترسیدم و پشیمان  به اتاقم رفتم در را قفل كردم و با تیغ به خودم آسیب رساندم كه مادرم به پلیس زنگ زد.
پس از آخرین دفاعیت متهم ،قاضی عبداللهی و چهار مستشار حاضر در دادگاه برای صدور حكم وارد شور شدند و وحسین را به 10 سال زندان مجکوم کردند./قانون