اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به مادر جلوی چشمان دختر 8 ساله‌اش



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - تجاوز به مادر جلوی چشمان دختر 8 ساله‌اش/پایان کابوس زنی بی‌گناه در لندن

به گزارش پلیس لندن متجاوز جنسی سابقه‌دار پس از سه سال فرار درنهایت با همکاری پلیس اسپانیا در گاسپورت دستگیر و محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، کریستوفر بریچ 34 ساله پس از آشنا شدن با لوئیز و فریفتن وی به قصد ازدواج، به طرز بی‌شرمانه وی را مورد تعرض جنسی در مقابل چشمان دختر بچه 8 ساله‌اش قرار داد.

لوئیز به همراه دختر 8 ساله‌اش سوفیا در منطقه والتر لوویل لندن در سال 2004 پس از مرگ همسر خود بر اثر سانحه رانندگی زندگی خود و دخترش را با درآمد حاصل از یک شرکت فروش لوازم آرایشی اداره می‌کرد.

کریستوفر بریچ پس از آشنا شدن با لوییز در سال 2005 با پیشنهاد ازدواج دروغین خود سعی در جلب توجه لوئیز و دخترش را داشت.

کریستوفر با اطلاع از درآمد مالی نسبتاً خوب لوئیز اقدام برداشتن پول از حساب بانکی این زن قربانی به طرز مخفیانه می‌کرد.

همچنین کریستوفر به دلیل مصرف بیش از حد الکل و ضرب و شتم لوئیز و انجام اعمال بی‌شرمانه بدون توجه به حضور دخترش بیش از پیش به کابوسی تلخ برای لوئیز تبدیل شده بود.

سرانجام با شکایت لوئیز و اطلاع پلیس از این واقعه تلخ،‌کابوس این زن بی‌گناه و دخترش به پایان رسید. کریستوفر نیز پس از اعتراف به همه آنچه بر علیه این دختر و مادر انجام داده در یک قدمی محاکمه قرار گرفته است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز به دو دختر دانشجو، مقابل چشمان صدها نفر!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر ۲۰ ساله فراری: مادر دوستم مرا با مرد غریبه‌ای تنها گذاشت و او به من تجاوز کرد



 

دختر 20 ساله‌ای که فریب پسر مورد علاقه‌اش را خورده و از خانه فرار کرده بود، به دام فساد افتاد.


رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مبنی بر گم شدن دختر 20 ساله‌اش در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: دخترم برای خرید از خانه بیرون رفت و بازنگشت. جستجو‌هایمان تاکنون برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
در پی این شکایت، تحقیقات پلیسی برای یافتن دختر گمشده آغاز شد تا این که ماموران انتظامی، روزهای پایانی هفته گذشته دختر گمشده را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهریار پیدا کردند. دختر جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی، راز اتفاق هولناکی را که برایش رقم خورده بود، فاش کرد.

 

 

فراری که تباهی در پی داشت


دختر جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش در یکی از بوستان‌های کرج با مرد جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. پس از مدتی او گفت قصد ازدواج با مرا دارد. وی اضافه کرد: من از او فرصت خواستم تا ماجرا را با خانواده‌ام در میان بگذارم و رضایت آنها را جلب کنم. چون احتمال می‌دادم آنها با این وصلت مخالفت کنند؛ اما او فریبم داد و تشویقم کرد تا از خانه فرار کنم.
دختر جوان گفت: عاقبت با اصرار‌های او از خانه‌ فرار کردم. او مرا در غیاب خانواده‌اش به منزلشان برد و پس از چند روز رهایم کرد.وی یادآور شد: چند بار قصد داشتم به خانه‌مان بازگردم، اما به خاطر آبروی از دست رفته‌ام، این کار را نکردم. مدتی سرگردان بودم تا این که به خانه یکی از دوستانم رفتم تا چند روزی در خانه‌شان بمانم.

 

گرفتار شدن در دام فساد


دختر فراری از خانه در رابطه با گرفتار شدن در دام فساد گفت: مادر دوستم مرا به خانه‌اش راه داد، اما پس از یک هفته مرا با مرد غریبه‌ای که به خانه‌اش آمده بود، تنها گذاشت. وی افزود: او با تهدید و کتک مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت بابت این کار، به زن صاحبخانه پول داده است. دختر فراری گفت: ساعاتی بعد وقتی زن صاحبخانه بازگشت با او دعوا کرده و قصد فرار از خانه‌اش را داشتم، اما آنجا زندانی شده و در دام فساد افتاده بودم تا این که چند روز پیش موفق شدم از آن خانه وحشت فرار کنم.
در پی اظهارات این دختر فراری از خانه، او با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 8 دادسرای شهریار روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری پسر مورد علاقه وی و زن فریبکار آغاز شده است تا ابعاد دیگر این پرونده فاش شود.... / روزنامه جام‌جم