اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به زن 21 ساله توسط یک راننده تاکسی


این مرد 30 ساله كه راننده تاكسی است به اتهام تجاوز به یك زن 21 ساله دستگیر شد.

پلیس هند از دستگیری مردی به جرم تجاوز به یك زن خبر داد.

 ایندین تایمز نوشت: این مرد 30 ساله كه راننده تاكسی است به اتهام تجاوز به یك زن 21 ساله دستگیر شد.

این زن هنگام بازگشت از سركار سوار تاكسی این مرد می‌شود اما «شیوكومار» كه نیت شومی داشت از مسیر اصلی منحرف ‌شد، به سمت یك خانه قدیمی در اطراف شهر رفت و مرتكب این جرم ‌شد.

این زن در بازجویی با پلیس گفت: وقتی سوار تاكسی این مرد شدم از نیت شوم او آگاه شدم اما قادر به دفاع از خودم نبودم و كومار تنها به این شرط من را آزاد كرد كه به پلیس گزارش ندهم و تهدیدم كرد كه در صورت گزارش به پلیس زنده‌ام نمی‌گذارد.

به گفته پلیس دهلی، این زن پس از فرار از دست متهم در اداره پلیس شكایتی را طرح كرد و شماره خودرو متهم را به پلیس اعلام كرد.

 پلیس پس از چندساعت تعقیب و گریز توانست فرد خاطی را دستگیر كند.


منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
حرکت ناشایست راننده تاکسی با یک زن در اصفهان و بازداشت شدن راننده توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به زن جوان توسط راننده تاکسی و دوستانش/ 2 هفته درمان روانی برای بازگشت به زندگی عادی



اخبار حوادث - تجاوز به زن جوان توسط راننده تاکسی و دوستانش/ 2 هفته درمان روانی برای بازگشت به زندگی عادی

به گزارش پلیس اسکاتلندیارد راننده تاکسی به همراه همدستانش به جرم تجاوز به یک زن در انگلیس دستگیر و محکوم شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ راننده تاکسی با همدستی 3تن از دوستانش در برادفورد انگلستان زنی را ربودند و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند دستگیر و محکوم شدند.
 
بنابر این گزارش قاضی دادگاه برادفورد انگلیس متهم اصلی "ویرک" راننده تاکسی و 3تن از همدستانش را به دلیل سو مصرف مشروبات الکلی و در نهایت آزار و اذیت جنسی در مجموع به 68 سال زندان محکوم کرد.

همچنین قاضی گفت: حمله به زن جوان بسیار نفرت انگیز انجام شده بود و رفتار مردان بسیار وحشیانه بوده است و این زن بسیار شجاع بوده که توانسته علیه متجاوزان شکایت کند.

زن جوانی که مورد تعرض قرار گرفته می گوید: این حادثه همچون کابوسی وحشتناک در زندگی‌اش بوده است و خواهان اجرای عدالت برای متجاوزان است.

گفتنی است، زن جوان حدود 2 هفته در بیمارستان بستری بود تا با خدمات درمانی جسمی و روانی دوباره بتواند در میان مردم قدم بگذراد و زندگی عادی داشته باشد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران