اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به زنان با تهدید قمه در کرمان!



اخبار حوادث - تجاوز به زنان با تهدید قمه در کرمان!

مرد شیطان‌صفت که نیمه‌های شب با ورود به خانه‌ها در کرمان، زنان را با تهدید قمه مورد آزار و اذیت قرار می‌داد دستگیر شد.

در آخرین روزهای اسفند سال92 زوج جوانی با مراجعه به پلیس کرمان از ورود شبانه مردی به خانه‌شان خبر دادند. مرد جوان در شکایت خود گفت: من و همسرم در خانه بودیم که متوجه حضور مرد ناشناسی در منزلمان شدیم. همسرم با مشاهده مرد سیاه‌پوش شروع به داد و فریاد کرد و من نیز به طرف او حمله‌ور شدم.

 

وی ادامه داد: مرد تبهکار با ضربه‌های قمه مرا به‌شدت مجروح کرد و قبل از اینکه بتواند نقشه‌شیطانی خود را اجرا کند از محل گریخت. پس از رفتن او متوجه شدیم مرد سیاه‌پوش، کاپشن خود را در خانه‌مان جا گذاشته که در بررسی جیب‌هایش یک کارت ملی پیدا کردیم. در همان‌لحظه دوباره مرد تبهکار وارد خانه‌مان شد و با تهدید قمه کاپشن را همراه خود برد. پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و پس از 7شبانه‌روز تحقیقات جنایی، متهم که معروف به شبح سیاه بود را دستگیر کردند.


متهم  28 ساله که به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه به‌علت مصرف مواد‌مخدر حالت طبیعی نداشتم و به اشتباه به‌جای اینکه به خانه خودمان بروم به خانه زوج جوان رفتم.  مأموران که متوجه تناقض‌گویی‌های متهم شده بودند به بازجویی از وی ادامه دادند تا اینکه زن دیگری با مراجعه به پلیس آگاهی راز اقدامات مجرمانه شبح‌سیاه را فاش کرد.


این زن به مأموران گفت: متهم با تهدید قمه وارد خانه‌مان شده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سرهنگ پوررضاقلی، رئیس پلیس آگاهی کرمان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد تا راز جرایم احتمالی دیگر وی فاش شود.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز داعش به زنان اهل سنت درموصل+صحبت های زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۸ عضو باند تجاوز به زنان در کرمان



دستگیری ۸ عضو باند تجاوز به زنان در کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان ضمن تشریح جزئیات دستگیری اعضای باند "وحشت"، گفت: هشت عضو این باند خطرناک، مخوف و کم سابقه در تاریخ جنایی استان کرمان در پرونده خود تجاوز به عنف به چهار زن و کلکسیونی از جرایم خشن را دارند.

حوادث - رییس پلیس آگاهی استان کرمان ضمن تشریح جزئیات دستگیری اعضای باند "وحشت"، گفت: هشت عضو این باند خطرناک، مخوف و کم سابقه در تاریخ جنایی استان کرمان در پرونده خود تجاوز به عنف به چهار زن و کلکسیونی از جرایم خشن را دارند.

 

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلی در تشریح جزئیات انهدام باند "وحشت" که نه تنها ضمن ربودن زنان و دختران در خیابان های شهر، آنان را به بیابان های اطراف کشانده و مورد تعرض قرار می دادند، بلکه کلکسیونی از جرایم خشن در کارنامه خود داشتند، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو، پرونده ای برای رسیدگی در پلیس آگاهی کرمان گشوده شد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات واصله در فروردین ماه سال جاری یک دستگاه خودروی سواری پژو به روش ضرب و شتم راننده توسط اعضای یک باند ربوده شده بود، گفت: بررسی این پرونده ادامه داشت تا اینکه پرونده های مشابه در مورد ربودن یک دستگاه خودروی سواری زانتیا و موتورسیکلت به روش فوق الذکر برای رسیدگی به پلیس آگاهی استان کرمان واصل شد.

 

رییس پلیس آگاهی استان کرمان ادامه داد: تحقیقات برای شناسایی اعضای این باند خشن که به روش ضرب و شتم اقدام به ربودن خودروها می کردند، ادامه داشت تا اینکه در بررسی و ردزنی خودروهای سرقت شده مشخص شد که سارقان با استفاده از خودروهای مسروقه اقدام به ربودن و آزار و اذیت زنان می کردند، همچنین بررسی ها نشان داد که این افراد با شناسایی زنان و دختران تنها در خیابان ها و پس از ضرب و شتم شدید، قربانیان را به خارج از شهر برده و به شدت و در نهایت بی رحمی به آنها تعرض و اموالشان را سرقت می کردند.

 

دستگیری مجرمان ۱۹ تا ۲۴ ساله

پوررضاقلی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تحقیقات برای دستگیری این باند مخوف و کم سابقه در تاریخ جنایی کرمان تشکیل شد، گفت: نهایتا با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و همچنین رصد دوربین های مداربسته ای که در محل سرقت ها وجود داشت، کارآگاهان توانستند سرنخی از هویت اعضای این باند خشن بیابند.

 

وی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان نشان داد که اعضای این باند از محل اختفای خود متواری شده اند، گفت: نهایتا اعضای این باند هشت نفره در عملیاتی مشترک در سه استان دستگیر شدند.

 

رییس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان اینکه حداقل سن این مجرمان ۱۹ و حداکثر ۲۴ سال است، گفت: تحقیقات از این افراد نشان داد که این هشت جوان با یکدیگر دوست بوده و نه تنها از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند، بلکه محرومیت جنسی هم نداشته و کما اینکه نشانه ای از اختلال روانی نیز در این مجرمان وجود ندارد و آنچه که به نظر می رسد، اعضای این باند تنها در راستای پاسخ به میل قدرت نمایی خود، اقدام به انجام این اعمال مجرمانه کرده اند.

 

تجاوز به چهار زن و ضرب و شتم مردم

پوررضاقلی با بیان اینکه اعضای این باند هیچ اعتیادی به مواد مخدر ندارند، گفت: اما به شدت و به طرز بی سابقه ای مشروبات الکلی مصرف می کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی مشخص شد که اعضای این باند چهار مورد تجاوز به عنف داشته و ۱۶ مورد سرقت به عنف از جمله سرقت پژو، زانتیا و موتورسیکلت و حمله شدید منجر به ضرب و شتم صاحب یک سوپرمارکت را در پرونده خود دارند، اظهار کرد: بررسی ها نشان داد که این افراد هیچ دلیلی برای انتخاب زنانی که مورد تجاوز قرار داده اند، نداشته و زنانی را انتخاب می کردند که در خیابان تنها بوده و با استفاده از ضرب و شتم، آنان را به بیابان های اطراف کشانده و به آنها تعرض می کردند.

 

استقامت دختر ۱۴ ساله

حمایت مالی خانواده های مجرمان از آنان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان همچنین با اشاره به شجاعت و استقامت یک دختر ۱۴ ساله که مقاومت این فرد هنگام ربوده شدن موجب دستیابی کارآگاهان به سرنخ هایی شد، گفت: این دختربچه در حین تردد در خیابان فرعی محل سکونت خود مورد حمله چهار نفر از اعضای این باند قرار گرفت که در وضعیتی شبیه معجزه این دختر ۱۴ ساله استقامت کرده و با ستون قرار دادن دست و پاهای خود، مانع از ورودش به خودرو شده و با فریادهای بلند از مغازه داران کمک می طلبد که این عمل شجاعانه این دختر موجب شد تا اعضای این باند وحشت نتوانند او را مورد تعرض قرار دهند.

 

پوررضاقلی تاکید کرد: از مواردی که در این پرونده مورد توجه است، اینکه پدر و مادرها با وجود اینکه از جنایت های این افراد باخبر بودند، اما از آنها حمایت کرده و فرزندان مجرم خود را شارژ مالی کرده و حتی اوراق جعلی هویتی و بانکی و مقدمات فرار آنها را نیز فراهم می کردند و این در حالیست که بیشتر خانواده هایی که فرزندانشان دست به ارتکاب جرم می زنند، سکوت و حتی در مواردی با آنان مبارزه می کنند، اما در این پرونده خانواده های مجرمان از آنها حمایت می کردند!

مهر