اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به دختر 13 ساله در قطار مسافر بری/جسد دختر نوجوان از پنجره قطار به بیرون پرتاپ شد + عکس



اخبار,اخبار حوادث , تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - تجاوز به دختر 13 ساله در قطار مسافر بری/جسد دختر نوجوان از پنجره قطار به بیرون پرتاپ شد + عکس

انتشار خبری مبنی بر قتل و شکنجه دختر 13 ساله تایلندی در قطار بین شهری با واکنش شدید مردم به دلیل نا امن بودن قطار‌ها روبرو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جسد این دختر در حالی کشف شد که آثار شکنجه، سوختگی و جراحات عمیق قبل از کشته شدن وی مشهود بود.

عاملین این جنایت جسد این دختر 13ساله را پس از آن که مورد تعرض جنسی قرار دادند به قتل رسانده و از پنجره قطار در حال حرکت به منطقه‌ای پوشیده از درخت پرتاب کردند.

این دختر نوجوان پس از دیدار با خانواده خود در راه بازگشت ربوده شده و پس از چهار روز جسد وی توسط مامورین پلیس بانکوک پس از گزارش افراد محلی مبنی بر کشف جسد پیدا شد.

ماموران پس از بررسی تخصصی و تحقیقات کامل از مسافران قطار توانستند مضنون  اصلی را که یکی از کارکنان قطار به مقصد بانکوک بود، دستگیر کنند.

وی در اعتراف خود به پلیس پس از اقرار به مصرف بیش از حد مشروبات الکلی، این جنایت کثیف را تائید کرد.

این مرد پس از محاکمه به اعدام محکوم شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مسابقه قطار باری با مسافر بری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وحشیانه ترین تجاوز جنسی به دختر 10 ساله/جسد دختر بدون سر پیدا شد+عکس



تجاوز جنسی ,آزار و اذیت جنسی

وحشیانه ترین تجاوز جنسی به دختر 10 ساله/جسد دختر بدون سر پیدا شد+عکس

پس از ربوده شدن دختر 10 ساله از جانب عامل این جنایت، مورد سو استفاده و تجاوز جنسی قرار گرفت و در نهایت قربانی 10 ساله خود را سر برید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از اسیو شیتد پرس: جسیکا رایدگلو 10 ساله در خیابان منتهی به منزل مسکونی در غرب منستر کلرادو پس از پایان وقت مدرسه توسط آیستن سیگ 18 ساله ربوده شد و پس از آزار و اذیت و تجاوز جنسی سر وی را برید و جسد ور را دفن کرد.

وی قبل از این عمل وحشیانه در سن 16 سالگی دانشجویی 22 ساله را در نزدیکی محل زندگی خود در حالی که چهره خود را پوشانده بود مورد تعارض جنسی قرار داد

وکلای مدافع وی در جلسه دادگاه با عنوان کردن سن کم از وی دفاع کردند.

آیستن سیگ متهم به 17 مورد جرم از جمله تجاوز جنسی، قتل، آزار و اذیت جنسی ، شکنجه، آدم ربایی شده است.

دادگاه وی با حضور خانواده های قربانی برگزار شد و وی به 40 سال زندان محکوم گردید.

پلیس با انجام آزمایش DNA و جسدی که پس از یک سال در نزدیکی یک بزرگراه کشف کرد بر روی لباس جسیکا DNA آیستن را ثابت نمود./ باشگاه خبرنگاران