اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به دختربچه ها توسط راننده سرویس


هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش بار دیگر بهبودی خود را بازیابد. انگار همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از راز بزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان بر سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه، سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش شده است.

روزنامه بهار: هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش بار دیگر بهبودی خود را بازیابد. انگار همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از راز بزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان بر سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه، سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش شده است.

 آن‌گونه که مادر فرشته عنوان کرده 28 مهرماه سال گذشته بود که او به همراه دو خانواده دیگر که همگی کودکانشان در یک مدرسه تحصیل می‌کردند از آژانس مسافربری نزدیک محل سکونتشان درخواست یک راننده چشم‌و‌دل پاک و متعهد می‌کنند که در ازای دریافت 50‌هزار تومان، وظیفه انتقال این سه دختربچه را به مدرسه به عنوان سرویس بر عهده گیرد.


مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با بیان این‌که در وهله اول مدیریت آژانس مسافربری راننده یک دستگاه پژو را به عنوان سرویس به آنان معرفی می‌کند، گفت: اما ساعاتی بعد مدیریت آژانس(ر. ه) راننده یک سواری پراید که معلولیت را در یک چشمش داشت به عنوان راننده سرویس به اعضای خانواده سه کودک معرفی می‌کند. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری می‌گوید‌که مدیریت آژانس مسافربری با معرفی این فرد به عنوان یکی از «معتمدین» که برای امرار معاش و تامین هزینه‌ خانواده‌اش زحمت می‌کشد، مدعی شد که با اصرار مسئول آژانس مسافربری این فرد به عنوان راننده سرویس کودکان انتخاب شد.

مادر فرشته با بیان این‌که از آن زمان رفتار کودکش پرخاشگرانه و عصبی شد، گفت: این تغییر رفتار موجب افت تحصیلی فرشته نیز شد به گونه‌ای که مدیریت مدرسه در تماسی با وی درخواست کرد نسبت به تصحیح رفتارمان با فرشته اقدام کنیم. وی با بیان این‌که تغییر رفتارهای فرشته هر روز بیشتر مشهود بود، گفت: تا این‌که در 18 بهمن‌ماه سال گذشته در حالی که ساعتی از مراجعه فرشته به منزل می‌گذشت با تلفن همراه راننده جنایتکار تماس گرفتم و از او درباره تاخیر سوال پرسیدم که وی ترافیک و پنچری لاستیک را علت این تاخیر عنوان کرد.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری در ادامه اظهارات خود با بیان این‌که هنگام تحویل فرشته دریافتم که این کودک شش‌ساله نمی‌تواند به‌درستی قدم بردارد، گفت: فرشته هنگام پیاده‌شدن از خودرو دو لگد به پای راننده وارد کرد و در حالی که به‌شدت می‌گریست، وارد خانه شد و هنگامی که در این مورد از راننده جنایتکار سوال کردم وی عنوان کرد که فرشته در مدرسه زمین خورده و از شدت عصبانیت و ناراحتی اقدام به چنین کاری کرده است. اما من که به رفتار راننده جنایتکار و فرشته مشکوک شده بودم، موضوع را از مسئولان مدرسه سوال کردم که آنان هرگونه ضربه به دخترم را رد کردند.

وی با اشاره به این‌که مدام از دخترم درباره رفتار راننده جنایتکار سوال می‌پرسیدم، گفت: سرانجام با دادن ‌هزار وعده و التماس، فرشته لب به سخن گشود و پرده از هوسرانی راننده آژانس برداشت.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان این‌که این مرد به مدت چند هفته دختر مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد مدعی شد که به بهانه «قطاربازی» دختر شش‌ساله‌اش را به خرابه برده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است به گونه‌ای که فرشته تا هفته‌ها قادر به دستشویی رفتن نبود. مادر این فرشته کوچولو در حالی که به‌شدت می‌گریست مدعی شد که راننده جانی با چاقویی زردرنگ که بنا به گفته هر سه کودک در زیر صندلی راننده قرار دارد، کودکان را تهدید کرده اما در نبود دو کودک دیگر، تنها فرشته را مورد آزار و اذیت قراری می‌داده است.

وی مدعی شد که این راننده جنایتکار هنگامی که دخترش را در ساعت 7:15 هر روز صبح تحویل می‌گرفته پس از پیاده‌کردن دو دختر دیگر به بهانه این‌که مادر فرشته گفته که برایش خوراکی بخرم او را به خرابه‌های نزدیک مدرسه برده و آزار می‌داده به گونه‌ای که مسئولان مدرسه نیز عنوان می‌کردند که هر روز صبح فرشته با کفش‌های خاکی و لنگه‌به‌لنگه به مدرسه می‌آمد.

چاقوی زرد، حق‌السکوت دختر 6 ساله

مادر فرشته می‌گوید این جانی دخترم را تهدید می‌کرد که سر مادر‌و‌پدرت را با چاقو می‌برم و این‌گونه او را به سکوت وا‌می‌داشت. وی با صدور قرار مجرمیت این راننده جنایتکار اشاره و ادعا کرد که وقاحت این خانواده به حدی بود که همسر متهم پیشنهاد داد که در ازای پرداخت مبلغ 40‌میلیون تومان از شکایت خود صرف‌نظر کنیم اما مگر ما دختر شش‌ساله‌مان را به این مرد اجاره داده بودیم که او در ازای این اقدام به ما پول بدهد؟ فرشته امانتی در دست این مرد بود.

مصرف قرص‌های آرام‌بخش در شش‌سالگی

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه فرشته گفت: در حال حاضر دخترم تحت درمان روانپزشکی و روان‌درمانی است و پس از آن جریانات بود که تپش قلب گرفت و با تجویز پزشک معتمد پزشکی‌قانونی مجبور به استفاده از داروهای آرام‌بخش شد. وی با بیان این‌که زیبایی فرشته بلای جانش شد از رفتارهای تهاجمی و خشم دخترش سخن گفت که حتی از پدر و برادرش نیز می‌ترسد. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با بیان این‌که تنها خواسته‌اش این است که مسئولان اشد مجازات را برای این مرد 40‌ساله در نظر بگیرند گفت چرا این مرد که دختران را قربانی هوسرانی خود کرده باید به قید وثیقه آزاد شود؟

وی افزود: به هیچ عنوان از شکایت خود صرف‌نظر نخواهم کرد زیرا نمی‌خواهم این جنایتکار در جامعه آزاد باشد و پس از مدتی زنان یا دختران دیگران را در خرابه‌ای قربانی هوسرانی خود کند. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با اشاره به این‌که روز دوشنبه صدای زنگ مدرسه تغییر کرده بود و به همین لحاظ فرشته از ترس خود را خیس کرد، گفت: دخترم هر‌شب کابوس می‌بیند و فریادکشان از خواب بلند می‌شود. به گفته وی، فرشته در جلسات دادسرا با دیدن متهم خود را خیس می‌کرد.

خاله سوسکه خطاب کردن سارینا

همچنین پدر سارینا، دختر دیگری که در خودرو این مرد هوسران حضور داشت، با بیان این‌که دخترش بیش‌فعال است گفت: این راننده جنایتکار بارها سارینا را «خاله‌سوسکه» خطاب می‌کرد و می‌دانست که این دختر شش‌ساله هر اتفاق و حرفی را که در مدرسه یا سرویس زده می‌شود به من منتقل می‌کند. وی با بیان این‌که مدرسه سرویسی را برای ایاب و ذهاب کودکانمان در نظر گرفته بود، اما خانمی که اقدام به جابه‌جایی بچه‌ها می‌کرد با بداخلاقی با آنان رفتار می‌کرد و شش کودک را درون یک ماشین جا می‌داد، گفت: برای راحتی دخترانمان اقدام به کرایه اتومبیلی از موسسه توریستی محله کردیم.

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان این‌که در روز حادثه نیز متهم با من تماس گرفت و عنوان کرد که مدیر مدرسه اجازه نمی‌دهد که دختران را به منزل برسانم، گفت: من به مدرسه رفتم اما مدیر مدرسه هیچ اطلاعاتی در اختیارم قرار نداد و با این لفظ که به حرف من گوش کن به نفع توست، مانع از حضور این راننده در مدرسه شد. پدر سارینا با بیان این‌که بارها مشاهده کرده بودم که سارینا موقع پیاده‌شدن از ماشین به این راننده جنایتکار لگد می‌زند، گفت: سارینا بارها عنوان کرده بود که از راننده سرویسش متنفر است و ما این قضیه را به پای شیطنت و معلول‌بودن راننده گذاشته بودیم.

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان این‌که چند روز بعد متوجه اتفاق شدم، گفت: مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان‌تر بودن سرویس به مردی غریبه اعتماد کردیم. هرچند ما حتی تصور این مسئله را که ممکن است مردی هوسران به دختر شش‌ساله هم رحم نکند نداشتیم.

یکی دیگر از مادران کودک مورد تهدید با چاقو قرار گرفته، درباره حادثه کودک‌آزاری به ایسنا گفت که این راننده جنایتکار با دلنیای 9 ساله‌ام شوخی‌های نامناسب و بد می‌کرد و دخترم را «بزغاله» صدا می‌کرد که به او تذکر دادم که با دخترم شوخی نکن، اما تا زمانی که فرشته راز این راننده جنایتکار را فاش نکرده بود، دلنیا به من و پدرش نگفته بود که توسط راننده‌اش با چاقو تهدید شده است.

وی گفت: دخترم در تمام مراحل بازپرسی تهدید با چاقو زرد‌رنگ توسط این راننده جنایتکار را تشریح کرده است. با این‌که حالا پس از گذشت ماه‌ها پرونده رسیدگی به هوسرانی این مرد در حال پیگیری است، جای سوال است که چه کسی باید پاسخگوی آینده از دست رفته کودکان خردسال باشد که تنها و تنها قربانی هوسرانی مردی شده و اکنون متهم آزادانه در شهرقدس می‌چرخد.

اسامی قربانیان این جنایت به درخواست والدینشان و برای حفظ آبروی این کودکان تغییر کرده است.


ویدیو مرتبط :
تجاوز و قتل دختربچه ای توسط کشیش مسیحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز راننده سرویس مدرسه به دانش آموز هندی



تجاوز راننده سرویس مدرسه به دانش آموز هندی

پلیس هند از دستگیری راننده یك سرویس مدرسه خبر داد كه طی چند ماه گذشته یك دانش آموز را مورد تجاوز قرار داده است.

بنابر اعلام پلیس هند، متهم طی چند ماه گذشته این دختر را بارها مورد تجاوز قرار داده و او را نسبت به افشای این راز تهدید كرده است.

والدین این كودك كه به طور اتفاقی از وقوع این جنایت باخبر شدند به پلیس گفتند: پس از اطلاع از این اتفاق مسئولان مدرسه را مطلع ساختیم اما آنان هیچ اقدامی نكردند به همین دلیل شكایتی علیه راننده سرویس مدرسه دخترمان تنظیم كردیم.

پلیس هند پس از شنیدن ادعای والدین این كودك و انجام بررسی‌های لازم متهم را دستگیر و روانه بازداشتگاه كرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، بنابر اعلام پلیس هند ارتكاب به چندین مورد تجاوز و به خطر انداختن جان یك كودك متوجه این متهم است./ایسنا