اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به دانش آموزان توسط معلم موسیقی


معلم موسیقی مبتلا به HIV مثبت در اتهام به تجاوز به عنف به شاگردان دختر و پسر نوجوان خود در مک کینی تگزاس دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: معلم موسیقی مبتلا به HIV مثبت در اتهام به تجاوز به عنف به شاگردان دختر و پسر نوجوان خود در مک کینی تگزاس دستگیر شد.

«راجر جوکسلر»  43ساله در اتهام با تجاوز به عنف پس از شکایت و اعتراف دو تن از شاگردان نوجوان وی دستگیر شد.

به گفته پلیس پس از اعتراف دو تن از شاگردان دختر و پسر نوجوان زیر 14 سال "راجر"، پلیس مک کینی جهت دستگیری وی وارد عمل شد و توانست این مرد شیطان صفت را در خانه یکی از شاگردانش ردیابی کند.

معلم متجاوز که به خاطر آزار و اذیت جنسی وارد خانه شاگرد دختر 24 ساله خود شده بود، ناگهان با ورود پلیس شوکه و قصد داشت با پریدن از طبقه دوم خانه خودکشی کند که پلیس فرصت این کار را از او صلب کرد و "راجر" دستبند بر دست به پایگاه پلیس منتقل شد.

با دستگیری این معلم موسیقی مدیر مدرسه آکادمی RJSD (موسیقی) در وب سایت خود نوشت: راجر با سابقه تدریس بدون شکایت به مدت 14 سال در این آکادمی تدریس نموده است و از انجام چنین اعمالی از جانب مدرسین و معلمین بسیار تأسف انگیز است و گروه موسیقی RJSD نمی‌تواند این ذلت را قبول کند.

از سوی دیگر پلیس در اطلاعیه اعلام کرد که این مرد مبتلا به HIV مثبت بوده و با تجاوز به دانش آموزان درصدد انتقال بیماری به سایر افراد بوده است. همچنین تاکنون 24 دختر و پسر زیر 14 سال که قربانی تجاوز این معلم شیطان صفت شده بودند، شناسایی و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

بنابه حکم موقت دادگاه "راجر" تا حکم نهایی دادگاه از تدریس و حضور در هر مکان آموزشی محروم است.


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن معلم سر کلاس درس توسط دانش آموزان درروز معلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به دانش آموزان با ارسال تصاویر خصوصی/ معلم گناهکار پای میز محاکمه



 

یک معلم آمریکایی با چندین اتهام سوء استفاده جنسی و روابط بی شرمانه با دانش آموزان نوجوانش روبرو شد و در دادگاه در محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "براین آلتیس" 35 ساله ، معلم انگلیسی دبیرستان به دلیل داشتن رابطه های جنسی و تجاوز به چندین دانش آموز متهم شد.
 
یکی از اتهام های او مربوط به فریفتن یک پسر 14 ساله و برقراری روابط عاشقانه  بیمار گونه با او است.
 
همچنین گفته می شود که  معلم بیمار، برای این پسر 14 ساله نوجوان عکس های برهنه ای از خود را می فرستاده است در نهایت به او به تجاوز کرد.
 
او همچنین با 10 اتهام دیگر در پرونده های مختلف با دانش آموزان نوجوان دیگر واقع در ایالت یوتا در غرب آمریکا مواجه است .
 
این زن در دادگاه به طور ناباوارنه‌ای هیچ کدام از این رابطه ها تایئد نکرد و گفت: او هرگز در هیچ گونه ارتباط نا مناسبی با هیچ کدام از دانش آموزانش نبوده است .
 
اما این دانش آموز 17 ساله ادعا می کند زمانی که او هنوز در مدرسه دیویس درس می داد و اخراج نشده بود ، معلمش به او تجازو کرد و با تهدید قصد ساکت کردنش داشته است.
 
این پسر، معلم خود را به عنوان یک معلم دروغگو، منفعت طلب و بیمار توصیف می کند.
 
محاکمه این معلم همچنان در دادگاه ایالت یوتا ، امریکا ادامه دارد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران