اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجارت بردگان جنسی توسط داعش



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

در این فیلم تکان دهنده، یکی از افرادی که کارش خرید اسیران ایزدی و بازگرداندن آنها به خانواده هایشان است را خواهیم دید. او برای پیگیری کارهای آزادی زنان، دختران و کودکان،به دفتر داعشی ها در ترکیه می رود. این مستند را یک شبکه اروپایی تهیه کرده است.

تجارت انسان، یکی از منابع درآمدی داعش است. زنان، دختر و کودکان، کالاهای این بازار از نظر داعش هستند. داعشی ها، زنان و دختران ایزدی را به عنوان بردگان جنسی در بازار می فروشند و بین خود رد و بدل می کنند و کودکان پسر را به عنوان عوامل انتحاری آموزش می دهند و به کام مرگ می فرستند.

در این میان اما تجارت دیگری نیز شکل گرفته است: فروش زنان، دختران و کودکان به خانواده های خودشان. داعشی ها، با اخذ ارقام بالا، افراد به اسارت گرفته شده را به خانواده هایشان باز می گردانند. داعش تنها از این طریق میلیون ها دلار درآمد کسب کرده است.

در این فیلم تکان دهنده، یکی از افرادی که کارش خرید اسیران ایزدی و بازگرداندن آنها به خانواده هایشان است را خواهیم دید. او برای پیگیری کارهای آزادی زنان، دختران و کودکان،به دفتر داعشی ها در ترکیه می رود. این مستند را یک شبکه اروپایی تهیه کرده است.

 

اخبار بین الملل - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
بردگان جنسی سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاپ جزوه داعش درباره رابطه جنسی با بردگان زن و دختر (+عکس)




چاپ جزوه داعش درباره رابطه جنسی با بردگان زن و دختر

گروه داعش روز جمعه با انتشار جزوه هایی، مجوز تجاوز جنسی به زنان و دختران کودکان اسیر را صادر کرد. .

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، در این جزوه ها که با چاپ رنگی توسط شبه نظامیان داعش منتشر شده، تاکید شده است که رابطه جنسی با 'زنان کافر' و حتی 'دختران نابالغِ آنان' آزاد است.

این جزوه ها چندی پیش روی تارنمای رسمی داعش نیز منتشر شده بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

پیشتر منابع موثق از اسارت، بردگی و تجاوز به زنان ایزدی توسط اعضای گروه تروریستی داعش خبر داده بودند.

جزوه های جدیدِ داعش، زیر عنوان 'پرسش و پاسخ درباره تملک اسیران و بردگان' منتشر شده است. در این پرسش و پاسخ ها، تملک و اسارت زنان بی ایمان، حتی اگر به سن بلوغ نرسیده باشند، شرعا مجاز دانسته شده است.

بیشتر بخش های این جزوه به قدری شرم آور است که قابل انتشار نیست.

'عباس برزگر' استاد دانشگاه جرج تاون آمریکا در گفت و گو با سی ان ان، ضمن نامشروع دانستن رفتارهای داعش، گفته است 'این گروه قوانین جنگی و مقررات برخورد با اسیران را از قوانین خاورمیانه باستان و مدیترانه کهن گرفته است.'

به گفته برزگر، رهبران مذهبی در دنیای اسلام، گروه داعش را به خاطر تفسیرهای نادرستش از دین، محکوم کرده اند و این گروه را پوچ و نفرت انگیز می دانند. 

اخبار بین الملل - ایرنا