اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تتوی «دمت گرم» روی دست آریا! +عکس


نکته ی جالب درباره ی آریا، تتوی جالبش روی دستش است که با عنوان "دمت گرم" حسابی خودنمایی می کند.

سایت گل: هنوز وضعیت حضور آریا جسور هاسه گاوا مشخص نشده است اما بازیکنان دورگه ی ایرانی ژاپنی، که استایلی مانند کاکا دارد این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. چه آنکه صفحه ی فیس بوکش بیش از پیش بازدید کننده دارد و همچنین اسمش در موتورهای جستجوی اینترنتی حسابی سرچ شده است.

یک نکته ی جالب درباره ی آریا، تتوی جالبش روی دستش است که با عنوان "دمت گرم" خودنمایی می کند. این نشان می دهد آریا با اینکه در ژاپن است و انجا بزرگ شده رگ ایرانی اش را فراموش نکرده است.



ویدیو مرتبط :
دست بالای دست بسیار هست - شاهکار امیر صفری - دمت گرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تتوی شاهزاده ایرانی روی دست چپ دژاگه(عکس)



کنجکاوی روی خالکوبی اشکان دژاگه نشان می دهد او عکس بازی کامپیوتری شاهزاده ایرانی را روی دستش حک کرده است.

 قطعا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که خالکوبی های روی بدن اشکان دژاگه چیست و به چه مساله ای ارتباط دارد. با کنجکاوی روی یکی از خالکوبی های اشکان دژاگه روی دستش به نکته جالبی دست یافتیم. هافبک نفوذی و 29 ساله تیم ملی ایران، روی دست چپ خود عکس بازی کامپیوتری شاهزاده ایرانی را حک کرده.

اخبار,اخبار ورزشی ,اشکان دژاگه

 
شاهزاده ایرانی یک بازی کامپیوتری است که توسط یوبی سافت منتشر شد. این بازی برای کامپیوتر، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ به بازار عرضه شد. این بازی همان موضوع مجموعهٔ شاهزادهٔ پارس را دارد اما ادامهٔ داستان سری‌های قبل نیست. داستان بازی با شاهزادهٔ پارسی جدیدی شروع می‌شود، یک آواره، یک ولگرد، که با الاغی مملو از گنج که از قمار قبلی‌اش به دست آورده‌است به خانه باز می‌گردد اما ناگهان گرفتار طوفان شنی شدید می‌شود. مکانیزم گیم‌پلی PoP دچار تحولی اساسی شده و شاهزاده در این بازی همراه با شخصیتی به نام الیکا وارد ماجرایی کاملاً جدید و بی ارتباط با سه گانهٔ شن‌های زمان می‌شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,اشکان دژاگه

 
این بازی کامپیوتری اولین بار در سال 2003 به بازار آمد و طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرد. حالا اشکان دژاگه عکس شخصیت اصلی این بازی کامپیوتری که محبوبش هم هست روی دست خود حک کرده و در خیلی از بازی های تیم ملی آن را به نمایش گذاشته است. اتفاقی که البته نباید به آن خرده ای گرفت.

اخبار,اخبار ورزشی ,اشکان دژاگه


اخبار ورزشی  - ورزش 3