اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تب سبیل در بازیكنان لیگ برتری! +عکس


این رویه تا سال گذشته ادامه داشت و بعد از انتشار تصویری از مایكل اوون با سبیل های عجیب و خاص در صفحه شخصی او كم كم نوع خاصی از سبیل در اروپا و بین بازیكنان فوتبال هم مد شد.

سایت گل: این رویه تا سال گذشته ادامه داشت و بعد از انتشار تصویری از مایكل اوون با سبیل های عجیب و خاص در صفحه شخصی او كم كم نوع خاصی از سبیل در اروپا و بین بازیكنان فوتبال هم مد شد.


زمانی  در عكس دسته جمعی مهمترین و مشهورترین تیم های فوتبال كشور تقریبا هر 11 بازیكن یا حداقل 90-80  درصد بازیكنان با سبیل هایی پهن چهره ای ضمخت پیدا می كردند كه البته به فراخور زمان خود اصلا  عجیب نبود.

اوج  دوران سبیلوها به دهه 60 برمی گردد كه بعد از پشت سر گذاشتن تیپ های دهه  پنجاهی و قبل از پیروزی انقلاب ( كه سبیل ها با موهای بلند زیاد به چشم نمی آمد) تقریبا همه بازیكنان با موهایی كوتاه و ساده ، سبیل هایی پهن و بلند داشتند و این رویه  فوتبالیست ها را شبیه افراد قشرهای معمولی مردم جلوه می داد.محمد پنجعلی،سیروس قایقران،مهدی فنونی زاده،نادر محمد خانی  و چندین و چند بازیكن شاخص آن روزها را با سبیل های  پهن و پرپشت به خاطر می آوریم كه تا سال های سال با همان چهره در میادین فوتبال حاضر می شدند و هر از گاهی به فكر تغییر و به روز شدن می رفتند به شدت تابلو می شدند چرا كه همیشه توی دید بودند .

سبیلوها به دهه 70 و 80 هم رسیدند كه از علی دایی و كریم باقری می توان به عنوان مهمترین بازیكنان سبیلوی  كشور در آن دوران  نام برد اما بعد از آن  و از میانه دهه 80 به این سو  تقریبا هیچ بازیكنی را نمی توانستی در تیم های درجه یك و مطرح پیدا كنی كه  با سبیل چهره ای متفاوت و دمده  پیدا كند.

این رویه تا سال گذشته ادامه داشت و بعد از انتشار تصویری از مایكل اوون با سبیل های عجیب و خاص در صفحه شخصی او كم كم نوع خاصی از سبیل در اروپا و بین بازیكنان فوتبال هم مد شد.

بعد از آن داوید ویا بازیكن محبوب بارسلونا در فصل گذشته نوع ویژه ای از سبیل با ته ریش را در بین فوتبالیست ها مد كرد كه امروز از سوی بسیاری از بازیكنان لیگ برتر فوتبال ایران كپی برداری شده است.

حالا در هر تیم لیگ برتری می توان حداققل یك بازیكن سبیلو را پیدا كرد هر چند برخی از این نفرات جرات تراشیدن ریش هایشان را ندارند و با وجود سبیل های پرپشت ،ته  ریش هم می گذارند تا  هم از مد پیروی كنند هم اینكه مثل فوتبالیست های دهه 60 نباشند.

نوع این سبیل ها هم خاص و ویژه است.معمولا فوتبالیست ها با مدل موی جدیدشان كه دور مو سفید شده و بالای آن پر پشت می ماند و با یك فرق بغل به سمتی خوابانده می شود سبیل های باریك و آنكادر شده ای می گذارند كه بعضا تا پائین آمده و لبه های باریكی دارد.



1) كریم انصاری فر سبیل گذاشتن را از دوران حضور در پرسپولیس شروع كرد و آرام آرام پیش رفت تا در تراكتور چهره ای متفاوت پیدا كند.او بعضا با ته ریش سبیل هایش را كمی كاور می كند  اما خودش معتقد است سبیل هایش از مد روز پیروی می كند و اصلا شبیه آدم قدیمی ها نیست!



2) محمد نوری از ابتدای فصل جاری و با كوتاه كردن موهایش اقدام به سبیل گذاری كرد اما به یكباره سبیل هایش پرپشت شد و فرم عجیبی گرفت تا اینكه در دیدار با فجرسپاسی تمام آن سبیل ها بر باد رفت.



3) در بین بازیكنان استقلال اولین فردی كه می تواند كاندیدای انجام این كارهای ویژه باشد كسی نیست جز حنیف عمران زاده.سبیل های حنیف از او چهره ای ترسناك ساخته بود كه پسر پژمان نوری را حسابی به وحشت می انداخت اما عمر سبیل های او زیاد طولانی نبود.



4) اولین سبیلوی پرسپولیس رضا محمدی دروزاه بان ذخیره این تیم  بود كه با این كارش چهره ای كاملا متفاوت پیدا كرد.محمدی در ابتدای این فصل ظاهرا از دایی حساب برده و سبیل هایش را تراشید اما  قبل از آن برای مدت زیادی سوژه همبازیانش بود.



5) احسان حاج صفی در بازی با پرسپولیس از سبیل های  نازك و آنكادر شده اش رونمایی كرد.البته احسان قبلا هم سبیل داشت اما این بار ته ریش اش را هم تراشید تا با این تغییر چهره ای جذاب تر و جدیدتر پیدا كند.



6) جفت انصاری فر در تراكتورسازی،دروازه بان دوم این تیم داود نوشی صوفیانی است كه با این تغییر چهره كاملا متفاوتی پیدا كرده و حتی برخی ها او را با این سبیل های پرپشت نمی شناسند.



7) جلال رافخایی در مقطعی از فصل سبیل های  جالبی گذاشته بود كه به شغل دومش قصابی حسابی می آمد اما جلال  بیشتر از یكی دو هفته نتوانست متفاوت باشد و برگشت به همان قیافه قبلی اش.



8) حسین ماهینی در ذوب آهن هم سبیل گذاشته  بود اما در پرسپولیس  و در مقطعی  به همان قیافه برگشت كه اتفاقا این تغییر به او می آید.سبیل های او هم زیاد تابلو نیست.



9) مهدی زارعی بازیكن راه آهن كه در بازی این هفته تیمش  مقابل داماش بازوبند كاپیتانی را به بازو بسته بود  از جمله بازیكنانی است كه  رو به سبیل آورده  و با سبیل های كم پشت در میدان حاضر می شود.


ویدیو مرتبط :
ویدیوی تبلیغ برتری صفحه نمایش سامسونگ تب اس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرینات عجیب و غریب یک تیم لیگ برتری+عکس‎



اخبار,اخبارورزشی,تمرینات بازیکنان راه آهن در کیش

 

 اخبار ورزشی - تمرینات عجیب و غریب یک تیم لیگ برتری+عکس‎

 شاگردان حمید استیلی به نحوی عجیب وارد فاز دوم تمرینات بدنسازی شان شده‌اند.

از روز گذشته تمرینات بازیکنان راه آهن در کیش وارد فاز جدید شد. آنها که حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارند شاید از این راه به دنبال ترساندن حریفان خود باشند!

راه آهن هم اکنون با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول است.

 

اخبار,اخبارورزشی,تمرینات بازیکنان راه آهن در کیش

 

اخبار,اخبارورزشی,تمرینات بازیکنان راه آهن در کیش

 اخبار ورزشی -  ورزش 3