اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبلیغ سفرهای خارجی ممنوع شد



تبلیغ سفرهای خارجی ممنوع شد 

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، احسان الله حجتی با اعلام این خبر گفت: شورای فرهنگ عمومی به استناد سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی و در راستای مصوبه" تبلیغات محیطی کالا و خدمات" مورخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری در راستای تحقق این شعار و جذب و تثبیت منابع مالی داخلی و همچنین ایجاد فرصت برای شناساندن مناظر طبیعی و جاذبه‌های ناب گردشگری و جذب گردشگر در داخل کشور، ماده واحده «ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی » را تصویب کرد.

وی افزود: این ماده واحده به منظور گسترش و ترویج فرهنگ گردشگری داخلی و تقویت و کمک به زیرساخت‌های صنعت تبلیغات و گردشگری کشور تصویب شده است که در آن سفرهای مذهبی از این قاعده مستثنی شده‌اند و تبصره یک این ماده واحده اعلام می‌دارد که سفر حج و زیارت مزار امامان معصوم(ع)، مشمول این ماده نیست./فارس


ویدیو مرتبط :
فیلم- گزارش جالب 20-30 از شیوه سفرهای خارجی دکتر جلیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبلیغ کالای خارجی در شهر تهران ممنوع


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از ارسال لایحه سازمان زیباسازی در خصوص ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر به هیئت رئیسه تا پایان خرداد خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از ارسال لایحه سازمان زیباسازی در خصوص ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر به هیئت رئیسه تا پایان خرداد خبر داد.

 مرتضی طلایی با اشاره به اینکه لایحه سازمان زیباسازی شهرداری در خصوص ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر در حال حاضر در دست بررسی است، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی  برای سرعت بخشیدن به این لایحه، این لایحه را مستقیما از اداره حقوقی شهرداری دریافت کرد.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر هم مصوبات شورای فرهنگی و هم  قانون چارچوب‌های لازم را در بخش تبلیغات کاملا مشخص کرده است و همه باید به آن عمل کنند.

 طلایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کارهای کارشناسی  بر روی لایحه سازمان زیباسازی در خصوص تبلیغات اجناس و کالاهای خارجی در دست بررسی و اقدام است که پیش‌بینی می‌شود تا اواخر خرداد این لایحه تقدیم هیئت رئیسه شود.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی کامل بتوانیم از تولیدات داخلی حمایت کنیم که در این راستا باید چارچوب مشخصی مشخص شود ضمن اینکه کیفیت اجناس نیز افزایش یابد.

 طلایی خاطر نشان کرد باید چهره شهر را منطبق با سیاست‌گذاری‌ها و اهداف و راهبردهای مشخص کنیم و یک شهر ایرانی - اسلامی داشته باشیم.

 وی  در ادامه با بیان اینکه نباید هدف را تحت شعاع یک مسئله جزئی قرار دهیم، گفت: در حال حاضر در بیشتر فروشگاه‌های شهر شاهد فروش کالاهای خارجی هستیم و این تنها به تبیلغات در سطح شهر مربوط نمی‌شود.