اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبلیغات غیراخلاقی در فوتبال یونان


فساد اخلاقی و ناهنجاری‌های اجتماعی در اروپا هر روز به شكل جدیدی ظاهر می‌شود كه یكی از تازه‌ترین آنها تبلیغات روسپی خانه روی پیراهن بازیكنان فوتبال است.

 انتخاب: فساد اخلاقی و ناهنجاری‌های اجتماعی در اروپا هر روز به شكل جدیدی ظاهر می‌شود كه یكی از تازه‌ترین آنها تبلیغات روسپی خانه روی پیراهن بازیكنان فوتبال است.

درحالی كه بحران اقتصاد یونان را فرا گرفته یك تیم فوتبال آماتور راه جدیدی را برای پرداخت صورتحساب‌ها و هزینه‌های تیم پیدا كرده و آن بهره گیری از كمك‌های مالی یك روسپی‌خانه است.


البته اعضای این تیم كه موسوم به "ووكه فالس لاریسا" است در عوض این كمك مالی، پیراهن‌هایی صورتی را بر تن می‌كنند كه نام این روسپی خانه بر آن نقش بسته است.

روسپیگری در یونان قانونی است و این گونه مراكز تحت مقررات دولتی فعالیت می‌كنند اما اینكه یك روسپی خانه حامی مالی یك تیم فوتبال باشد مخالفت‌هایی را برانگیخته است.



ویدیو مرتبط :
دعوای تمام عیار در فوتبال یونان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شائبه همکاری برخی مدیران رسانه ملی با متخلف تبلیغات در فوتبال



شفاف سازی رسانه ملی , بدهی های میلیاردی

 

حاكمیت مناسبات ناسالم در حوزه تبلیغات فوتبال و به كارگیری برخی مدیران در صداوسیما باعث میلیاردر شدن جوان سی ساله ای به نام ع. ش در طی یكی دوسال و از قبل انعقاد قراردادهای غیر قانونی شده است. موضوعی که به نظر می رسد با توجه به نقش برخی مدیران معاونت مالی اداری صدا و سیما می بایست توسط سازمانهای مسئول مورد بررسی دقیق قرار گبرد.

به گزارش سرویس ورزشی صراط، حاكمیت مناسبات ناسالم در حوزه تبلیغات فوتبال و به كارگیری مدیران ضعیف در صداوسیما باعث میلیاردر شدن جوان سی ساله ای به نام "ع. ش" در طی یكی دوسال و از قبل انعقاد قراردادهای غیر قانونی شده است.

"ع . ش" با سوء استفاده و تطمیع عده ای از دست اندركاران و در سایه غفلت برخی مدیران، در پوشش شركت های اجاره ای مبادرت به راه اندازی غیر قانونی مجموعه ای به نام ((دفتر نمایندگی تبلیغات محیطی فوتبال كشور)) نموده و با این پشتوانه، برخی شركت ها و موسسات دولتی به تصور دولتی بودن این مجموعه مبادرت به عقد قرارداد و پرداخت ارقام میلیاردی برای تبلیغ كالا و خدمات خود در هنگام پخش مسابقات فوتبال از تلویزیون نموده اند.

افراد مطلع اذعان دارند كه "ع . ش" علی رقم بدهی های میلیاردی به سازمان صدا و سیما از مدتها قبل، موفق به عقد قراردادهایی در سنوات اخیر شده است و این در حالی است که تشریفات قانونی واگذاری قراردادهای میلیاردی نیز انجام نپذیرفته است .

با عنایت به سكوت صدا و سیما در خصوص اخبار منتشره در روزهای اخیر، لازم است مسئولان این دستگاه علاوه بر اظهار نظر در درخصوص اخبار منتشره، نسبت به تبیین میزان انطباق فعالیت های خود در واگذاری قراردادها به ع.ش با قوانین و مقررات موجود مبادرت نموده و در رابطه با ابهامات به وجود آمده پاسخگو باشند .

به هر حال با توجه به حجم بالای تخلفات صورت گرفته و شائبه نقش برخی مدیران صدا و سیما در مناسبات ناسالم مذكور به نظر می رسد سازمانها مسئول می بایست در این حوزه ورود پیدا کرده و ماجرای انعقاد قراردادهای غیر قانونی و مناسبات ناسالم موجود را بررسی نمایند.../صراط