اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبلیغات اپیلاسیون در قزوین ممنوع شد



اخبار,اخباراجتماعی ,اپیلاسیون

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: به دلیل احتمال بروز بیماری‌های هیپاتیت و ایدز، دادستانی قزوین تبلیغات اپیلاسیون را دراین استان ممنوع اعلام کرده است.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌و‌گو با سایت میزان اظهار کرد:عمل اپیلاسیون علاوه بر احتمال بروز بیمارهای هپاتیت و ایدز، مشکلات دیگری هم دارد. وی تصریح کرد: دستور داده شده تا مراکزی که اقدام به انتشار اینگونه تبلیغات می‌کنند، پلمپ شود و قوه قضاییه در استان قزوین به طور جدی و قاطع با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

 

صادقی نیارکی اظهار کرد: مسئولان شهرداری و مراکز فرهنگی که زمینه و امکان تبلیغ اپیلاسیون را فراهم کرده‌اند، بازخواست و مواخذه شدند؛زیرا نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات خلاف استفاده می‌کردند. وی خاطر نشان کرد: به دلیل احتمال بروز هیپاتیت و ایدز و خطر آفرینی برای مردم موضوع دارای اهمیت است؛زیرا سلامتی و امنیت جامعه برای دستگاه قضا مهم بوده و در صورت نیاز قوه قضاییه وارد عمل می‌شود.


 اخبار  اجتماعی  -  میزان


ویدیو مرتبط :
ممنوعیت اپیلاسیون در قزوین (اون قسمت اقایونش باحاله)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت تبلیغات اپیلاسیون در قزوین!


مسئولان شهرداری و مراکز فرهنگی که زمینه و امکان تبلیغ اپیلاسیون را فراهم کرده‌اند، بازخواست و مواخذه شدند

عصر ایران: مسئولان شهرداری و مراکز فرهنگی که زمینه و امکان تبلیغ اپیلاسیون را فراهم کرده‌اند، بازخواست و مواخذه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: به دلیل احتمال بروز بیماری‌های هیپاتیت و ایدز، دادستانی قزوین تبلیغات اپیلاسیون را دراین استان ممنوع اعلام کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌و‌گو با میزان اظهار کرد:عمل اپیلاسیون علاوه بر احتمال بروز بیمارهای هپاتیت و ایدز، مشکلات دیگری هم دارد.

وی تصریح کرد: دستور داده شده تا مراکزی که اقدام به انتشار اینگونه تبلیغات می‌کنند، پلمب شود و قوه قضاییه در استان قزوین به طور جدی و قاطع با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: مسئولان شهرداری و مراکز فرهنگی که زمینه و امکان تبلیغ اپیلاسیون را فراهم کرده‌اند، بازخواست و مواخذه شدند؛زیرا نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات خلاف استفاده می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل احتمال بروز هیپاتیت و ایدز و خطر آفرینی برای مردم موضوع دارای اهمیت است؛زیرا سلامتی و امنیت جامعه برای دستگاه قضا مهم بوده و در صورت نیاز قوه قضاییه وارد عمل می‌شود.