اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبلیغات انتخابات مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,انتخابات مجلس

طنز/تبلیغات انتخابات مجلس

با سلام و درود به شما به خودم و به همسایه بغلی و سوپر ماركت سر كوچه مون بدینوسیله كاندیداتوری خود را برای انتخابات پیش رو اعلام می كنم و دارم فكر می كنم چه جورتبلیغ كنم تا موثر واقع شود .

 لذا مواردی را در ذیل به عنوان نمونه آوردیم تا چنانچه نظری داشتید دریغ نكنید :

1-به زودی "احمدی" دات كام . ما خودمان با پای خودمان می آییم.!

2-ما "پاك" را به هوای تهران و "جیب" همه بر می گردانیم. ما هوا را هر روز دو نفره و "عشق را به جیب شما می ریزیم ". ( این عشقو میریزیم جیبتو خوب اومدم نه؟)

3-دیگر ارقام میلیاردی در سوء استفاده های مالی به گوشتان نمی خوردچون ما به زودی پروژه حذف "صفر ملی " را از پول ملت اجرا می كنیم.

4- اگر دیگران خواستند پول نفت را سر سفره های شما بیاورند ما علاوه برمرغ سه تیكه اسپایسی برای هر نفر.. طرح " هر ایرانی یك آیفون سون" راارائه می كنیم و نفت و لوله هاش را با جاش (یعنی خود پالایشگاه) به سر سفره ها می آوریم ! (كور شوم اگر دروغ بگویم ما نفت را.. سینمای فردین را... وپیتزای خانواده را و حتی مك دونالد و قهوه استار باكس را تقسیم می كنیم ).

5- ما سهام عدالت و طرح مسكن مهر و پرداخت رایانه را ادغام و حذف می كنیم و به جای آن طرح " استخدام ملی" را پیشنهاد می كنیم و همه تان را استخدام می كنیم ..... از یك كنار و در هم ! و سپس در ادامه طرح به شما عزیزان بصورت رایگان: " سوء استفاده از فرصت ها " ... "رانت چیست و بهره برداری از آن چگونه است " ... " اختلاس در 30 جلسه - تضمینی - " ... و همچنین" خود آموز تاسیس بانك و موسسه اعتباری مالی خودمانی " و" پولو بردار و فرار كن" را آموزش می دهیم تا حالشو ببرید.

این پنج اصل به عنوان پنج اصل اساسی برنامه نمایندگی ما در دستور كار قرارگرفته و هیچ رقمه از دستور بیرون نمی آید !

در پایان باز هم می گوییم كه " ما به زودی می آییم " .

آها ! این را هم بگوییم كه ما فاصله ما بین تعطیلات بهمن ماه تا عید نوروز را به عنوان"بین التعطیلین" اعلام و درش را می بندیم . بروید حالش را ببرید .

  اخبار سیاسی -  خبر  آنلاین


ویدیو مرتبط :
جهت یاداوری - مجلس ششم - انتخابات مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس و خبرگان



اخبار,اخبار انتخابات , تبلیغات انتخابات

مقیمی گفت: تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از 29 بهمن‌ماه رسماً آغاز می‌شود.

 محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز در نشست خبری، گفت: تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از 29 بهمن‌ماه رسماً آغاز می‌شود.

وی افزود: وزارت کشور برای اینکه شبهه‌ای وارد نشود، مدیران وزارت کشور را از حضور در هر نشست انتخاباتی منع کرده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: هیچ مقام دولتی نمی‌تواند در جایگاه دولت فعالیت و تبلیغات کند. مقام دولتی خارج از وقت اداری در زمان تبلیغات رسمی می‌تواند فعالیت کند و منع قانونی ندارد.

مقیمی تصریح کرد: نرم‌افزار برگزاری الکترونیکی انتخابات در اختیار شورای نگهبان قرار گرفت و منتظر نظر نهایی شورای نگهبان هستیم. اگر سه مرحله سخت‌افزار، نرم‌افزار و حوزه‌های انتخاباتی به تأیید شورای نگهبان برسد، یک‌سوم انتخابات اسفندماه به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.


 اخبار انتخابات  -  تسنیم