اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبعه های ربوده شده هندی در امنیت هستند


هند بار دیگر تاکید کرد: 39 تبعه این کشور که سال گذشته میلادی در شرق موصل عراق ربوده شده بودند، در امان هستند و تلاش‌ها برای تضمین آزادی آنها در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا: وی کی سینگ از وزیران هند به پارلمان گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از منابع طرف سوم، تمامی این 39 تبعه هندی در امان هستند.

دولت تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا آزادی این اتباع هندی را تضمین کند.

وی افزود: براساس اطلاعات به دست آمده از سفارت هند در بغداد، این 39 تبعه هندی در اسارت تروریست‌های داعش موصل بودند.

سینگ ادامه داد: سوشما سواراج وزیر امور خارجه هند با همتایان خود در شورای همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین کشورهای دوست در منطقه در ارتباط است و خواستار کمک آنها در تضمین آزادی این 39 تبعه هندی شده است.

11 ژوئن سال 2014 میلادی به طور کلی 40 تبعه هندی توسط داعش اسیر شدند.


ویدیو مرتبط :
سربریدن تبعه انگلیسی به دست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: گروهبان ربوده شده که می گفتند شهید شده، زنده است



اخبار,اخبار سیاسی,وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده


اخبار سیاسی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: گروهبان ربوده شده که می گفتند شهید شده، زنده است

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قراینی وجود دارد که دانایی‌فر در قید حیات است، گفت: پیگیری‌ها برای مشخص شدن وضعیت او ادامه دارد.

سید حسین نقوی حسینی در واکنش به ادعای گروهک تروریستی جیش العدل مبنی بر دفن پیکر شهید دانایی فر، گفت: اخبار مربوط به وی به گونه ای است که شهادت یا حیات جمشید دانایی فر مسجل نمی کند بنابراین در این رابطه نمی توان اظهار نظر کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراینی وجود دارد که جمشید دانایی فر از مرزبانان ربوده شده در قید حیات است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری ها جهت مشخص شدن وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده همچنان ادامه دارد.
اخبار سیاسی - خانه ملت