اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک لاریجانی در پی پیروزی‌های والیبال ایران


علی لاریجانی در پیامی پیروزی‌های درخشان و غرورآفرین تیم ملی والیبال را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی‌های درخشان و غرورآفرین تیم ملی والیبال را تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی‌های مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در برابر تیم آمریکا - قهرمان دوره گذشته - در عرصه رقابت‌های جهانی که با حمایت و حضور هیجان‌بخش ملت بزرگوار ایران بدست آمد، موجب خرسندی و افتخار گردید و دل مردم را در این شب‌های ماه رحمت خوشحال و مسرور ساخت.

موفقیت و سربلندی این عزیزان را در ادامه رقابت‌های جهانی از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی


ویدیو مرتبط :
تبریک پیروزی تیم ملی والیبال ایران بر ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی والیبال ایران به لیگ جهانی راه یافت/دومین پیروزی ایران مقابل ژاپن





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ژاپن مقهور قدرت والیبال کشورمان

دومین پیروزی سه گیمه ایران مقابل ژاپن/سلام شاگردان ولاسکو به جهان

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود برابر ژاپن در سه ست پیاپی به برتری رسید و به لیگ جهانی صعود کرد.

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در زیرگروه لیگ جهانی والیبال از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در سالن 12 هزار نفری و مملو از تماشاگر آزادی آغاز شد و با برتری 3 بر صفر تیم کشورمان خاتمه یافت.

والیبالیست‌های ایران که در دیدار نخست هم با نتیجه 3 بر صفر مقابل ژاپن به پیروزی رسیده بودند به برتری در تنها یک ست در این مسابقه نیاز داشتند و در همان ست اول کار را تمام کردند و حضورشان در لیگ جهانی قطعی شد تا در ادامه کار را با خیال راحت‌تری دنبال کنند.

شاگردان خولیو ولاسکو که با ترکیب محمودی، معروف، قائمی، موسوی، زرینی و ظریف گام به میدان مسابقه گذاشتند در گیم اول با نتیجه 25 بر 16 به برتری دست یافتند و با توجه به پیروزی 3 بر صفر در دیدار اول برای نخستین بار جواز حضور در لیگ جهانی را کسب کردند.

ملی‌پوشان کشورمان در ست‌های دوم‌ و سوم هم به ترتیب با نتایج 25 بر 17 و 25 بر 21 به برتری دست یافتند./فارس