اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک ظریف به ایرانیان خارج از کشور


وزیر خارجه کشورمان در پیامی آغاز سال جدید و عید نوروز را به ایرانیان مقیم خارج از کشور تبریک گفت

 خبرگزاری تسنیم: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی آغاز سال جدید و عید نوروز را به ایرانیان مقیم خارج از کشور تبریک گفت. متن پیام ایشان به شرح ذیل است :

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد         عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

هموطنان گرامی مقیم خارج از کشور

نوروز با ارزش ترین میراث معنوی ایرانیان ، پیام آور مهر ، صلح و دوستی و همچنین هدیه تمدن و فرهنگ غنی باستانی  ایران به جهانیان است . مردم تمدن ساز ایران در هر کجای دنیا که باشند با آیین نوروز بهم پیوند خورده و به سرزمین کهن ، هویت ایرانی ، اسلامی و تاریخی خود افتخار می کنند .

سالی که گذشت شاهد مشارکت و همکاری همه جانبه ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بودیم که شادی و بهروزی و افتخارات بزرگی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد .

با اغتنام از فرصت و در آستانه سال نو، با تبریک خجسته نوروز باستانی، از درگاه خداوند یکتا آرزومندم که سال نو و همه روزها و سال های ایران و ایرانیان را سرشار از بهروزی و سربلندی بیشتر ساخته تا در سایه تدبیر، امید و همدلی روزافزون شاهد شکوفایی و سرافرازی بیش از پیش ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه های جهانی باشیم.


ویدیو مرتبط :
تفاوت ایرانیان داخل و خارج از کشور!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام نوروزی ظریف به ایرانیان خارج از کشور



اخبار,پیام نوروزی ظریف

 

اخبار سیاسی - پیام نوروزی ظریف: سال گذشته شاهد همکاری همه جانبه ایرانیان خارج از کشور بودیم

وزیر امورخاجه به ایرانیان مقیم خارج از کشور پیام تبریک نوروزی داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از تارنمای وزارت امور خارجه، دکتر محمد جواد ظریف وزیـر امور خارجه کشورمان در پیامی آغاز سال جدید و عید نوروز را به ایرانیان مقیم خارج از کشور تبریک گفت .

متن پیام او به شرح ذیل است :


بسم الله الرحمن الرحیم
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
هموطنان گرامی مقیم خارج از کشور

نوروز با ارزش ترین میراث معنوی ایرانیان ، پیام آور مهر ،صلح و دوستی و همچنین هدیه تمدن و فـرهنگ غنی باستانی ایران به جهانیان است . مردم تمدن ساز ایران در هر کجای دنیا که باشند با آیین نوروز بهم پیوند خورده و به سرزمین کهن ، هویت ایرانی ، اسلامی و تاریخی خود افتخار می کنند.

سالی که گذشت شاهد مشارکت و همکاری همه جانبه ایرانیان عزیر مقیم خارج از کشور در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بودیم که شادی و بهروزی و افتخارات بزرگی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد .

با اغتنام از فرصت و در آستانه سال نو ، با تبریک خجسته نوروز باستانی ، از درگاه خداوند یکتا آرزومندم که سال نو و همه روزها و سال های ایران و ایرانیان را سرشار از بهروزی و سربلندی بیشتر ساخته تا در سایه تدبیر ، امید و همدلی روزافزون شاهد شکوفائی و سرافرازی بیش از پیش ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه های جهانی باشیم .
محمدجواد ظریف

اخبار سیاسی - خبرآنلاین