اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک سایت فیفا به جواد نکونام


سایت فدراسیون جهانی فوتبال تولد جواد نکونام را به این بازیکن تبریک گفت و او را یکی از هافبک‌های تاثیرگذار تیم ملی ایران توصیف کرد.

ایسنا: سایت فدراسیون جهانی فوتبال تولد جواد نکونام را به این بازیکن تبریک گفت و او را یکی از هافبک‌های تاثیرگذار تیم ملی ایران توصیف کرد.

 سایت فیفا در قسمت مربوط به تولد بازیکنان و مربیان فوتبال، تولد جواد نکونام را در کنار بازیکنان و مربیانی چون رود گولیت، خاوی مارتینس، لئوناردو، سامی کوفور، فاتح تریم و ایوان هاسک تبریک گفت و درباره بازیکن ایرانی استقلال تهران نوشت: جواد نکونام که در جام‌جهانی 2006 با تیم ملی ایران بازی کرده است، اخیرا با صعود به جام‌جهانی 2014 برزیل یکی از آرزوهای فوتبالی خود را برآورده کرده است. این هافبک تاثیرگذار تیم ملی ایران پیش از این در سال 2002 در بازی‌های آسیایی و در سال 2004 در جام ملت‌های آسیا بازی کرد که در سال 2002 همراه ایران به قهرمانی در بازی‌های آسیایی رسید و در جام ملت‌های آسیا سوم شد. کاپیتان تیم ملی ایران زمانی که در تیم پاس‌ تهران بازی می‌کرد به عنوان هافبکی خوب چهره و سپس راهی لیگ امارات شد تا در تیم الوحده و الشارجه بازی کند. نکونام با انتقال به اوساسونا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرد. او چند فصل در ترکیب ثابت اوساسونا حضور داشت.

نکونام پس از اوساسونا با استقلال تیم بزرگ ایران به توفق رسید و چندی پیش در این تیم به قهرمانی در لیگ برتر رسید.


ویدیو مرتبط :
تبریک صادقیان به نکونام؛مراازتیم ملی خط نزن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست سایت فیفا از جواد نکونام


جواد نکونام مورد توجه سایت فیفا قرار گرفته است.

خبر آنلاین: جواد نکونام مورد توجه سایت فیفا قرار گرفته است.  این سایت درخواست مکتوب برای گفت و گو با کاپیتان تیم ملی ایران داشته است. نکونام به دلیل سال ها حضور در اروپا و تیم ملی ایران، همچنان به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار ایران به حساب می آید به همین دلیل نشریات و سایت های خارجی این روزها راغب به گفت و گو با او هستند. نکونام قرار است ظرف روزهای آینده با سایت فیفا هم گفت و گوی مفصلی انجام دهد.