اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک روحانی به رییس جمهور ساحل عاج


رییس‌جمهور در پیامی به «الحسن واتارا» انتخاب مجدد وی به عنوان رییس‌ جمهوری ساحل عاج را تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور در پیامی به «الحسن واتارا» انتخاب مجدد وی به عنوان رییس‌ جمهوری ساحل عاج را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای الحسن واتارا

رییس جمهوری ساحل عاج

انتخاب مجدد جناب‌عالی را به عنوان رییس جمهوری ساحل عاج صمیمانه تبریک می گویم.

امیدوارم در دوره جدید مسئولیت جناب‌عالی‏، گسترش همکاری‌های فی‌مابین جمهوری اسلامی ایران و ساحل عاج را در تمامی زمینه‌ها و در راستای منافع مشترک دو کشور شاهد باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و سرافرازی ملت ساحل عاج را مسالت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»


ویدیو مرتبط :
روحانی رییس جمهور شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک روحانی به رییس جمهور جدید عراق


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با تبریک انتخاب آقای فواد معصوم به عنوان رییس جمهوری عراق، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری را در موقعیت خطیر کنونی،رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر دانست

خبرگزاری ایسنا:حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با تبریک انتخاب آقای فواد معصوم به عنوان رییس جمهوری عراق، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری را در موقعیت خطیر کنونی،رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای فواد معصوم

رییس جمهور محترم جمهوری عراق

سلام علیکم

اعتماد نمایندگان ملت در پارلمان و انتخاب جنابعالی به عنوان رییس جمهوری عراق را تبریک می گویم. در موقعیت خطیر کنونی، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر است.

کمک به ثبات، امنیت، پیشرفت و رفاه مردم شریف عراق ، نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق است و دولت و ملت ایران همچنان به نقش پایدار خود در حمایت از عراقِ متحد و با ثبات با حضور و مشارکت فعال همه اقوام و مذاهب ادامه خواهد داد.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، دولت و ملت عراق ، امیدوارم در ادامه تلاش های مثبت دو کشور در توسعه روابط ، شاهد گام های بلندتری در همکاری های دوجانبه و منطقه ای باشیم .

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران