اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک تلگرامی وزیر بهداشت برای مادر


وزیر بهداشت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت

ایسنا: وزیر بهداشت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

تبریک تلگرامی وزیر بهداشت برای مادر

 دکتر سیدحسن هاشمی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در مطلبی با عنوان "دستان تو، بهشت زمین است" در کانال تلگرامی خود آورده است:« روزها و سالها و دهه ها نیز که بیایند و بروند؛ آغوش گرم مادر و دستان پر مهرش؛ بهشت زمین است.

هر بار صدای مادر، این آرام جان را می‌شنوم و هر گاه دلم پر می‌زند تا، ولو برای چند ساعت خودم را به مشهد برسانم و به محضرشان برسم؛ زبانم از شکر پروردگار قاصر می‌شود.

نود و دومین بهار عمرش را آغاز می‌کند، بحمدلله روی پاهای خودش راه می‌رود و تمام کارهایش را، شخصا انجام می دهد. با وجود سال‌ها رحلت همسر و شهادت فرزند رعنایش، به لطف عمری انس با قرآن و کلام خدا، همچنان حافظه‌ای بی نظیر برایمان ارمغان دارد؛ و صندوقچه‌ای ناب از اسرار و خاطرات زلال کودکی و البته نصایح مادرانه و بی‌بدیل.

امروز سالروز تولد بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار را میهمان سفره مادر بودم. این روز بزرگ را به همه مادران و بانوان سرزمینم، به ویژه مادران صبور و فداکار شهدا و البته مادر عزیزم، تبریک گفته و برای یکایک آنها آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم.

خداوند، روح همه مادران آسمانی را نیز غریق رحمت کند. به جوانان عزیز هم توصیه می کنم، قدردان نعمت پدر و مادر باشند. نعمتی که جایگزین ندارد.»


ویدیو مرتبط :
سفر وزیر بهداشت بهداشت به استان مرکزی- خبر سیمای آفتاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح وزیر بهداشت درباره مرگ مادر سردشتی



اخبار,اخبار اجتماعی ,وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با اعلام آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی، درباره مرگ مادر سردشتی نیز توضیحاتی داد.

به گزارش تسنیم سید حسن هاشمی در حاشیه یازدهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت ایران درباره ارتباط وزارت بهداشت در زمینه مرگ مادر سردشتی اظهار داشت: این حادثه آن طور که در فضای مجازی منتشر شد، نبود و معده این مادر برداشته نشده بود و واقعا این مساله مانند طنز بود، بلکه مرگ این مادر به دلیل خونریزی بود و بنده نیز دو گروه را فرستادم تا تحقیقات لازم را انجام دهند و پرونده آن نیز به دستگاه قضایی ارسال و با متخلفان احتمالی برخورد شود.

وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت تعرفه‌ها نیز گفت: قرار بر این بود تا آخر فروردین‌ تعرفه‌ها اعلام شود، بنابراین امروز یا این هفته تعرفه‌ها اعلام می‌شود که بیشتر نیز مربوط به حق‌العلاج و سرپایی است.

هاشمی با خطاب قرار دادن سازمان‌های دامپزشکی و غذادارو بر نظارت‌های بیشتر بر محصولات مواد غذایی تاکید کرد و افزود: وقتی بازار اشفته می‌شود متاسفانه تولیدکنندگانی هم که خوب کار می‌کنند بیشتر تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند.

اخبار اجتماعی - تسنیم