اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک ایران برای اجرای همه پرسی در سوریه


معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان برگزاری موفقیت آمیز همه پرسی قانون اساسی جدید سوریه را به دولت و ملت بزرگ و مقاوم سوریه تبریک گفت.

 مهر:‌ معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان برگزاری موفقیت آمیز همه پرسی قانون اساسی جدید سوریه را به دولت و ملت بزرگ و مقاوم سوریه تبریک گفت.

حسین امیر عبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان مشارکت گسترده مردم در این گام اساسی را برخاسته از عزم ملت و دولت این کشور جهت تحقق روند اصلاحات در تمسک به وحدت ملی و یکپارچگی و بازگشت ثبات و امنیت توصیف کرد.

وی افزود: علی رغم تلاش گسترده دشمنان وحدت و یکپارچگی سوریه در آستانه برگزاری این همه پرسی، حضور مردم در پای صندوقها پیام آشکاری به طرف هایی که مترصدند با آتش افروزی و ایجاد اختلاف و ناامنی از هر گونه راه حل سیاسی و مسالمت امیز جلوگیری کنند، ارسال نمود.

امیر عبداللهیان با تاکید بر اطمینان از اراده رئیس جمهور بشار اسد برای تحقق مطالبات مردمی بار دیگر بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران به منظور مساعدت و کمک به دولت و ملت دوست و برادر سوریه در راستای رفاه مردم و حفظ ثبات و امنیت این کشور مهم در محور مقاومت تاکید نمود.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان افزود: اطمینان داریم رئیس جمهور بشار اسد  و مردم فهیم سوریه در مسیر اصلاحات و مقابله با مداخله طرفهای خارجی گامهای مستحکم خود را بیش از پیش تداوم خواهند بخشید.


ویدیو مرتبط :
تبریک سال نو میلادی به سبک فن پرسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران به سوریه تبریک گفت



ایران به سوریه تبریک گفت

ایران به سوریه تبریک گفت

معاون وزیر امور خارجه ایران پیروزی مردم و ارتش سوریه علیه تکفیرهای تروریست در القصیر سوریه را تبریک گفت.

حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در گفتگو با مهر، پیروزی مردم و ارتش سوریه علیه تکفیری‌های تروریست در القصیر را تبریک گفت و اظهار داشت: برخی طرف‌ها که هم‌چنان از ارسال سلاح و اقدامات تروریستی علیه سوریه حمایت می‌کنند مسوول کشتار مردم و ویرانی سوریه هستند و باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند.

خبرگزاری سانا سوریه امروز اعلام كرد: ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود جهت آزادسازی شهر راهبردی و مرزی القصیر، این شهر را به طور كامل آزاد كرد.

نیروهای ارتش سوریه به طور كامل شهر القصیر در استان حمص را از وجود تروریست ها پاكسازی كردند و آرامش را به منطقه بازگردانند./مهر