اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریز هم در وضعیت ناسالم قرار گرفت


کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از وضعیت ناسالم هوای تبریز طی ساعات اخیر و ساعات آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: محمداشجعی گفت: کیفیت هوای تبریز امروز به علت افزایش آلاینده ها و پایداری جوی در وضع ناسالم قرار دارد و به دلیل پایداری هوا در ساعات آینده این وضعیت ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه شاخص آلودگی هوای تبریز در حال حاضر 110 بوده که در وضعیت ناسالم قرار دارد، تشریح کرد: شاخص آلودگی هوا کمتر از 100 پی. اس. آی سالم ، 100 تا 200 ناسالم ، 200 تا 300 وضع اضطرار و بیش از 300 وضعیت بحرانی به شمار می رود.

اشجعی با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های کارشناسان برای حفظ سلامتی بیماران قلبی و عروقی گفت: توصیه می شود بیماران قلبی ، عروقی، ریوی و افراد سالمند و کودک از تردد در فضای باز خودداری و در صورت ضرورت از ماسک بهداشتی استفاده کنند.

کارشناس هوا شناسی در عین حال با اشاره به ضرورت کاهش سفرهای درون شهر با خودروهای شخصی و تک سرنشین، اظهار داشت: از بعد ازظهر روز جمعه هفته جاری سامانه بارشی ضعیفی وارد منطقه می شود که بر وضعیت جوی تا حدی تاثیر می گذارد.

اشجعی ادامه داد: می توان به شهروندان تبریز و منطقه این نوید را داد که از روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی قوی وارد منطقه می شود و وضعیت جوی به حالت عادی برمی گردد.


ویدیو مرتبط :
علائم روده ناسالم را جدی بگیرید | راه های درمانی طبیعی برای روده ناسالم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار گرفت


هوای تهران که چند روزی است به دلیل ورود دوباره گرد و خاک آلودگی نسبی را تجربه میکند ، امروز در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

خبرآنلاین:  هوای تهران که چند روزی است به دلیل ورود دوباره گرد و خاک آلودگی نسبی را تجربه میکند ، امروز در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

 آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است صبح امروز عدد شاخص آلودگی هوای تهران روی 107 بوده که نسبت به دیروز که 90 بوده است شرایط ناسالم را نشان می دهد.

این هوا برای گروهای حساس جامعه ناسالم است واین گونه افراد باید از رفت وآمدهای غیر ضروری پرهیز کنند.