اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریزی ها با اتوبوس به تهران می آیند!


پرواز تیم فوتبال تراکتورسازی به تهران به دلیل بدی آب‌وهوا لغو شد.

ایسنا: پرواز تیم فوتبال تراکتورسازی به تهران به دلیل بدی آب‌وهوا لغو شد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای دیدار با استقلال تهران ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) به تهران پرواز داشت، اما این پرواز لغو شده است و اعضای تیم و بازیکنان به خانه خود برگشتند.

به گزارش ایسنا، با توجه به این که اطلاع دقیقی از پروازها وجود ندارد، تیم تراکتورسازی با اتوبوس راهی تهران می‌شود . بارش برف در تهران از بامداد پنج‌شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ایسنا، گفت: تیم به دلیل لغو پرواز با دو دستگاه اتوبوس به تهران سفر خواهد کرد.

علویی همچنین گفت که کاروان تیم فوتبال تراکتورسازی از حدود ساعت 13:30 به سمت تهران حرکت خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
نیمی از اتوبوس های تهران فرسوده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای تشویق تیم نفت برابر استیل‌آذین، تماشاگران اراكی به تهران می‌آیند



 

 

برای تشویق تیم نفت برابر استیل‌آذین، تماشاگران اراكی به تهران می‌آیند

 

تماشاگران اراکی برای تشویق تیم فوتبال نفت برابر استیل‌آذین به تهران سفر می‌کنند.

محمد رجائیان نایب رییس هیات فوتبال استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: در جلسه سه شنبه شب کانون هواداران ورزش استان مرکزی و با مساعدت سیداحمد لطفی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان استان مقرر شد تا جمعی از اعضای کانون هواداران ورزش استان مرکزی جهت تشویق تیم نفت به تهران اعزام شوند و این تیم را در مسابقه با استیل آذین یاری کنند.

وی از تمامی هواداران ورزش استان مرکزی که در تهران سکونت دارند خواست تا در صورت امکان در روز پنج‌شنبه خود را به محل بازی تیم‌های نفت تهران واستیل آذین برسانند و به تشویق این تیم بپردازند.

رجائیان گفت: برای اعزام علاقه‌مندان به تهران، 5 دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است.