اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبدیل خودرو به استخر متحرک! +عکس



تبدیل خودرو به استخر متحرک! +عکس

فصل تابستان است و گرما نیم کره شمالی را فرا گرفته است به همین دلیل همه به دنبال راهی برای فرار از این گرما هستند.استفاده از آب خنک و کاهش دمای بدن بهترین راه برای مقابله با تابستان است.

برای استفاده از استخر باید حتما به محل های مخصوص مراجعه کرد و همچنین هربار نیاز به صرف هزینه است نکته دیگر در مورد استخرها آن است که نمی توان همیشه از آن ها استفاده کرد و در دسترس نیستند.

 

چندی پیش در آلمان پلیس بزرگراه خودروی بسیار عجیبی را متوقف کرد و راننده آن نیز چند روزی را در بازداشتگاه گذراند. این خودرو که یک "بی ام دبلیو" قدیمی بود پس از کمی تغییرات تبدیل به یک استخر متحرک شده بود و در خیابان ها حرکت می کرد.

 

تبدیل خودرو به استخر متحرک ,فصل تابستان

 

صاحب 27 ساله این خودرو برای فرار از گرما و همچنین ساخت یک خودروی منحصر به فرد دست به این کار زده و تقریبا هم قیمت خودرو برای تغییر دادن محیط داخلی آن خرج کرده بود. البته به میزان زیادی از توان ان خودرو به خطار سنگین شدن کاهش یافته است.

 

او برای اینکار تمامی صندلی ها را خارج کرده و درون خودرو را با موادی مانند سیمان یا عایق های ضد آب پوشانده بود تا خودرو بتواند در حالی که مملو از آب است حرکت کند.

 

او که چند روزی با خودرواش در خیابان ها رانندگی کرد است بالاخره توسط پلیس دستگیر شد و این استخر متحرک فعلا در پارکینگ قرار دارد. پلیس ها زمانی که دیده بودند با هر دست انداز مقداری آب از خودرو خارج می شود به آن مشکوک شده و پس از متوقف کردنش متوجه این استخر شدند.

 

تبدیل خودرو به استخر متحرک ,فصل تابستان

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
استخر متحرک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوجوانانی مبتکر خانه را به استخر تبدیل کردند + عکس



اخبار گوناگون - نوجوانانی مبتکر خانه را به استخر تبدیل کردند + عکس

ابتکارات عجیب این بار خانه‌ای را با کلیه لوازم به استخر تبدیل کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یک گروه از نوجوانان مبتکر روسی که نمی‌توانستند از عهده مخارج رفتن به استخرهای شنا برآیند در اقدامی عجیب اتاق خانه خود را به استخر تبدیل کرده‌اند.

اخبار,اخبار گوناگون,تبدیل خانه به استخر

 
گفتنی است، در این روش مبتکرانه آنها از قطعات فیلم‌های پلی اتیلن و نوار بسته بندی و انواع چسب برای ضد آب نمودن کف و دیواره‌های اتاق استفاده کرده‌اند.

بررسی‌ها نشان می دهند، پس از درز گیری از اتاق آنها با مقدار زیادی آب، اتاق را کاملا پر کرده‌اند و در حقیقت خانه را به یک پارک آبی طبیعی تبدیل کرده‌اند.
 
تمامی لوازم خانه، حتی تشک، تخت خواب و رادیاتور اتاق در پوششی از پلاستیک در اطراف استخر به چشم می‌خورد.
 
این پسرها سیستم برق خانه را قطع کرده‌اند تا خطر برق گرفتگی برای آنها به وجود نیاید آنها برای تخلیه این استخر در نظر دارند از دو پمپ قوی استفاده نمایند. 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران