اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تایید گروگان‌ گیری قهرمان شمشیر بازی


یک منبع مسوول و عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان با تایید به گروگان گرفته شدن دو نفر از جمله یک قهرمان کشوری در رشته ورزشی شمشیربازی، گفت: بر اثر این حادثه که در محور خاش - ایرانشهر رخ داد، متاسفانه یک نفر دیگر نیز کشته شد.

خبرگزاری ایرنا: یک منبع مسوول و عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان با تایید به گروگان گرفته شدن دو نفر از جمله یک قهرمان کشوری در رشته ورزشی شمشیربازی، گفت: بر اثر این حادثه که در محور خاش - ایرانشهر رخ داد، متاسفانه یک نفر دیگر نیز کشته شد.

وی افزود: سه جوان اهل تهران که با یک دستگاه خودرو پژو پارس از چابهار عازم زاهدان بودند مقارن ساعت 19 و 30 دقیقه شامگاه چهارشنبه در حوالی شهرستان مرزی خاش بر اثر تیراندازی اشرار مسلح متوقف شدند که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو کشته و از سرنوشت دو نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

وی افزود: این دو نفر به نام های ˈحامد صداقتیˈ قهرمان شمشیر بازی ایران و ˈمهدی حسینیˈ وکیل شاغل در تهران به احتمال زیاد به گروگان گرفته شده اند.

وی با بیان این که فرد جان باخته در این اقدام ناجوانمردانه یک جوان 29 ساله بوده، اظهار کرد: هنوز انگیزه ربایندگان مشخص نیست.

این منبع گفت: بررسی صحنه جرم حاکی از شرارت افرادی ناشناس به قصد گروگان گیری است و کارآگاهان انتظامی تحقیقات گسترده ای را به منظور ردیابی و اطلاع از سرنوشت دو سرنشین دیگر خودرو آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: جزییات بیشتر این حادثه منوط به تحقیقات بیشتر توسط نیروهای انتظامی و امنیتی است.

ˈمحمد اکبر چاکرزهیˈ فرماندار شهرستان خاش نیز با تایید گروگان گیری گفت: هنوز بطور کامل مشخصات این افراد معلوم نشده است و تحقیقات برای شناسایی مسببان حادثه با جدیت ادامه دارد.

شهرستان خاش در فاصله 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و با کشور پاکستان هم مرز است.


ویدیو مرتبط :
سریال رضا10 قهرمان جدید/قسمت8/پارت1/یلدا گروگان می شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمان شمشیر بازی ایران گروگان گرفته شد


چهار شنبه شب اشرار مسلح به خودروی "حامد صداقتی" قهرمان شمشیر بازی ایران حمله ور شده و با کشتن یکی از سرنشینان خودرو وی را به همراه دوستش ربوده و متواری شدند.

صبح بخیر باشگاه خبرنگاران جوان: چهار شنبه شب اشرار مسلح به خودروی "حامد صداقتی" قهرمان شمشیر بازی ایران حمله ور شده و با کشتن یکی از سرنشینان خودرو وی را به همراه دوستش ربوده و متواری شدند.

چهار شنبه محمد علی غفاری، حامد صداقتی(قهرمان شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه) و مهدی حسینی(وکیل) برای سفر به چابهار با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به راه افتادند.
 
در محور ایرانشهر-خاش ساعت حدود 20 ناگهان مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفتند که بر اثر این حمله محمد علی غفاری 29 ساله به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی به گروگان گرفته شدند.

سرهنگ عطار رئیس پلیس آگاهی استان سیتان و بلوچستان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: این خودرو در شامگاه چهارشنبه توسط اشرار مسلح مورد حمله قرار گرفت و تا کنون اطلاعی از سرنوشت دو سرنشین ربوده شده آنها در دست نیست.